helö madırfakırs hayırlı akşamlar :*
değişiklik olsun dedim başa yazdım notu QWUEWGYWURWHQID
***
Jungkook
Koridorun ortasında kalakalmıştık. Karşımızda bir düzine melekle beraber. Bayan Kim'in olduğu odanın önüne bir hilal şeklinde dizilmiş, kindar bakışlarla bizi süzüyorlardı.
"Siktir." Dudaklarımın arasından kaçmayı başarmıştı. Taehyung onları ciddiye almıyor gibiydi. Ama yüzündeki ifade kafa karıştırıyor da olabilirdi.
"Sana baştan beri güvenmemiştim." dedi karşısındaki melek. "Haklıymışım."
Taehyung gülümsedi. "Sırf çıkarların uğruna köleliğini yaptığın bir melek için benim karşıma geçiyorsunuz öyle mi?" dedi. "Sanırım hepiniz aptalsınız."
Melekler homurdanmaya, öfkeyle tıslamaya başladılar. Fakat Taehyung daha sözünü bitirmemişti.
"Cennet ya da cehennemden gelmeniz önemli değil. Oradan kaçtınız, dünyaya hem de. Buraya kadar her şey güzel. Ama..."
Duraksadı ve gözlerini yavaşça meleklerin üzerinde gezdirdi.
"Burada da kölesiniz. Ayak işleri yapan birkaç elemandan başka bir şey değilsiniz. Kendi hayatınıza sahip değilsiniz. Gerçekten istediğiniz bu mu? Her şeyi göze alıp dünyaya kaçtığınızda da birilerine bağımlı olarak yaşamak mı?"
Taehyung'la konuşan meleğin beti benzi atmıştı. Taehyung gözlerini onun üzerinde sabitledi. Herkesin de o meleğin ne yapacağını kestirmeye çalıştığını görebiliyordum, o da aynısını görüyordu muhtemelen.
"Size dünyada kalmaya devam etmeniz için para ya da maddi şeyler önermiyorum."
Melek kaşlarını çattı. Taehyung devam etti.
"Size özgürlük öneriyorum."
Başlayan fısıldaşmaların yanında meleğin göz bebeklerindeki büyüme dikkatimi çekti. Bunu beklemiyordu. Taehyung'un acelesiz bakışlarını gördüm, rahattı; sabırlıydı ve kendinden emin.
"İstediğiniz gibi bir yaşam sürebilirsiniz, bu kadının pisliklerine bulaşmadan. Diğer insanlar nasıl yaşıyorsa. Özünü aldığınız her bir insanın hayatından bir parmak bal çalarcasına baktığınız anıları gibi. Bunu istemez misiniz?"
Melek bir süre duraksadıktan sonra iç çekti ve önünde durduğu kapıya yan dönerek yol verdi.
***
Bayan Kim'i taşımak bir fili taşımaktan farksızdı. Katılaşmış bedeni buz gibiydi ve insansı bedeni kanı çekilmiş bir kurbanı andırıyordu.
"Ona ne yaptın?" dedim nefeslerimin arasında dik dik Taehyung'a bakarak. Sırıttı ve omuz silkti.
"Çok yaşlı melekler için kullanılan bir kan bağı numarası, inzivaya çekilmelerine yardım etmek için daha önceden her melekten çektikleri numunelik kanlardan birini kullanırlar. Melekler arasında 1700'e yakın soy olduğunu duymuştum ve yine duyduğuma göre hepsinden doğduklarında alınıp ailenin diğer üyelerinin kan numunelerine ekleniyormuş. Kimsenin ailesini bilmediği bir düzende ironik bir uygulama."