Zach springt en geeft geen kik. Als hij weer boven is krijgt hij de slappe lach. Ik trek hem in een knuffel en geef hem een kusje. "Goed gedaan baby!" Het word donker dus we rijden naar huis. Als we aan komen kijk Daniel ons boos aan.
Op de foto zie je Zach Herron
WARNING: DIT HOOFDSTUK IS GESCHREVEN DOOR MIJN ZUS. ER KOMEN SEKSUELE STUKKEN IN VOOR!"Was de stad leuk?" Vraagt hij met een chagrijnige kop. "We zijn niet naar de stad gegaan" mompel ik. "Dat zag ik op je insta story!" Ik kijk naar mijn voeten en ik word rood. "Sorry dat we tegen je logen, ben je boos?" Daniel kijkt me aan. "Boos? Ik ben woedend!?" Ik pak Zach's hand vast voor de zekerheid. "Het spijt me." "Als ik jou was zou het me ook spijten! Ik bedoel, ik wou ook bungee jumpen." Hij grijnst. "K*t seavey! Ik schrok echt!" Ik geef hem een klein duwtje. We schieten bijden in de lach. Zach onderbreekt ons. "Eeeuh- we moeten je wat vertellen." Hij knijpt zacht in kijn hand. "Ja, we zijn zeg maar sinds net een koppeltje" daniel kijkt me vreemd aan. "Echt?" Zach en ik knikken. "In dat geval ben ik blij voor jullie!" De rest van de jongens staan er in middels ook bij. Iedereen lijkt blij, alleen jack niet. Die loopt weg. Iedereen gaat op de bank zitten behalve jack die is op zijn kamer. Ik ga bij Zach op schoot zitten en geef hem een kusje. Na 10 minuten is Jack nog niet terug. "Ik ga even kijken waar Jack blijft hoor." De jongens knikken dus ik loop naar boven. Ik kloo op Jack's deur. "Jack, mag ik binnen komen." Ik hoor geen reactie maar wek harde muziek. Ik druk de deur open en ik zie Jack in elkaar gezakt op de grond liggen. Hij stinkt nara alcohol. Ik ga naast hem zitten. "Heey Jack, gaat het?" Hij knikt. "Waarom liep je weg?" Hij kijkt op. "Ik dacht dat wij bijzonder waren." Ik kijk hem aan. Hij hikt een paar keer. "Ik dacht dat jij me ook leuk vond!" Hij laat een traan rollen die hij weg veegt. "Ik vind jou ook leuk! Maar ik ben verliefd op Zach" Jack wilt ol staan wat hem niet lukt. Ik hijs hem omhoog maar helaas gooit hij heel zijn maag inhoud er uit. "Owh Jack! Kom ik breng je naar het toilet." Ik zet hem op de wc en geef hem een emmer. "Waarom krijgt zach altijd de leuke meisjes!" Hikt hij. Ik lach. "Jij krijgt ook ooit iemand Jack, geloof me." Hij wil op staan maar valt gelijk weer. Ik loop naar de gang en roep Daniel. "SEAVEY! Kan je me even helpen?" Daniel komt aan gelopen en kijkt me vragend aan. "Wat is er?" Ik kijk naar jack's deur. "Jack is er" ik doe de deur open en ik zie een dronken Jack liggen met kots naast hem. "Wat? Jack drinkt nooit? Wat is er?" Ik slik. "Hij vind me leuk, en hij dacht dat ik hem ook leuk vond." Daniel hijst samen met mij jack op het bed. Ik pak een emmer en schrop de ondergekotste vloer schoon. Ik geef Daniel nog een knuffel.
Als we beneden aan komen staat er een bak met chips. Ik pak de bak en ik ga bij Zach op schoot zitten. "Wat was er?" Ik kijk zach aan. "Dronken." Ik kijk naar mijn voeten. "Dat is niks voor Jack, is er wat gebeurd?" Ik knik. "Hij vind md leuk." Zach's ogen worden groot. "Serieus?" Ik knik. "Shit! De vorige keer kreeg ik ook met het meisje die hij leuk vond. Ik ben echt een k*t vriend." Ik trek zach in een knuffel. "Jij wist het niet!" Zach geeft me een kusje en pakt dan een handje chips. Na een uur sta ik op. "ZACH! ga je mee naar buiten?" Ik pak zijn hand en trek hem van de bank. Ik doe de schuifdeur open en ik loop naar het strandje vlakbij. Ik trek al mijn kleren uit en spring in het water. "Skinny dippen? Gezellig!" Zach trekt zijn kleren uit en komt er bij. Hij trekt mijn naakte lichaam de zijne. Ik geef hem een zoen en draai me dan om zodat mijn kont naar hem toe staat. Nog steeds in de knuffel. Hij lecht zijn hoofd op mijn schouder. "De nacht is zo ontzettend mooi." Zach knikt. Ik pak zijn hand vast en draai me om. Ik voel nu pas dat hij in mijn kont knijpt. Ik grijns. Hij kijkt me raar aan "wat is er?" Ik geef een knietje waardoor hij direct naar zijn l*l grijpt. "Oke die had ik verdient." Ik grijns. Ik loop het water uit en kijk uitdagend naar achter. Zach sprint het water uit en knuffelt me. Ik grijns. Ik pak mijn slip en shirt en trek die snel aan. Al mijn andere kleren pak ik op en ik ren terug naar de villa. Ik ren de trap op en ik ga op het bed zitten. Zach komt achter me aan gerend en duwt me op het bed. Hij kruipt boven op me. "Je bent zo mooi" fluistert hij. Hij begint me te zoenen. "De jongens zijn beneden. Ze gaan ons horen" mompel ik tussen de zoen door. "Ik geef geen f*ck ik wil je nu. Ze mogen best weten dat je van mij bent!" Dan doen we 'het'. na dat liggen we naast elkaar op bed. Ik val al snel in slaap.
Sorry als dit hoofdstuk wat kort en vreemd is! Ik heb hem aangepast omdat ik hem iets 'te' vond. De originele versie was namelijk best sexueel en dat wil ik liever niet in mijn boek.
Challas vrienden van C.w. Xx
JE LEEST
•Adopted by Daniel Seavey•
Fanfiction*Als 16 jarig meisje is het maar zwaar in een Americaans weeshuis, al helemaal als je nederlands bent. tot je verbasing word je geadopteerd door een 19 jarige jongen. Zijn twee beste vrienden vallen bijden in de smaak, wie zal je kiezen?* "Je bent d...