《 3 》

1.5K 35 6
                                    

Je achternaam is nu Seavey, dus mischien is het handig als je je insta naam veranderd, anders gaan mensen denken dat je liegt" ik knik. Ik klik op mijn insta en pas hem aan naar ~ ElizeSeavey_WDW ~ we lopen na het eten naar de auto en gaan dan naar huis. Ik plof op mijn bed en val direct in slaap.

Je ziet Jack Avery op de foto

"Goeie morgen schoonheid" zegt een bekende stem. Ik doe mijn ogen open en zie Jack staan. "Goeie morgen Noodles" ik schrik van wat ik zeg en sla mijn hand voor mijn mond. "Het maakt niet uit Elize, je mag hier zeggen wat je wil!" Ik lach en geef Jack een knuffel. Jack loopt mijn kamer uit zodat ik me kan omkleden. Ik zet muziek op en begin mee te zingen. Dan word er op de deur geklopt. "Dat was super goed!" Zegt Zach tegen me. "Oh, dankje!" Zach lacht. "Ik weet niet of Jack je het al heeft vertelt maar we hebben vanavond een show in NewYork" ik kijk hem raar aan. "Je mag mee als je wil" ik spring Zach om de nek. "YES PLEASE? Ik ben nog nooit bij een concert geweest!" Zach lacht en knuffelt terug. "Ik mag jou wel, enthousiasme staat je goed! Eigenlijk word je er zelfs cute van" ik bloos. "Vertel me wat over je zelf" zegt zach dan. "Ik ben 16 jaar en ik word op 2 juli 17" zach knikt. "Dat is toevallig, Jack is op 1 Juli jarig en word dan 19!" Ik lach. "Vertel me nu wat over jou" zach knikt. "Ik ben Zach Herron en ik ben 17 jaar, en ik ben single, maar ik heb mijn ogen op een meisje" zegt hij met een knipoogm ik krijg het warm en voel dat ik rood word. Zach loopt de kamer uit en trekt mij mee. "Ey bois, Elize gaat mee naar de show!" De jongens knikken en zetten dan een bord pancakes voor me neer. "We hebben lekker pancakes voor je gemaakt" zegt Corbyn "thanks bois, love naar jullie" zach en Jack worden bijden een beetje rood. Ik geef ze een knipoog en eet dan mijn pancakes op. Er word op de deur geklopt.

"Elize, deze jongen zegt dat hij jou kent" ik kijk om en zie Tim staan. "WHAT THE F*CK DOE JIJ HIER?!" De jongens kijken me vragend aan. "Wat is er beauty, mag ik mijn vriendin niet zien?" Ik schut nee. "Nee Tim, jij mag je vriendin niet zien, want ik ben je vriendin niet meer" ik storm naar boven en ga op bed liggen. Ik begin zacht te huilen. Er word op mijn deur geklopt. "Ik ben het, Daniel, mag ik binnen komen?" "Ja tuurlijk" Seavey drukt de deur open en kijkt me bezorgd aan. "Wie was dat?" Ik slik. "Mijn ex.." "en hoe komt het dat je hem zo haat?" Ik slik "hij is vreemdgegaan met mijn beste vriendin." Ik laat een traan rollen. "Die klootzak probeert me de heletijd terug te krijgen." Daniel knuffelt me. "Het spijt me zo intens veel!" Hij geeft me een knuffel. Ik zet de tv aan en ga tegen hem aan liggen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Al gouw slaat hij zijn arm om me heen. "Ik houd nu al van je" mompel ik. "Ik ook van jou" mompelt hij terug. Dan val ik inslaap op zijn schouder.

"DANIEL! we moeten over een uur weg! Kom je?" Hoor ik corbyn roepen van de gang. "Wakker worden Elize" zegt daniel zacht. Ik doe mijn ogen open en kijk naar zijn mooie blauwe ogen. "Hi" daniel lacht en staat op. "Maak je je klaar? we gaan over een uur naar het concert" zegt hij dan en hij loopt weg. "O ja, trek wat moois aan!" Ik loop mijn vide op en kijk bij mijn kleding rek. Dit draag ik:

Ik krul mijn haar en loop dan naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik krul mijn haar en loop dan naar beneden. "Ik ben klaar om te gaan" Zach kijkt naar me en slaat Jack op zijn schouder als teken te kijken. "Wow, ik bedoel, je bent super mooi!" Ik bloos. "Dankje zach! Jij ziet er ook niet zo verkeerd uit vandaag" zeg ik met een knipoog. We lopen naar de zwarte bus en gaan zitten. Met een hoog tempo rijden we naar de show. Ik pak mij telefoon en maak wat insta story's met de boys. Als we aan komen  bij de locatie zie ik een groot podium staan. De jongens lopen naar de kleedkamer. "Dit is onze kleedkamer, wij gaan ons even om kleden, verken jij de zaal maar vast." Ik knik en loop weg. Na een poosje rond lopen kom ik terecht op het podium. Er staan 5 microfoon's op het podium. Ik sla zacht op elke om te kijken welke aan staat. De 1e,Nee. De 2e, ook niet. De 3e, nee. De 4e die ik aan raak doet het. Ik ga er achter staan. Ik begin zacht te zingen. Na een poosje raak ik losjes en  ga ik lekker los. Als ik klaar ben met het nummer word er geklapt. "Dat was f*cking goed!" Grijnst Daniel. "Ik wist niet dat je kon zingen." Ik word knal rood. "Het spijt me, ik ga wel weer weg." Ik zucht. "Eigenlijk kwam ik vragen of je kwam eten, we hebben extra kaas pizza's besteld" ik krijg direct een enorme lach op mijn gezicht. "Jullie zijn de besten!" Seavey lacht en slaat zijn arm over mijn schouder. We lopen samen naar de green room waar 7 dozen pizza's staan. "Voor wie is die 7e?" Ik hoor van de hal gepraat. "Ik ga vandaag de nieuwste wdw sistaa ontmoeten! Ik stel haar zo aan jullie voor!" Dan loopt logan paul binnen. Ik krijg grote ogen. "EY BOISSSS!" Zegt hij. Als hij mij ziet zwaait hij. "EWA sistaaa! Zeg hoi tegen de logang!" Ik zwaai naar de camera en ga dan zitten. Logan komt naast me zitten. "Dit is Elize Seavey! Het zusje van me boy Daniel!" Ik gooi de doos pizza naar logan toe. "We hebben pizza voor je" logan lacht. "Thanks girlll! Ik mag jou nu al!" Na gezellig te kletsen en te eten komt er een man binnen, ik gok de manager. "Boys over 10 minuutjes bij de vip!" De jongens en ik lopen naar de vip. Er staan al heel veel meisjes. Voor ze op de foto mogen maakt de fotograaf wat foto's van ons terwijl ik op Daniel's rug zit. Logan en ik gaan aan de kant staan zodat de meisjes er bij kunnen. Logan pakt zijn camera weer en begint te vloggen. "Ik sta nu met Elize toe te kijken hoe me boys aandacht krijgen. En ik verveel me dood." Ik kijk Logan aan. "Kom ik weet wat leuks" ik trek logan mee  naar achter. "Zou u zo tegen Daniel willen zeggen dat logan en ik bij het skate park zijn?" De maneger knikt. Dan trek ik logan weer mee. "Je hebt wel erg veel zin he?" Zegt hij met een vieze lach. "Oh mijn god Logan doe normaal!" We lachen en lopen dan naar het skate park. Ik pak mijn skateboard uit mijn tas en begin te skaten. Ik doe wat trukjes terwijl logan we zit aan te moedigen. Dan word logan gebeld. "Elize, kom je? We moeten terug van Daniel. Ik knik en loop dan weg.

DAMN DANIEL! Oke sorry dat wou ik gewoon even zeggen.

Challas vrienden! Xx

•Adopted by Daniel Seavey•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu