Jack wil weg lopen maar ik trek hem terug. Hij kijkt me vreemd aan. "Wat is e-" ik druk mijn lippen op zijn lippen. En ik trek hem in een knuffel. We beginnen te zoenen en we strompelen richting het bed...
Op de foto zie je Corbyn Besson
Als we bij het bed aan komen duwt jack me er op. Jack kruipt boven op me en begint me weer te zoenen. Ik steek mijn hand onder zijn shirt als teken dat hij hem uit moet doen. Hij stopt de zoen en trekt zijn shirt uit. Hij kijkt me aan. "Jij bent de grootste fout die hij ooit heeft gemaakt" "mischien ben jij de fout wel" zeg ik met nog steeds waterige ogen. Ik trek nu ook mijn shirt uit en ik druk mijn lippen weer op zijne. Er word dan op de deur geklopt. "Elize mag ik binnen komen?" Ik duw Jack van me af. Hij pakt zijn shirt en loopt naar de badkamer. "Wacht even! Ik ben me aan het omkleden. Ik pak een ander shirt zodat het lijkt alsof ik ben omgekleed. Ik trek de deur open en ik zie Corbyn en Christina staan. "Oh hoi" christina heeft rode ogen en het lijkt alsof ze heeft gehuild. "Wat is er?" Ik loop naar mijn bed en ga zitten. "Dit is Christina, mijn vriendin" zegt Corbyn. " no shit, was ik nig niet achter" ik rol mijn ogen. "Het spijt me echt Elize, omdat ik Corbyn niet zo vaak zie door zijn werk ben ik altijd bang dat hij vreemd gaat" ik knik. "Snap ik" dan komt Jack de badkamer uit lopen met een wasmand. "Hey gaat het Elize?" Ik knik. "Wat doe jij hier?" Vraagt Corbyn. "Ik doe de was even in de wasmachine, want ze weet niet waar die is." Hij loopt de deur uit en sluit hem. "Kunnen we mischien opnieuw starten? Wat dacht je van Shoppen?" Vraagt Christina dan. "Ik wil wel met je shoppen, maar ik heb vandaag al een afspraak." Christina knikt. "Morgen dan maar?" Ik lach en zeg ja. Dan lopen Christina en Corbyn weer weg. Al snel komt zach aan lopen. "Heey, ik hoorde wat er is gebeurd. Wil je wat leuks doen om je optevrolijken?" Ik lach naar hem en knik. "Wou je nog op een date?" Zach grijnst breed. "Na tuurlijk!" Ik loop de trap op naar mijn vide. "Oke, ik doe even snel mijn make-up en ik kleed me even om." Zach loolt de kamer uit zodat ik me kan omkleden. Dit draag ik:
IIk loop naar beneden en ik zie de jongens Fortnite doen. "Ey vrienden! Mag ik mee doen?" Ze draaien zich om en kijken me aan.."je ziet er weer prachtig uit" zegt Jonah. Ik bloos en kijk daarom naar beneden. "Kom er bij dan! Dan leren we het je" ik grijns. "Ik kan het al!" De jongens kijken me vreemd aan. er is geen plek meer op de bank. "Waar mag ik zitten?" Daniel kijkt op. "Kom maar bij mij op schoot sis!" Ik knik en ik ga bij hem op schoot zitten. Ik krijg een controller in mijn handen gedrukt. "Succes" ik lach en begin te spelen.
"HA! Het eerste potje van de dag gewonnen!" De jongens kijken met open monden. "Nou we weten in elk geval wie van ons 6e het beste is" lacht Corbyn. Zach onderbreekt ons gesprek. "Ik ga de stad in, ga je mee Elize?" Ik knik. We lopen naar de auto en we stappen in. "Ik heb een verassing voor je." Hij pakt mijn hand stevig vast met zijn rechger hand. "Wat gaan we doen?" Zach lacht. "Dat js een verassing!" Ik kijk sip. "Mag ik niet 1 tip?" Zach kijkt bedenkelijk. "Nee" ik rol mijn ogen en ik ga hangen in de auto stoel. Na een poosje stop de auto en stapt zach uit. Hij houd de deur voor me open zodat ik ook kan uit stappen. Als ik zie waar we zijn kijk ik over een prachtige zee met zonsondergang. "Oh mijn god!" "Wat is er?" Vraagt zach. "Het is prachtig!" Ik geef Zach een kusje op zijn kaak en knuffel hem. "Dit is nog niet alles" hij wijst naar een hoge toren. "We gaan bungeejumpen!" Lacht hij. Ik krijg grote ogen. "Dit heb ik altijd al willen doen!" Weer knuffel ik zach. Deze keer geef ik hem een kusje op zijn mond. Als ik los wil laten houden zin stevige armen mij vast. Het kusje loopt al snel uit tot een zoen. Ik stop hem en kijk Zach aan. "Ik denk dat ik je leuk vind" ik word rood en kijk naar beneden. Zach laat los en kijkt me aan. "Echt?" Ik knik. "YES! YES YES YES!" Hij begint op en neer te springen en rondjes te rennen. Ik geef een klein lachje. "Kom je? Anders kunnen we straks niet meer bungee jumpen." Zach pakt mijn hand en geef er een kusje op. We lolen naar de bungee toren. "Ik vind jou ook leuk" mompelt zach. Ik krijg een kleine grijns en. Houd hem tegen. "En wat gaan we nu doen?" Zach kijkt me vragend aan. "Met ons." Zach knikt. "Nou ik hoop dat je mijn vriendin wil zijn!" Ik lach. Ik geef Zach een zoen en knuffel hem. "Ik denk dat dat ja is, of niet?" Ik knik. We lopen verder naar de bungee toren.
"Oh mijn god dit is hoog!" Ik pak zach beter vast en ik kijk over het randje. "Is het prinsesje een beetje bang?" Grapt hij. "Ik heb hoogtevrees oke?" Zach lacht en trekt me in een knuffel, hij zet een kusje op mijn achterhoofd. "Ik bescherm je wel babe" ik begin te blozen en kijk van hem weg. We lopen nu naar de medewerker die mij ern tuigje om doet. Zach maakt wat insta story's voor onzd insts terwijl ik bijna mag springen. Ik slik. Als ik het koort krijg. Wilt de medewerker aftellen. "WACHT! Ik moet nog even een knuffel" ik tril van de spanning en ik knuffel zach stevig. "Als ik dood ga, zeg tegen de jongens dat ik van ze houd." Zach lacht. "Zal ik doen babe" ik loop naar het punt waar ik moet springen. Zach begint te filmen. "Oke Elize gaat zo springen, en ze vind het dood eng!" Ik kijk om. "F*ck you! Doe het lekker zelf." Zach lacht. De mede werker telt af. 3. 2. 1! Ik spring naar beneden en laat een flinke gil. "GOED GEDAAN BABY!" Hoor ik zach schreeuwen. "OH MIJN GOD! MAG IK NOG EEN KEER?" Schreeuw ik naar boven. Ik hoor zach lachen. Als ze me weer op de toren hebben gehezen mag zach. Ik geef hem een kusje. "Succes babe" zach knikt en slaat zijn arm om mijn heup. Ik film zach ook voor onze insta story's. De medewerker telt af. "Oh mijn god Zachy gaat nu!" Zeg ik voor het filmpje. Zach springt en geeft geen kik. Als hij weer boven is krijgt hij de slappe lach. Ik trek hem in een knuffel en geef hem een kusje. "Goed gedaan baby!" Het word donker dus we rijden naar huis. Als we aan komen kijk Daniel ons boos aan.
OH DAMN DANIEL IS BOOS!? Wat js er aan de hand en waarom is hij boos? Lees het in het volgende hoofdstuk!
Challas vrienden! Xx
JE LEEST
•Adopted by Daniel Seavey•
Fanfiction*Als 16 jarig meisje is het maar zwaar in een Americaans weeshuis, al helemaal als je nederlands bent. tot je verbasing word je geadopteerd door een 19 jarige jongen. Zijn twee beste vrienden vallen bijden in de smaak, wie zal je kiezen?* "Je bent d...