Corbyn kijkt me aan met een help-me-hier-uit-blik. Ik schud mijn hoofd en ga tegen jack aan zitten. 'Alles is klaar schat. We kunnen morgen eindelijk op tour!'
*volgende ochtend*
*5:25* de wekker gaat en ik sla hem direct uit. 'Uuuugh' ik draai me om en ik ga weer lekker liggen. 'Princes, we gaan op tour!' Ik kijk op en zie jack voor me staan. 'Ga aan de kant!' Mompel ik. Ik spring op en ren naar de wc. Ik gooi al mijn maag inhoud er weer uit. Jack komt achter me aan en houd mijn haar voor me vast. 'Owhh babe'.
Als ik uit gekotst ben loop ik naar mijn kast. Ik pak er een onecy uit wn trek die aan. 'Ga je dat dragen babe?' Ik draai me om naar jack en knik. 'Ik voel me echt heel slecht en moe, en daarbij, we zitten toch de hele tijd in de bus!' Jack knikt en drukt dan een kusje op mijn voorhoofd. Ik lach slapjes en doe dan mij haar in een hoge staart en mijn schoenen aan. Ik loop naar beneden en laat me op de bank zakken.
'Hier, cornflakes!' Ik kijk op van mijn telefoon en ik zie daniel staan. 'Hii' zucht ik. Daniel komt naast me zitten en slaat zijn arm om me heen. 'Voel je je echt zo slecht?' Ik knik. 'DOOR DEZE KUT ZWANGERSCHAP BEN IK ZO FACKING MOE' schreeuw zucht ik. Daniel trekt me tegen zich aan en wiecht me heen en weer terwijl ik wat tranen laat vallen. 'Sssssssh, t komt goed.' 'Waarom kan dat kind dr niet gewoon uit komen?' Daniel lacht even en trekt me stevig tegen zich aan. 'Ik ben er voor je sis' ik lach en doe dan mijn ogen dicht. Al snel soes ik in slaap.
Pov. Jonah
Sinds dat Noa me heeft vertelt dat ze daniel leuk vind ben ik echt een beetje down. Ik vond haar echt leuk! Ik zucht en druk mijn kussen in mn gezicht. Na 5 minuutjes komt Zach binnen lopen. 'Eyy bro? Kom je? We gaan over 15 minuutjes de bus in!' Owh jah! We gaan op tour! Volgens mij was de eerste stop new York. Ik spring uit mijn bed en trek een joggingbroek en n shirt uit mijn kast. Ik pak mijn tas en duw er wat chocola in, mijn lader en oortjes. Oh en mn harry potter boek.
Als ik beneden kom duw ik de deur open. 'Ey bo- Sssht! Elize slaapt' onderbreekt daniel me. Alle jongens en christina staan klaar voor vertrek. Ik kijk naar daniel die Elize i bride style op zijn armen heeft liggen. Dan kijk ik naar jack, die er scheinbaar geen problemen mee heeft en gewoon rustig de tas van elize vast houd en met zn telefoon speelt. Corbyn loopt voorop met christina's hand vast. 'Boisss! We gaan over 5 minuten vertrekken, ga de bus vast in! Jack & elize en chris & ik hebben de 2 persoons bed kamers. De rest van jullie deelt een kamer waar een bunkbed in zit!' Iedereen loopt braaf achter corbyn aan. Op de deuren hangen naam borjes van de 'koppeltjes' die de kamers delen.
Chris en bean delen een kamer. Daarna is de kamer van zach en eben. Daar naast is de kamer van jack en elize. En dan is de kamer van mij en daniel. Fuck. Hoe ga ik dat doen zonded jalours te worden?! Met een zucht dump ik alle spullen op het bed.
Pov. Jack
Elize is zo down. Ik heb geen idee of het temaken heeft met de zwangerschap, of omdat ze gewoon niet meer gellukig is. Ik duw de deur van onze kamer open en zie daniel met Elize in zijn armen op bed slapen. Het lijkt net alsof ze een stelletje zijn. Wat technisch gezien niet mag van de regering omdat hij haar heeft geadopteerd. Maar volgens mij voelt elize zich veiliger en beter bij dani.
Naast elize zijn corbyn, chris en Jonah ook down. Zach is nog altijd zijn domme zelf. Eben is nog altijd n drukke jojo. Daniel, die is gewoon daniel. En ik? Ik heb geen idee of ik ben veranderd. Ik merk wel dat ik zorgzamer ben.
Met een zucht loop ik naar de 'woonkamer' in de bus waar 2 tv's staan. 1 aangesloten op de ps4. Corbyn en zach zijn fortnite aan het doen, dus ik ga er maar bij zitten. 'Eyoo jack!' Ik plof neer op de bank naast Bean. 'Ey' 'waar is elize?' Ik draai me om naar zach. 'Op bed. Slaapt in daniel's armen' mompel ik.
'Ben je jalours?!' Ik word langzaam rood. 'Jah dus' zucht corbyn. 'Waarom ben je jalours?! Ze ziet hem als broer/vader!' Ik knik en zucht. 'K ben zo gestresd door tour en dan is Elize ook nog zo afwezig! Ik weet gewoon niet wat ik moet doen'
Pov. Elize
Ik sta voorzichtig op om daniel niet wakker te maken. Als ik op sta ben ik even duizelig en zie ik zwarte vlekjes voor me. "Dat gaat zo wel weer weg. Concentreer je gewoom elize" denk.ik in me zelf. Ik zet een paar stappen buiten de deur en loop richting het 'woonkamertje' als ik en stap zet voel ik mijn ogen zwara worden. Weer die zwarte vlekken. "The fuck? Het worden steeds meer vlekken" mijn ademhaling versnelt en word onregelmatig. 'Ja-'
Pov. Jack
Ik draai me op als ik een dreun hoor. Op de grond. Ligt mijn vriendin. Mijn alles. De moeder van mijn kind. Op de grond. Gewoon. Te lichen. 'Is ze flauwgevallen?' Ik draai me naar zach en knik en loop voorzichtig naar hara toe. Ze valt wel vaker flauw, dus dat kan niet erg zijn. Opeens komt chris binnen lopen. 'Wie is flauw geva-' hara ogen worden groot als ze Elize ziet liggen.
'STOP DE BUS!' de bus gaat langzamer rijden en gaat na een poosje stil staan aan de kant van de weg. Terwijl we elize op de bank hebben gelegd springt christina uit de bus om de domter in het zwarte busje achter ons te halen. Na enkele minuutjes komt de domter samen met chris binnen gerend. 'Wat is er gebeurd?' De dokter legt zijn hart luister ding op haar hart. (Idk hoe dat heet🤠) 'jah' 'gebeurd dat vaker?' 'Jah voor de zwangerschap wel , ik gok zo'm 1x in de 3 a 4 maand.' De dokter knikt.
'Is dit de eerste keer sinds de zwangerschap?' Weer knik ik. 'Start mijn bus. We moeten met spoed nara het ziekenhuis!' De worden blijven even in mijn hoofd spoken. 'W- waarom?' 'Ze heeft een te lage bloeddruk! Als we niet snel zijn is de kans dat Ze dit niet overleefd. En de kans dat de baby al dood is, is er ook!!'
BOOOOM! HOOFDSTUK 23 ALWEER! ik hoop dat jullie m leuk vonden!? 'Hi i'm mea marais' heeft al 3 hoofdstukken uit, dus lees die ook!
8 LETTERS ALBUM IS UIT! LORD HELP ME! T IS ZO MOOI GEWORDEN! ik ben zo trots op de boys!.
Owh jah. God is een vrouw. Voor t geval je t wou weten.
Challas vrienden! Xx
JE LEEST
•Adopted by Daniel Seavey•
Fanfic*Als 16 jarig meisje is het maar zwaar in een Americaans weeshuis, al helemaal als je nederlands bent. tot je verbasing word je geadopteerd door een 19 jarige jongen. Zijn twee beste vrienden vallen bijden in de smaak, wie zal je kiezen?* "Je bent d...