Ne sfond degjohet kenga e tyre e dashurise ,ajo qesh pa vetedije,I qeshte zemra me ate detaje aq te vogel por e beri shume te lumtur, keto super detaje e kishin bere qe te dashurihej me ate djale e zemra e saj I perkiste atij e gjitha.
Andi: He te plq kjo kenga:P
Denisa: hahahah jo me cne ,kush e ka kenduar kete?
Andi: Nje shoqja ime e kam bashkefshatare :P
Denisa: hahahah po I jep makines?
Andi: po jet
Denisa: sa here te kam thene qe duhet te kesh kujdes e mos flasesh ntel kur je ne timon eeee
Andi: He se per pa arris
Denisa: Fik tel edhe ki mendjen aty ,mos me mrz
Andi: Ok ok te mar sapo te futem shpi
Denisa: Ne rregull shpirt puc love you <3
Ata folen gjate 1 ore ku ju duken si 10 minuta ,biseden e tyre e nderpreu mami I tij e cila e ftoi Brenda se darka ishte gati.
Andi:Jet me duhet te iki te ha darke ,mer ha edhe ti oki?
Denisa: po patjeter te befte mire ,tdu
E keshtu ditet kalonin ku grindjet e xhelozite ishin te pashmangshme,kot nuk thone po nuk pati xhelozi nuk ka dashuri,largesia gjithashtu bente te veten,malli sa vinte e shtohej me shume .
Nje lidhje ne distance tregon shume per nje cift e per te ardhmen e tyre.Nese mund mallin e largesine ke fituar betejen me te madhe te dashurise .A do e kalonin edhe kete faze ky cift I ri?Do lejonin qe dashuria te triunfonte krahas veshtiresive qe kishin e hasnin cdo dite,do ishin aq te forte qe te luftonin me kedo qe ishte kunder lidhjes se tyre?
Pas ca kohesh
Familja e tij e shikonte ate shume te lumtur e te realizuar,dicka kishte ketu,familja dashurise se saj perbehej nnga 2 prinderit,motra e tij e madhe e 2 vellezerit ku kish me villain e tij te mesem 1 vit diference,ishin nje familje e madhe dhe e lumtur,E motra kish mbaruar per mesuesi ne degen biologji,kurse mamaja e tij ishte pediatre gje qe e pelqeu shume kur e mori vesh.
Andi: Jet e kane marre vesh keta te shtepise per ne te dy ,dua dicka prej teje
DenI: Po me thuaj
Andi: I kam premtuar mamit qe kur te gjej ate vajzen e endrrave e do me mari zemren do tja kaloj ntel ti flasi.Don ta kaloj?
Deni: Do me pelqente shume te flisja me ate qe te ka sjelle ne jete e I jam mirenjohese ,Po patjeter ma kalo edhe pse po dridhem nga emocionet.
Andi: Qetesohu fillimisht se nk te ha jo :P Jap o ta kaloj,foli
Deni: Alo pershendetje I tha ajo
Mamaja: Pershendetje si je?
Deni: Mire faleminderit une jam denisa,
Mamaja: Gezohem, me ka folur andi per ty
Deni: ooo shpresoj qe per mire:P Ate duhanin djalit tuaj do ja heq pa merak sepse e di sic do nene nuk do q eta shohi djalin me cigare ne goje e te helmohet cdo dite e me shume
Mamaja: Normal qe per mire,ooo sa here I kam folur andit per kete gje por shpresoj qe ti tja heqesh kete ves
Denia:Pa merak fare qe tani ka filluar ta rralloje e me kalimin e kohes nuk do e pije fare
Mamaja: shpresoj shume edhe e di qe do ja arrisesh ,te falenderoj per kete,po me cfare merresh ? je ne shkolle?
Deni: PO jam ne vit te pare per menaxhim biznesi jetoj ne tr me familjen e cdo gje shkon mire
Mamaja: Super mire te uroj sukses te metejshme ne shkolle
Deni: shum flm ,gjithashtu e dhe ju ne punen qe beni.Gezohem qe u njohem e folem J
Mamaja: Gjithashtu edhe une ,Mirupafshim e gjithe te mirat.
Andi: He si tu duk?
Deni: Edhe pse kisha emocione me beri te ndihesha mire,me pelqeu shume ishte shume miqesoreJ
Andi:Te thashe une ty o dashnia ime ,e di cme tha?
Deni:He cte tha?
Andi:Dukesh tha qe ishte goce shume e mire e rrespektueshme,edhe tha qe do ta heqi cigaren,heeeee 8 me 2
Deni:Te drejte ka ,ke filluar ta rrallosh apo jo
Andi:Po prz jet spi me kaq shume ,do ta le fare per pak kohe.
Do ishte gje shume e mire kjo o jete ,e do me bente te lumtur pamase jo vetem mua ne fakt.
Mos u shqeteso me per kete gje- tha ai,do rregullohet cdo gje.
PAS 2 JAVESH
Mirmengjes princesha jeme? –tha ai
Gjesi dashni,tani u zgjove?
Po sapo u ngrita e sa hapa syte I shkruajta jetes time te vogel,bebit tim te vodel.
Ai gjithmone I thoshte bebi im I vodel e jo i "vogel" me perkedheli kjo e fundit J
Ku je ti jet? -tha ai?
Une ne party –tha ajo po pergatitem ahahah
Ta bej un partyn ty pa merak,as mos e cosh nepermend me ti ate gje.
Bej shaka- tha ajo ,jam ne shtepi e po behem gati jo per party por per ne shkolle.
Oki vishu mire eeee,mos kemi fjale pst :P edhe kufjet me volum max
Edhe ja filloi zoti xheloz me xhelozine e tij ne pike te mengjesit.Sa per volumin nuk kam ndermend te behem shurdhe kaq e re :P
Ai u be me shume xheloz nga provokimet e saje pa kripe e I tha:Une kaq po te them zonja ime,nuk flas 2 here une, e ke parasysh vete ti :P
Jet me mori ai zoteria ntel e me tha te nisem tn per tirane e do zbres atje tek casa italia,me prit sa te pergatit valixhen plz
Ajo u vrenjt ne fytyre, nuk donte qe ajo dite te vinte ,thelle saj ne zemer nuk donte qe ai te largohej por skish cfare te bente ,ajo gje duhej bere,e ajo do e priste at qe I kish marre zemren per te paren here aq vrrullshem e fuqishem pa e pyetur , kot nuk thone ndjenja e dashuria vjen nuk pyet askend e pasi te futet ne zemer nuk del me prej saj,e do jete aty me ty qe te jete shoqeruesja e pare e nderit ne cdo second e moment.Veshtire te harrosh dike qe pafundesisht e do e eshte bota e ekzistenca per nje qenie njerzore ku dashuria behet aq te brishte ne nje lidhje.
Ajo mori canten e saj te shkolles e nxitimthi telefonoi miken e saj eglen, Do vish me mua der tek casa italia?
Pse cdo atje- I tha ajo? Do vish apo jo?
Po do vije ,por hajde posht pallatit tim e nisemi direct oki?
Oki u nisa une. Pasi takohen mikja e saj me te drejte e pyet se ckish ndodhur,ajo I kthen:Sot niset ai per ne itali edhe dua ta takoj para se te iki kupton?po kuptoj –tha ajo e u nisen per ne destinacion, merzitja e saj dallohej fare qarte ne fytyren rrumbullake e bucko,pa vetedije e pa mare leje nga ajo lotet rrodhen vete . Ikjet ajo I urrende pafund sidomos kur behej fjala per dike teper te rendesishem ne jeten e saj qe do ikte jashte shqiperise e sdo e takonte fizikisht per ca muaj te mire L.
Deni: dashni ku je?
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...