Andi: Rruges jam pse?
Jam nisur une per te ardh e te taku para se te ikesh- I thote ajo,
O jet po une nuk kam kohe me qendru kupton,sapo te zbres nga auto do hipi ne makin e do nisem,
E kuptoj shume mire spo te them qe te rrish, vtm nje perqafim te vogel du ate jap,vtm kaq.
Te kam gjithcka-I thot ai ,le edhe 1 ore msimi apo jo?
Deni: po por nuk ka rendesi kjo tani.
Trafiku ishte stres me vete ne tirane sidomos ne qender,ajo duhet e te shpresonte qe te arriste ne kohe por dyshonte shume,si per ters e fat te keq trafiku pengoi bashkimin e 2 zemrave te te dyve qe te beheshin1 ne ate dite aq te rendesishmeL.Ajo mbante shtrenguar tel e saj ne dore e zilja tringellon,ishte ai ku I thote :Jete te lutem mos u merzit,nuk ka problem ti mjafton qe u perpoqe e kjo eshte e rendesishme per mua e mos harro qe te dua pafund eeee.Ajo tashme I kish syte me lot sa nga inati qe se arriti ne kohe sa nga dhimbja e ndarjes e largesise qe do perjetonte.
Andi: Ma kalo pak egin ne tel tlt...
Ckemi egla si je?
Egla: Mir flm ti?
Andi: Mire ,du ate kerkoj dicka shume te rendesishme
Egla:Po me thuaj
Andi: Dua qe denit ti qendrosh ne krah gjate kohes qe nuk do jem une ne shqiperi sepse e pashe qe nuk eshte mire vertete,
Egla:Pa merak,mos u shqeteso fare ,rruge te mbare.
Andi: Shume flm,ma kalo pak denin
Denisa:Alo,
Andi:Mos me bej te vije aty dhe e di ti cfare te baj pastaj e ok?Nuk dua qe te lotosh me edhe te merzitesh ,sikur po iki ne lufte un:P
Deni:Ok ok promis qe nuk do lotoj e merzitem ma tani se lash nam edhe ktu ne auto,jo per nai gja :P
Andi:hahahah e pra ,na flliqe fare :P,TDU ok mos e harro kurre kete gje.
Ajo ja thoshte kete gje shume shpesh sa here qe ishte e mundur,e pergjigjja e saj ishte –Une me shume ty dashnia jem
PAS SHUME ORESH PRITJE
Monotonia e kish kapluar te teren ,mendja vetem tek ai I qendronte,ish mesuar qe te fliste me jeten e saj cdo kohe e kur kjo gje prishi sistemin e saj te perdicem per pak ore boshlleku fillohej te ndihej rendesishem,por zilja e tel e zgjoi ate nga monotonia e nga ai "bataku" qe ishte futur.
O universi im –tha ai,He jet ku je tani?cfare ndodhi?Asgje shpirt vec ne pritje po qendroj sepse ka shume rradhe.
A ke ngrene gje ?Po jet molto se vetem keto gjera ka ketu,ca te bejme
Me mori malli muaL,Edhe mua o dashnia jem po ca te bejme duhet te mesohemi tani me kete gje qe do te na shoqeroje perdicmerine. L
Oret nuk kalonin per te ,tashme kish ardhur mengjesi ,ajo ishte ne shtratin e saj duke menduar per shpresen e saj ,e ai ishte ne pritje te gjate per nje kalim per shtetin e huaj.Dy zemra te ndara kerkonin njera tjetren sikurse nje magnet,por largesia ishte pengesa e tyre qe I turturonte drejt nje perqafimi te ngrohte nen krahet e njeri tjetrit e gjigand po ashtu,ku aroma e mbeshtillte ate porsi nje trendafil me petalet e saj .Ku ate arome trendafili e ndjente vec ai ,e do ishte vec e atij pa asnje te voglin dyshim,e kshu do te ishte gjithmone.
Qepallat rendeshem u mbyllen ngadale ,ate e mori ai ne enderr ,e rrembeu nen krahet e tij embel e pa dhe e shtrengoi ,u takuan atje ne ate vendin e tyre ,endrra I bashkoi keto 2 te rinj qe dashuria I mbeshtillte me nje mbulese te mendafshte plot arome embelsie e I mbajti ngrohte trupat e njeri tjetrit.
Ai me embelsine e duarve te tija e perkedheli lehte ne faqe e I pershperiti ne vesh: jeta ime zgjohu uuuuu ,e ajo fjale beri jehone te gjate,u tremb pafund e ndjeu qe ishte ne enderr,mori tel pa oren qe shenonte 06:00 e si per fat ai I coi mesazh;mirmengjes jeta ime
Dashni ku ndodhesh - tha ajo e shqetesuar?
Jet nuk kalova dot ne shtetin tjeter sepse me nxorren probleme,-tha ai
Srz Srz?po jet edhe sa arrita ne tirane tani.Oooo jet srz e ke ?Po o dashni shm srz.Po behem gati te vij aty tani.Eshte akm heret o jet mos te thone gje te shpise.Nuk me intereson ti je ketu kupton nuk ike,edhe une jam pafundesisht e lumtur per kete fakt. Ok jet behu gati se te dal une para mezi po pres te hidhem ne krahet e tu –Tha ai.
E ashtu beri u hodhen nen krahet e njerin tjetrit sikur kishin nje shekull te tere pa u pare,lotet e gezimit e te lumturise u bashkuan sebashku si esmeraldi ne unaze, qe kurorezon nje dashuri plot ndjenje e sinqeritet.Dita mori tjeter color nga ata te dy,qielli I vrenjtur qe simbolizonte syte e saje tashme u hap e ndricoi,ku stafeten tashme e mori gezimi e lumturia J
Thone gjithmone qe pas nje stuhie e furtune del dielli,por ne kete rast pas diellit ne horizontin e thelle e te pafund po shihej nje re gjigande qe po afrohej e se shpejti shiu e lotet do vinin,e ashtu ndodhi ai I shprehu qe do e provonte perseri fatin per te shkuar atje e nese perseri nuk do kalonte do qendronte ketu per te nisur nje pune.
Ajo edhe u gezua edhe u hidherua njekohesisht.Por si gjithmone donte te shijonte kohen qe I servirej ne ate pjate te arte qe nuk do kthehej me, e per kete I ishte mirenjohese fatit.Por a do I ishte der ne fund?A e dinte ajo cfare do ndodhte me vone?Fati te vendos prangat qe ti nuk ke nga te levizesh dot,Ai te hedh lart ne qiell,te perplas,te turturon,te ben te vuash ,te qeshesh ,te qash,Por vajzes zeshkane cfare I rezervonte pikerisht ky "FATI"?
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...