Andi: Mirmengjes vajza ime endrraveDeni; qesh e I thote-mirmengjes hajduti Im I zemres,
Andi: Jo vtm I zemres apo jo :P,ai perher e vinte ne siklet edhe e bente te skuqej
Denisa: Duhet te cohemi te ikim se jemi shume vone,hap smatfonin e saj dhe shikon 3 mesazhe nga teu I saj.
Denis ku je? Me mer ntel sapo ta shikosh mesazh ,Nisu sa me shpejt per ne shtepi se do dyshonje prinderit pst.
And cohu shpejt se do dyshojne ata ,me nje kusht ama-tha ai
He fol ca kushti? Hajde puthe dashnin tate pst do cohemi,ajo e puthi fort e u nisen per tr ,
Zemer mos I jep kaq shpejt makines sepse ti e di qe me ze apo jo? Pa merak –tha ai ,perzi the? Po jet ,Cne kaq shpejt te perzierat ti o jet e qesh me te madhe,Ajo e shikon ne menyre vrastare dhe I thote ;Shiko rrugen perpara zoti Veriando. Ai perseri qesh e I kap ato faqet e saj bucko qe kishin marre nje ngjyre te kuqe sikurse nje molle :P Ajo I gjuan dhe e shikon ter inat sepse bezdija e saj me e madhe ishin pikerisht kur I kapnin faqet si nje femije ,se pelqente fare kete xhest qe I behej.
Hap smart fonin dhe I kthen prgj sisit te saj;Po vij tea jam nisur per pak jam aty
Tea: ku je o vajz se ka filluar mamaja jote te dyshoje,
Deni: Duke ardhur jam ,te tregoj kur te vij
Tea: Nrm qe do me tregosh nk me shpeton kollaj nga duart ti mua jo
Deni: hahaha e kam parasysh,
Rruga ishte paksa e gjate e ate e zuri gjumi ne makine,ai e sheh plot kesheri dhe qesh embel.Rrugen e beri duke pare sa rrugen e sa ate si flinte,kish nje qetesi e thjeshtesi kur flinte nuk kish fjale ta pershkruaje.
Nuk dinte si ta zgjonte tani qe arriten ne lagje,uuu po tha me vete ,vuri muziken e tyre ne sfond dhe e puthi ne balle,ne syte e saj te mbedhenj, ne faqe e ne buze ku nuk kish deshire te largohej as per nje second nga ato buzet e saj te trendafilte.
Ajo hap syte e para I shfaqen te tijat ,ajo ishte pamja qe ajo do donte te kishte cdo mengjes kur ngrihej ,kjo ishte deshira e saj e vetme,ku koha do e tregonte me se miri kete dileme,zgjatet nga sedilja tjt mer sendet e saj e pa kuptuar pjesa e fustanit u ngrit me shume sec duhej,ai e vuri re e I tha; pse don te me provokosh kaq shume eeee?
Pse cfare bera-tha ajo,e ai ja beri me shenje sec kishte pare ,He more ti more ti ,nuk e bera kastile perkundrazi ,e po po mos mi trego mua keto gjera ahahah.
Ajo ben te ngrihet e te dali nga makina por ai beri vtm nje levizje te shpejte e pa kuptuar ajo asgje bie ne krahet e tij ,e merr prane vetes e I thote nga do ikje pa me pershendetur eee?he and tani jam super vone me ler tani ,Ti e di cduhet te besh qe te le te ikesh –tha ai,Ajo afron ngadale buzet per tek ai dhe e puth embel ,
Cuditerisht e pa kuptuar kur kjo gje ndodhte problemet e streset e dites fshiheshin automatikisht si me magji.Buzet e tij ishin streha e saj me e embe,I donte shume ato buze,nuk jetonte dot pa to e pa ate normalisht,droga e saj ishte ai.Ku doza ishte e perdicme.
Sapo del ndesh syte e nje tjeter "hakeri" qe quhej "TEA"
Heeeee nga ishe zonja "arratisje"eeee,cme nje skuqur keshtu si nje molle kuqalashe?
Po ja deri ketu ishim me andin, ate e di une- tha tea se me tjeter njeri nuk del ti me u arratis po ku shkuat nga u arratiset? Ne ....eeee he fillove ti tani keto mek meket e tua-tha tea
He o goc se deri ne dr shkuam sikur ku vajtem , heeee interesante nuk ju mjaftonte tr eeeee, Nc nuk na mjaftonte, kishe nai gje ti :P, e ca bete ne dr?
Hodhem valle ,ca beme moj vajz ne kafe e kshu gjerash (papritur uli syte),Kafeeee? E pse ule syte?Per te pare fustanin tha-ajo ,kujt po ja thua keto fjale eee?ndonje zogu ktej rrotull qe ste njeh se mua jo,e ne ate moment tel I saj bie ajo e hap dhe pergjigjet
– Ma erdha tek lagjja jam. Moj vajze akoma sje nisur?hajde shpejto po te pres,Ok ma erdha-pergjigjet ajo. Ika tea flasim,shum flm sis e perqafon fort dhe largohet.Si gjithmone do ja mbathesh o shoqe-thot ajo me veten e saje.
Koha kaloi me shpejt sesa ajo e imagjinoi,buzeqeshja I la stafeten dhimbjes se ndarjes,ai do e provonte perseri ikjen jashte shqiperise ,kjo ishte hera fundit qe e provonte, e nese nuk do kalonte perseri do qendronte ne vendin e tij.
Tere ankth e stress ajo priste lajme prej tij nga aeroporti I rinasit, do priste per shume ore per tu nisur, tel bie per nje lajm qe ai do I jepte .Jeta ime si je?mire shpirt he cfare u be ?do kalosh apo jo?Po zemra ime do kaloj me pranuan sistemi ishte rregullur e dola pa problem,Aaa sa mire –thote ajo,por merzitja e kaploi te teren dhe shpirti filloi te qante,Roma e priste tashme ate djale zeshkan,ku perdicmeria do ishte ndryshe dhe jetesa ne nje vend te huaj po ashtu.
Pas nje dite
Andi:Zemer mirmengjes,sapo kam arritur ne rome.kam qene tere naten ne udhetim me metro
Deni:Gjesi zmr,a ke ngrene gje?
Andi:Po jet kam ngrene pa merak, ti si je ca po ben?
Deni:shume mire zemer mos me rri pa ngrene ok, ic jet sapo u zgjova
Andi:Akm je e merzitur ?jo jo -I thote ajo dhe ul koken L,Jet nuk dua me tpa te merzitur edhe ti e di kete gje apo jo?Po e di, do perpiqem qe ta largoj mendjen qe ti je larg, ne nuk jemi larg o zmr sepse shpirtat tane jane gjithmone afer dhe prane sado qe larg te ndodhemi –thot ai.
Por a do triunfonte dashuria e tyre kunder largesise?A do ishin te njejte ato dy zemra larg njeri,tjetrit?A do kishin te njejtin komunikim?E keto pyetje do ja jepte pergjigjen vetem mesuesja e pritje "KOHA".Koha ishte e vetmja gje qe tregonte cdo pergjigje.E mesa duket koha po tregonte pak nga pak cdo gje per ate dashuri.
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...