Pas 1 muaji
Andi:Mirmengjesi xhan J
Deni:Mirmengjes kermill
Ashtu e quante ajo ate djale misterioz qe u shfaq papritur ne jeten e saj, ku ai e pelqente shume , arsyeja pse e quante ashtu ishte sepse kerminjte dalin vec kur pushon shiu , ata dalin paralel pas diellit e ai ashtu ishte ber per ate vajze moskokecarse, e te eger.
I kishte dhene jetes se saj tjeter ngjyr dhe per here te pare ajo kishte nje mik ku do mbeshtetej gjithmone e kishte nje vesh qe do ta degjonte kur ajo fliste edhe shprehej , ai ja bente me te lehte kete gje.
Andi: Cfare po ben ti xhan?
Deni: Ready for school right now
Andi: Mos harro kufjet eee,ti e di arsyen
Deni: Jo jo pa merak si harroj
Andi: Edhe kije mendjen msim frend oki?
Deni: Patjeter qe po vec po me shperqendroi nai super motor :p
Andi: Imagjino po te vije un me motor aty hahahah
Deni: Leri endrrat e shumta o shok , ik tani se fillova msimin , flasim pasi te mbaroj
Andi : oki xhan te perqafoj.
Pasi mbaroi mesimin hapi smartfonin e saj per ti shkruar atij,porrrrr teun e saj kish filluar ta linte pak fare pas dore , gje qe e kishte vene re shoqja e saj por donte qe deni tja thonte vete kete arsyje edhe ta shihte me ate shikimin e saj zhbirues.
Deni: Kermill ku je?
Andi: Kam shkuar tek kushuriri im ne Lezhe edhe gjeje ku jam
Deni: oooooo nuk e di se ku mund te jesh
Andi: He tani mundohu pak
Deni: ok ateher ,mendoj se je shetitje ne plaza?
Andi: Jo ne plazza ama,por ne breg te detit edhe qenka shume bukur.
Deni: Whattttt,se ke serjo?
Andi: Po serjo e kam prz
Deni: Edhe nuk e ftove shoqen tende?
Andi: Ti e din shume mire sa do doja te isha nje shetitje te kendeshme me miken time me te mire por ti nuk mundesh apo jo?
Deni: Fatkeqsisht jo ti e di qe jo
Andi: Mos ma bej ate ftyren ashtu o egersire e shemtuar inacore :P se melzitet edhe kermilli pastaj
Ata kishin gati 1 muaj e ca qe flisnin cdo dite bashke, perdicmeria ishte bere e tyre tashme , ndiheshin shume te afert me njeri tjetrin.
Deni: hahhahah oki nuk e coj mo ate ftyren e merzitur promis
Andi: Xhan ta dergoj nje foto?
Deni: Po patjeter cfare eshte?
Andi: Se di a ta dergoj apo jo?
Deni: Dergoje ne fraksion sekondi mos te vij aty e te fus nje dru te mire :P
Fotoja e shume pritur vjen e shkarkohet e ajo e hap per ta pare , kur sheh nje zemer te vizatuar ne menyren me perfekte ne bregun e detit e shkuma e kish shoqeruar ne pjesen fundore te asaj zemre aq perfect
Sic pa ate zemer ashtu edhe zemra e saj rrahu fort duke mos e ditur nje arsyje te qarte ,qe I bllokoi tere mendimet ,gje qe se pelqente aspak,nuk donte te gjendej e pa pergatitur ne kesi situatash,por ai e kapi mat.
Andi: He te plq?
Deni: Shume e bukur por per mua ishte ?
Andi: Jo per nje komshien time atje ne lagje:P ,normal qe per ty ishte ,nese te kam bere te ndihesh keq sorry L .
Deni: Jo jo kurrsesi ,Do shkosh sot ne shtepi apo do rrish nga kushuriri ?
Andi: Sa qef ke qe te ndrosh teme apo jo?
Deni:pse cfar thashe? thjeshte te pyeta
Andi:Den dua te te them dicka.
Deni: Po mund te flasesh
Andi: Se di nese bej mire apo gabim,,por dua te them dicka edhe pse mund te humb pergjithmone ty e shoqerine tende me kete qe do te them ,por po marr persiper rrezikun
Deni:Cfare ka ndodhur ?Fol lirshem
Andi: Kam filluar te ndjej per ty,gjithe diten te kam ne mendje ,je personi I fundit qe me vjen ne mendje kur ulem te fle dhe I pari kur hap syte ne mengjes. Gjithmone kur mendoj per te ardhmen ti je pjese e mendimeve te mia.Se kuptoj si ndodhi as kur ndodhi por ne keto moment qe po te shkruaj kete sms ndjej flutura ne stomak si kurre me pare .Kam shume gjera ne mendje per te te thene dhe sa vazhdoj duke I shkruarsme vjen asgje ne mendje edhe bllokohem. Ndoshta po bej gabim qe po ti them keto qe ndjej por nuk mundem dot me ti mbaj Brenda vetes.Je cdo second ne mendjen time e me ke bere shume te lumtur me prezencen tene o xhan. Prandaj shpresat qe te jem me ty sdo vdesin kurre,do ptisja gjithe jeten time per nje vajze si ti. Tani qe e njoha nje te tille do jetoj me shpresen qe nje dite do ndryshojne gjerat per mire.
Deni: whatttt?seriozisht e ke ?Une sdi cfare te them...Ne ishim vetem miq .Just Friends.Si ndodhi kjo?
Andi: Te kuptoj shume mire por as une nuk di si ndodhi kjo .Ndjenjat e kane fajin jo kermilli L .Me pyete si ndodhi kjo?
Deni: Po si ndodhi?
Andi:Te tregova edhe me siper xhan,eshte shume e veshtire te takosh nje person si ti,me ke bere per vete thjeshte duke qene vetvetja edhe duke mos u shtirur,dhe me pelqen shume kjo gje tek ti.Xhan nuk jam shume I mire per te shkruar gjera te tilla ,por du ate me kuptosh me 2 fjale.
Deni: E cila eshte ?
Andi: TE NDJEJ.
Ajo nuk dinte cte thoshte ishte block aut ,mendonte gjithmone keq edhe ishte shume pesimiste ,por, ehhh kishte nje por nga mbrapa
Ai djale qe kishte hyre ne jeten e saj e bente ate qe te ishte me e sigurt dhe e mbrojtur do kish 2 krahe te ngrohte ku mund te mbeshtetej .
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...