《 19 》

812 25 0
                                    

'Sorry Daddy, je mag maar even wachten tot na dat dat kind van jou er uit is' ik schiet in de lach en laat me vallen op het bed. 'Ik hou van je Elize' ik ook van jou'

Ik word wakker door de wekker. Uugh! 7 uur, ik moet vandaag naar school maar gellukig krijg ik binnenkort verlof wegens de zwangerschap. Ik pak een broodje, een glas melk en watermeloen. Ik pak mijn tas en ik spring op de fiets, het is toch maar 10 minuutjes fietsen. Als ik aan kom zie ik een grote groep mensen staan. Ik zet mijn fiets in het rek. Als ik bij de groep sta zie ik een meisje staan die me bekend voor komt.

'Elize?!' Ik lach direct als ik Noa zie. Ik ren naar haar toe en geef haar een dikke knuffel. 'Wat doe jij nou hier? Ben je ook geadopteerd!?' Noa knikt en lacht. 'De directeur van deze school en zijn vrouw hebben me geadopteerd!' 'Echt!? Dat is zo nice? Hebben jullie me gemist in het weeshuis!?' Noa knikt en trekt en treurig gezicht. 'Ja, heel erg zelfs! Er is een meisje in jouw plaats gekomen, ze was echt een bitch en peste elk willekeurig kind.' Ik rol mijn ogen. 'Er zijn altijd van zulke bitches op de wereld!' Noa knikt. 'Vertel me alles wat je hebt meegemaakt!" We lopen richting de deur van de school terwijl we kletsen.

'Oh mij god! Echt? Ga je vandaag naar de dokter om te kijken hoe het met je kindje gaat!?' Ik knik en lach. 'En wie is de gelukkige?' Als ik aan jack denk word ik spontaan rood. 'Jack. Jack avery' noa lacht. 'Je moet me echt een keer gaan voorstellen aan die why don't we vrienden van je!' Ik knik en we gaan dan aan een tafel zitten. Al snel volgen er wat meer leerlingen tussen de 17 en 22. Uiteindelijk komt er een vrouw rond de 30 naar binnen.

'Hallo! Ik ben Clëo joëlensen, jullie mentor van dit jaar. Ik geef jullie biologie en snaar les!' De vrouw lacht vriendelijk. Na een hoop gelul over de school en over de leerlingen mag ik mezelf voorstellen. 'Eeeuuhm, hii! Ik ben Elize Seavey, mijn favorite instrument is de cello, en ik heb een vriend. Verder ben ik niet het hele jaar aanwezig, door enkele omstandigheden.' De klas knikt, al snel steekt er een jongen zijn hand op. 'Hoe komt het dat je er niet bent dan?' Ik slik, shit. Wat als ze me uitlaggen of anders gaan zien? 'Eeeuhm, ik ben in verwachting van een kindje. Het is volledig geplant! Ik wil graag vroeg moeder worden' de klas kijkt even raar maar knikt dan. 'Als jij nu graag een kindje wil mag dat.' Mevrouw joëlensen knikt en sluit dan haar les af.

Noa en ik fietsen samen terug naar huis, we wonen 2 straten van elkaar af dus we gaan gezellig bij mij zwemmen. Als ik thuis kom zie ik de jongens al in het zwembad zitten. 'Hey boys!' Ik geef jack een kusje en stel noa dan voor. 'Dit is Noa, een vriendin uit het weeshuis, ze woont hier sinds kort 2 straten vandaan' de jongens lachen naar haar. 'Hii, ik ben Jack, Elize's vriend' 'hii, leuk je te ontmoeten! Elize heeft me alles over je verteld!' Jack en ik worden bijden rood en lachen dan. 'Hii, corbyn of bean, maakt niet echt uit! Ik ben elize's beste vriend!' Noa lacht en groet Bean. 'Zach, elize's ex en beste vriend!' Weer lacht noa en groet ze zach. 'It's MEEEEE! SEAVEY!' noa weet scheinbaar al genoeg. 'Jah, tegnisch gezien ben je dr vader maar je doet gewoon alsof ze je zusje is!' Daniel knikt. Als jonah zich mag voorstellen is het even stil. Ze staren elkaar een beetje aan en worden dan bijden rood. Ik ship ze nu al!

Pov. Jonah
'Eeeuhm, hii! Ik ben jonahn elize's beste vriend en huil maatje!' Noa lacht. Damn, haar lach is verslavend! Ik wil die lach de hele dag wel zien. 'Jah, jullie kijken toch altijd sad movies samen?' Ik knik. Als de meiden weer weg lopen om zich omtekleden blijf ik staren. What the fuck doet dat meisje met me. Als elize en noa terug komen zien ze er bijden geweldig uit. Elize draagt een mooie zwarte bikini. noa draagt de zelfde maar dan in het wit en damn die staat dr goed!

 noa draagt de zelfde maar dan in het wit en damn die staat dr goed!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Elize's bikini (jah t is Gucci, Doe maar weer duur hoor!)

Elize's bikini (jah t is Gucci, Doe maar weer duur hoor!)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Noa's bikini (ook Gucci, Xd)

Elize loopt voorzichtig via het trappetje het zwembad in. Aangezien ze zwanger is gaan we haar niet te veel duwen of trekken. Noa doet een bometje in het water. Op een of andere manier krijgt ze het voor elkaar haar haar niet nat te krijgen. Wat eigenlijk best logisch is want ze heeft een hoge knot in. Elize is jack corbyn en daniel nat aan het spetteren. Noa praat gezellig met zach, dus ik ga er gezellig bij staan. Na een poosje kletsen neem ik noa op mijn nek.

Jack neemt elize op haar nek, wat best on eerlijk is, want jack is een kop kleiner dan mij. We doen een nek gevecht, natuurlijk wel voorzichtig, want we willen geen dode baby. Na een poosje komt christina er ook bij. Die gata bij corbyn op de nek. Maar net als we verder willen gaan onderbreekt ze ons. 'Zech elize, moest jij niet naar de dokter?' Elize word voorzichtig maar snel van jack's rug afgehezen door daniel. Daniel jack en noa lopen het zwembad snel uit. 'Noa, je mag wel blijven als je wil! Dan zet ik je zo af!' Noa knikt en loopt terug. Al snel hoor ik de auto starten.

Pov. Elize

Met haast rijden we naar de dokter. Als we aankomen tikt de klok net 5 uur aan. We gaan zitten en binnen 2 minuten worden we geroepen door de dokter. 'Hallo, ik ben mevrouw eendkip, uw dokter. Wat kan ik voor jullie betekenen?' Ik zucht diep. 'Ik ben zwanger en ik wou graag gecheckt worden etc.' De vrouw knikt. Na wat onderzoekjes en proefjes ben ik klaar. 'Wat ik tot mu toe kan vertellen is dat het 1 kindje is en dat het zo ver ik kan zien gezond is. Ik zou u aan willen raden om om de 2/3 weken langs te komen voor een check' ik knik en bedank de vrouw. Dr jongens en ik lopen terug naar de auto. 'Oh mij god jack! Het voelt allemaal zo echt aan nu! Ik moet binnenkort een badpak kopen zodat mijn buik niet zo opvalt!' Jack lacht. 'Zelfs als hij wel opvalt ben je mooi schat!' Ik bloos, daniel start de auto. Opweg, naar huis.

BOEM. OKE IK BEN KLAAR IK HEB NIKS TE VERTELLEN! WTF DOE IK HIER NOG!?

Challas vrienden. Xx

•Adopted by Daniel Seavey•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu