voor ik ga slapen zucht ik nog even. "We moeten het binnen kort wel vertellen aan de boys, anders betrappen ze ons" jack knikt. "Dat dacht ik dus ook net" dan vallen we in slaap.
"Elize? Elize?" Ik word wakker geschud en ik draai me om. "Ga weg Jack, ik wil slapen" mompel ik. Dan voel ik dat er iemand op me springt, ik doe mijn ogen open en ik zie lotje. "Hii lotje! Ik dacht dat je Jack was" lotje lacht. "Neeee, ik ben geen jongetje! Jack is naar de winkel" ik kijk vreemd, jack gaat nooit naar de winkel. "Nou dat is goed van Jack zeg! Zullen we naar benesen gaan om te ontbijten?" Lotje knikt. "Wil je mij eerst heloen met kleren uit kiezen?' Lotje lachg breed en rent direct naar de kast. Ze trekt hem open en we kiezen samen dit setje uit:
"Je bent zo mooi!" Ik moet lachen om lotje. "we halen zo meteen wel wat nieuwe kleertjes voor jou, oke?" Lotje knikt. Ik til haar op en loop naar beneden. "Wat wil je eten?" "Pwannekoek" ik moet lachen om lotje dat uitspreekt. Ik zet lotje op een krukje bij het kook eiland. Ik begin met pannenkoeken maken als Jack thuis komt. "Daar is mijn favorite meisje!" Ik bloos. Jack loop naar Lotje en tilt haar op en geeft haar een knuffel. "Nouuuw.. ik dacht dat je het over mij had!" Jack en lot lachen. "Ik heb nieuwe kleertjes voor je gekocht!" Jack pakt een tasje van Zara en zet hem op het aanrecht. "DAT IS ZO COOL!" Schreeuwt lotje. "Eet maar snel je pannenkoeken op, dan help ik je wel even. Lotje eet snel haar pannenkoeken op en Jack ook. Ik neem lotje mee naar boven en help haar omkleden:
'Jack..' Ja wat is er prinses?' 'Waarom kan jij beter outfits shoppen dan ik?.' Jack en ik schieten in de lach. 'Ben ik mooi?' Ja lot, je bent net een prinses!' Jack tilt lotje op en doet alsof ze een vliegtuig is. 'Ga je mee naar het politiebureau?' Jack knikt en loop naar de auto. We zetten Lotje op de stoel en rijden naar het politiebureau.
Tijdens de rit
'Jack' Elize' 'ik wil ook een kindje als ik volwassen ben.' Jack kijkt me super vrolijk aan. 'Dan hebben we dat gemeen' hij geeft me een kusje op de wang. Ik draai de muziek wat harder en ik hoor secret love song van Little mix. Ik begin mee te zingen. Als het is afgelopen kijkt Jack me grijnsend aan. 'Wat?' Wat, wat?' Vraagt jack. 'Waarom kijk je me zo aan?' Omdat je super mooi kan zingen' ik behin te blozen. 'We zouden eens een duet moeten opnemen.' ECHT? Dat zou ge-wel-dig zijn!' Jack lacht. 'We bespreken het nog wel een keer, maar we zijn nu bij het politiebureau dus stap maat uit'
Ik til lotje op van de achterbank en loop naar binnen. Ik ga bij de balie staan en ik wacht tot ik geholpen word. "Waar mee kan ik u helpen mevrouw?" Zegt de man achter de balie. "Hoi, mijn vriendje, Jack, en ik hebben dit meisje gister gevonden op het strand en ze was haar Mama kwijt. Maar het was al 22:00 dus ik heb haar mee naar huis genomen omdat het al zo laat was" de man knikt en tikt iets in op de computer. "Wat was uw naam?" "Elize Vos Seavey" de man kijkt me vreemd aan. "Nu al getrouwd?" Ik lach. "Nee ik ben geadopteerd. Mijn echte naam is vos." De man knikt en tikt nog meer in op de computer. "En uw naam meneer?" "Jack Robert avery" de man tikt verder. "En wat is de naam van het meisje?" "Lotje McCain" de man tikt weer wat in. "Ik zie het al, het meisje is vermist opgegeven, ik zal direct haar ouders bellen." Ik knik en ik ga samen met lotje en Jack in de wacht kamer zitten. Ik hoor de man nog praten. "Goeie middag, met het politiebureau. Uw dochter is gevonden door een jong stel. Ja ze wachten hier op u. Top, tot over 15 min." De man staat op en loopt naar ons toe. "Wilt u koffie, thee of Ranja?"
Net als we ons drinken op hebben rent er een jonge vrouw binnen met een doos chocolade. "Ja hoi, mevrouw McCain, mijn dochter is gevonden?" De man achter de balie staat op. "Ja dat klopt, volg mij maar" hij loopt met de vrouw naar de wacht kamer en wijst naar ons. De vrouw loopt snel naar ons toe en tilt Lotje op. "Lotje! Ik was zo bezorgd!" Lotje lacht. "Mama, ik heb nieuwe vrienden!" Ze wijst naar ons. Jack en ik staan op. "Mooi meid! Zijn ze lief voor je geweest?" Lotje knikt. "Ja! Elize heeft pannenkoekeb gemaakt voor mij, en jack heeft nieuwe kleertjes voor me gekocht!" De vrouw zet Lotje op de grond. Ze geeft ons een hand. "Hoi, Caroline. Zo erg bedankt voor jullie hulp!" Ze duwt ons een doos chocolade in de handen. Ze pakt een briefje van 50 uit haar zak en geeft die ook aan ons. "Voor haar nieuwe kleertjes" "u hoeft ons niet te bedanken! We vonden het super gezellig met Lotje!" De vrouw knikt. "Zouden jullie het leuk vinden om eens op lotje te passen?" Jack en ik knikken ja. Caroline geeft haar nummer aan ons en gaat dan met lotje weg.
"Ik vind het best jammer dat Lotje weg is. Ik vond het wel gezellig!" Jack kijkt me aan. "Hoe oud wil je zijn als je moeder word?" "rond de 20 ofzo, hoezo?" "Hmmnnn.. gewoon" "ow oke?" Als jack en ik aan komen bij het huis lopen we hand in hand naar binnen. Als we binnen zijn kijken alle jongens aan. "Waarom lopen jullie hand in hand?" Zegt Zach een beetje chagrijnig. Ik kijk naar onze handen en trek die snel los. "Shi- eeeuhm, jah, dat dus. We zijn zeg maar een stelletje." Daniel staat op en trekt me in een knuffel. "Echt? Ik hoop dat Jack je beter behandeld dan je vorige" hij kijkt gemeen naar Zach. "Thanks Big bro." Ik geef daniel een kusje op zijn wang en ik ga dan zitten. "Iemand zin in een potje Mario kart?" De jongens lachen. We zetten de wii aan en beginnen met spelen.
30 min later
"HAH! potje nummer 6 die ik win!" De jongens kijken met open monden. "Damn, ooit aan gedacht om game youtuber te worden?" Lacht corbyn. "Oh-mijn-god. IK HEB EEN GEWELDIG IDEE!" jonah lacht. "Nou vertel!" "LATEN WE MET Z'N ZESEN EEN GAME KANAAL MAKEN!!"
I knowwwww mijn verhalen zijn onlogisch. I don't give a skittle. Volgende hoofdstuk is donderdag te lezen!
Challas vrienden. Xx
JE LEEST
•Adopted by Daniel Seavey•
Fanfiction*Als 16 jarig meisje is het maar zwaar in een Americaans weeshuis, al helemaal als je nederlands bent. tot je verbasing word je geadopteerd door een 19 jarige jongen. Zijn twee beste vrienden vallen bijden in de smaak, wie zal je kiezen?* "Je bent d...