Ata perqafohen fort e I lane hapesiren e arte bashkimit te buzeve qe aq shume nuk I rezistonin njeri tjetrit.
Ishte ora 16;00 jashte kish filluar te erresohej ajo duhet te shkonte ne shtepi sipas rregullit por ai kish nje tjeter surprize per te ,por cfare ishte ajo surpriza tjeter per dashnin e tij me te madhe te jetes?Ajo niset per ne shtepi vishet jo me si per ne shkolle por vesh nje fustan te mendafshte e nje cizme jo me shume take por kembet e saj dilnin provokueshem bukur,floket e drejta I rrinin hijeshem mbi supet e saj te vegjel e make up e freskoi pak ,Kish harruar detajin me te rendesishem ,prinderve cdo ti thonte?
Por ne keto raste mikja e saj ,motra e saj tea I del ne mbrojtje duke I thene mund te shkosh motra ime do sajoj une ndonje gje sikur je me mua ne party e do kyhehemi pak vone e ti do flesh nga une sot ok zmr? Oooo zemra ime shume flm sdo ta harroj kurre kete gje I tha ajo.
E pa e nje here veten e saj ne pasqyre e doli plot gezim e lumturi nga ajo dere, ku per pak kohe zemra e tij qe po e priste do ishte dera e dyte qe ajo do futej,E ishte vendi I saj me I pereferuar
Ajo drejtohet drej tij e ai mbeti goje hapur
Cfare ke zemer –tha ajo, Ti me duket don qe te ma heqesh mendjen ne kete dite te sotme apo jo?
Hahaha jo o zmr cfare thua keshtu ,a e kam tepruar?Shpirt –thot ai ti edhe pa make up apo pa veshje te bukur ngjan super ok ,dhe ktheu koken mbrapa per te pare qe a po e shifnin te dashuren e tij te zemres ndonje djale (xheloz ne kulm).Ai hapi deren e makines e I tha ;
Ver rripin e sigurimit zmr. Ku do shkojme? –pyeti ajo, nese ta them nuk quhet surprise apo jo? Do ma mbash te fshehte eee? Po zemer deri kur te arrijme ne destinacion kurse me pas nuk do jete me :P
Ajo vereu qe u nisen drejt rruges se qytetit te Durresit, gje qe shume shpesh shkonte atje , vendi I saj I preferuar ishte bregdeti aq I paqete qe te servirej para e ishte aq I bukur e I madh.
Sapo futet ne ate zone ai I kap doren dhe drejtohen drejt zones se plazhit ku ajo nga pamundesia per te hecur, heq cizmet e si per fat koha gjate asaj dite ishte shume e kthjellet e jo shume e ftohte.E cte shihte thoni ju?
Ne reren e imet e te bardhe ishin vendosur qirinj te vegjel ne forme zemre e Brenda asaj zemre gjigande nje mbulese e bardhe porsi ato dy zemra petale trendafili te kuq e u drejtuan drej atij vendi,ajo e pa ne sy e mahnitur,sdinte cte thonte ,ai theu heshtjen duke pershperitur ne veshin e saj;
Uroj qe te pelqeje kjo surprise zemra ime, syte e saj tregonin cdo gje e ajo nuk foli fare ai e kuptoi kete gje edhe qeshi, ne nje cep ndodhesh zjarri bubulak ku me shkendijat e tij e bente ate nat magjike e te nxehte ku I ftohti nuk ndihej fare.
U ulen me ngadale e ai I ofroi ato qe kish pergatit vec per te, ne ate nate speciale e ne ate vend qe tashme ai e kishte kthyer vertete ne nje vend endrrash ,ku ajo vetem neper filma e kish pare ,e tani po e perjetonte jo ne film por ne realitet.
Ajo u afrua drejt tij per ta ndjere afer ,krahet e tij e mbeshtollen te teren porsi nje femije.Syte e saj shkelqenin nga lumturia ,e te atij po ashtu shoqeri I benin yjet qe ndriconin lart,zhurma e valeve te detit qe perplaseshin furishem e djegja e drrunjve plot prrush e nxehtesi,ashtu sic po digjeshin ato copat e drurit e zemrat e tyre po digjeshin per te qene bashke deri ne pafundesi por...
kishte nje por nga mbrapa,ajo vajze qe ne pamje te pare ishte aq e eger e moskokecarese u ndje ne turp e u shkeput nga krahet e tij per te bere levizje te pa vullnetshme drejt bregut te detit duke bere qe ai te mos kuptonte qe zemra e saj rrihte si e cmendur e nuk e kontrollonte dot me, ishte gati per te shperthyer e per te dale fuqishem nga ai vend qe qendronte per shume kohe ai e kuptoi mire kete gje e ju afrua ngadale duke e rrethuar mesin e saj te imet plot dashuri,u kthye nga ai, e pa ne sy me zemren qe po I rrihte fort, e ajo nuk kish me akses ta kontrollonte sepse ajo zemer I perkiste tashme atij prej shume kohesh.
Ajo po dridhej nga I ftohti apo nga cfare ?Ai ju afrua I mori doren e u nisen per tek zjarri qe rinte krenar, duke djegur pjesen e mbetur te drurit ,Ngrohu pak jeta ime sepse po dridhesh e tera-tha ai e I afroi xhupin e tij per tja hedhur ne krahe ,ajo nuk refuzoi e nisen te hanin pjesen e mbetur te ushqimeve te cilet I lan pergjysem pak me pare.
Deni:Ti e ke pergatitur te teren kete?Andi:Po jeta ime ,kurse ate srp qe te beme tek shpia egles e mendoi ajo.
Deni:ma zbukuruat diten ju te dy dhe e mer ne perqafim, ku njeren dore e kish tek kraharori I tij ku tik-taket e zemres ndiheshin e ishin vec per ate vajze qe I kish marre zemren aq fuqishem e befasueshem vetem duke qene vetvetja ,e doren tjt e kishte vendosur ne qafen e tij .
Zemra e saj po rrihte shume me shume , ne syte e tij pa dashurine qe asaj I kushtohej ,trupi mori tjeter qendrim , zjarri filloi te ndihej, gjaku rriti presion neper vena ,truri nuk llogjikoi me , dhe veten e lane te lire ashtu sic ishte ai det I pafund me valet e tij,ai e terhoqi ate nga mesi e shtrengoi fort pas vetes dhe nisi te eksploronte ne buzet e saj te embla, qe vec ai I kishte e do I kishte pergjithmone , zhurmen e hapjes se zinxhirit te fustanit e mbyti dallga qe u perplas ne kembet e tyre ku ftohtesia nuk u ndje aspak se ne trupin e tyre tashme kish vtm nxehtesi dashurie , fustani I mendafshte ju bashkua reres se imet per ti lene stafeten dashurise e per te shijuar cdo perimeter e detaj ne ate trup te imet e te mir formuar.
Ajo I ktheu puthjen dhe mbi qafen e tij la nje shenje e u struk ne kraharor .Ai puthi supet e saj te vegjel plot epsh e dashuri,mbyllja e syve tregoi qe ajo po perjetonte gjithcka me zemer, e ai ishte I pari person qe e beri te ndjente dashurine e vertete dhe ate nate te pare te saj.,
Aroma e trendafilte e gishterinjte e saj qe udhetonin ne trupin e tij te mireformuar beri qe ai te ndjente shume me shume per ate zane mrekulliberese qe kishte ne krahe tashme, e ishte teresisht e tija koke e kembe.Yjet qe ndriconin e ai det I pafund pane e vulosen gjithcka qe ndodhi ate nate te shenuar e te mrekullueshme per ata te dy.
Unaza qe kish ne gisht rrinte kokelarte e krenare mbi kraharorin e tij e silueta e tik-takeve beri qe te ishte muzika me e bukur ne ate nate,gjumi I zuri te dy nen kraharorin e njeri tjetrit per ti lene rradhen nje dite tjeter krejt ndryshe.Dielli qe kish dale me rrezet e tij te arta e te ngrohta po buzeqeshte duke pare dashurine e tyre e zhurma e dallgeve beri qe syte ti hapnin prane njeri tjetrit ,.
YOU ARE READING
Aroma Trendafilte Nder Gjemba
RomanceBeni ate qe ju thote zemra,beje pa frike dhe pa ndjenjen e fajit,ajo qe gabon eshte vetem krenaria,qe e genjen zemren dhe e merr perpara pa kurrfare meshire... Bashkojini duart e bota do jete me ju aty,e dini pse?? ...Sepse bota eshte dora tjete...