"Kan hij niet naar een hotel? Ik kan nog geen trappen lopen he?" De jongens lachen. "Dacht je nou echt dat we je naar een normaal 'hotel' laten gaan?" Ik knik, weer lachen de jongens. "Nee man! Jullie mogen bij logan's penthouse gaan wonen!"
Pov. Elize
Ik krijg een smile op mijn hoofd. "Echt?" De jongens knikken. Ik trek ze naar me toe en geef ze allemaal een knuffel. Zach komt inmiddels aan lopen met 3 koffers. 1 kleine en 2 grote, en ja, de 2 groten zijn van mij! "Kom we gaan!" Ik kijk hem vragend aan. "Nu al?" De jongens knikken. "Owh oke, ik ga doei zeggen teggen Jack dan." Weer knikken de jongens. Ik loop langzaam weg sn ik zie Jack in de woonkamer zitten. Ik ga naast hem zitten en ik zucht. "Ik ga weg" jack fronst en kijkt me gek aan. "Hoezo?" Ik kijk naar mijn voeten en ik zucht. "Omdat je rust nodig hebt." Weer kijkt jack me vreemd aan. "Als ik rust nodig heb ga ik wel weg, dan hoef jij niet weg te gaan!" Ik schut mijn hoofd. "Ik ga weg, bij logan wonen" jack slaat een arm om me heen. "Het spijt me van net trouwens, maar ik ga je wel missen." Ik knik en ik geef hem een knuffel. Dan loop ik weg.
"Zach, ik ben klaar om te gaan" zach knikt en pakt de koffers en doet die in de auto. Ik ga voorin zitten en we beginnen te rijden. Op weg naar een ander leven voor de komende 2 maand. Zach praat de hele tijd maar het komt niet binnen. Ik denk diep na. Houd ik wel echt van zach? Na dat hij is vreemd gegaan is alles anders. Ik slik en ik kijk hem dan aan. "Hou je wel echt van me?" Zach kijkt me een beetje geschrokken aan. "Ja tuurlijk houd ik van je!? Hoezo babe?" Ik zucht diep. "Je- we, zijn anders samen sinds dat je bent vreemd gegaan." Zach knikt. "Duuuh, je loop in krukken en je hebt een gebroken rib, tuurlijk ga ik anders met je om!" Ik steek mijn tong geïrriteerd uit. "Babe, je twijfelt toch niet aan ons?" Ik zucht diep en ik denk na. Twijfel ik aan ons? "Nee hoor." De rest van de rit is het stil en dan komen we bij Logan aan. Zach en ik lopen naar de lift en stappen weer uit als we op verdieping 9 zijn.
We kloppen op de deu en tot mijn verbazing doet er een meisje open met een hond op haar arm. Ze zet de hond op de grond en lacht. "ZACH! Ik heb je zo erg gemist!" Ze geeft hem een kus op zijn lippen die hij niet weg duwt. Ik voel dat ik rood word van de jaloezie. Ik loop door de deur en ik zie logan zitten met zijn kamers. "WHUSS GOOD LOGANG!" logan draait zich om en richt de kamera op mij. "Kijk wie we waar hebben! Hoe is het met mijn fav girl?" Hij trekt me in een knuffel. "Ja opzich wel oke i geus" we lachen en gaan zitten. Logan begint gelijk tegen de kamera te praten. "Elize en zach blijven hier een poosje wonen wegens omstandigheden, dat kan je wel zien aan elize's been!" Weer lachen we. "Waar is zach eigenlijk?" Ik wijs naar de gang. "Hij is met dat meisje." Ik zie dat ligan grote ogen krijgt. "Eeeuhm, dat is Allisa Violet. Die ken je vast wel. Ik ga even kijken waar ze blijven." Ik knik. Als logan de deur open doet zie ik net dat Zach en Allisa knuffelen. Logan tikt Allisa aan die nu bij me op de bank gaat zitten. Ze heeft een gemene grijns. "Dus Elize, ik hoorde dat Zach op je heeft gecheat?" Ik knik. "Dat is grappig, hij heeft nooit op mij gecheat" ik word chagrijnig en ik kijk haar vragend aan. "Wat?" Ze lacht even. "Pas maar op je lieve vriendje, want hij is van mij, en dat zal hij altijd blijven" ze staat op en loopt heup wiegend de kamer uit. Ik pak mijn tas en ik zie mijn kamera staan. Shit, het is al bijna 6 maand geleden dat ik iets heb geplaatst. Ik loop naar de gang en ik hoor logan nog net wat zeggen: "houd je gedijst! Je hebt haar al genoeg pijn gedaan, dus gedraag je even!" Ik duw de deur open en de jongens kijken bijden mijn kant op. "Logan, mag ik je kamer gebruiken voor een video? Ik heb al 6 maand niets geplaats." Logan knikt en hij wijst naar een deur. "Je leeft je maar uit, maar niks kapot maken he!?" Ik knik en ik duw de deur open. Een grote witte kamer met houten vloer staat voor me. "Wow." Ik zet mijn kamera op het statief en ik leg mijn krukken weg en ik ga zitten. Ik begin te filmen.
"Ewa vrienden! Ik moet jullie wat uitleggen geloof ik." Ik slik even en zucht. "Zoals jullie mischien hebben gezien op mijn insta ben ik veel met de why don't we boys, dat is omdat ik Daniel heb ontmoet. Hij is mijn broer en ik heb hem nog nooit gezien. Hij mocht me dus mee nemen uit het weeshuis omdat hij mn broer is." Weer zucht ik. Ik woon bij hun, maar dat gaat allemaal wat veranderen. Zach en ik gaan bij Logan wonen om enkele omstandig heden." Ik pak mij glas en neem een slokje. "Er is de afgelopen tijd veel gebeurd, vrienden, familie, liefde en leugens. Je kan niet leven zonder die dingen, dat heb ik meegemaakt." Zach komt binnen en komt naast me zitten en geeft me een kusje. "Ewa vrienden van Elize!" Hij lacht en zwaait naar de kamera. "Nou ja, wij zijn dus een stelletje. En eigenlijk wou ik met deze video meedelen dat ik vanaf nu elke week 1 video upload, dat kan een vlog, een sketch maar ook iets anders zijn. De aankomende video zal ik maken zamen met Zach. Dus zet vragen op twitter die we kunnen beantwoorden! " zach geeft mijn hand een kusje en kijkt naar me. "Bedankt voor het kijken van deze update video! Ik zie je bij de volgende video!" Dan zet ik de kamera uit.
Ik loop weg en zach volgt me. Ik ga op de bank naast logan zitten. "Ik ga naar bed." Ik knik en Zach loopt naar de badkamer. Ik ga tegen logan aan liggen terwijl we een film kijken. Als de film is afgelopen is Logan al in slaap gevallen. Ik loop naar de badkamer maar ik ga niet naar binnen. Ik hoor Zoen geluiden en ik hoor allisa en zach praten. Een traan rolt langs mijn wang. Ik pak mijn telefoon en ik app de jongens
Wdw house
U: kan iemand me ophalen van logan?
Corbitch: wat, waarom? Je bent er net!
Noodles: hey wat is er baby gurl?
Seavey: ik kan je wel ophalen, ik ben er over 15 minuutjes.
U: thxx seavey, ik leg het zo allemaal uit als ik er weer ben.
Potter: sure, we gaan pizza bestellen, wil jij ook?
U: eeeeeuh!? DEEEEUH? pizza moserella please!Ik doe mijn telefoon uit en ik maak Logan wakker. "The fuck elize? Wat is er?" Ik zucht diep. "Sorry dat ik je wakker maak, maar ik ga naar huis." Logan haalt zijn schouders op. "Hoezo eigenlijk?" Ik wijs naar de deur en ik pak dan maijn koffers en ik loop naar de lobby. Dan komt Daniel aan gereden.
ZACH IS EEN VREEMD GAANDE RAT! ha, nee gewoon niet. Ik gooi geen hata naar Zach of Allisa, maar anders heb ik geen verhaal meer!
Challas vrienden
JE LEEST
•Adopted by Daniel Seavey•
Fanfic*Als 16 jarig meisje is het maar zwaar in een Americaans weeshuis, al helemaal als je nederlands bent. tot je verbasing word je geadopteerd door een 19 jarige jongen. Zijn twee beste vrienden vallen bijden in de smaak, wie zal je kiezen?* "Je bent d...