Oh mij god jack! Het voelt allemaal zo echt aan nu! Ik moet binnenkort een badpak kopen zodat mijn buik niet zo opvalt!' Jack lacht. 'Zelfs als hij wel opvalt ben je mooi schat!' Ik bloos, daniel start de auto. Opweg, naar huis.
Als we thuis aan komen is niemand aanwezig. Alleen christina, waarscheinlijk zijn de jongens Noa aan het weg brengen. 'Hey chris! Zijn de jongens noa aan het wegbrengen?' Christina knikt. 'Ja, jonah is haar aan het wegbrengen en zach en bean zijn naar de winkel' ik knik. En loop dan direct naar de keuken. Ik trek de koelkast deur open en ik zie een paar blikken monster staan. 'Jack! Kan je de volgende keer geen energy meer kopen? Het is facking aantrekelijk om er een te nemen, maar ik denk dat dat slecht is voor de baby!' Jack komt naar me toe gelopen en drukt een zak doritos is mijn handen. 'Ja shure, maar eet dat maar eerst op!' Ik knik en ga naar de woonkamer.
'Ik ga even naar het toilet' christina staat op en loopt weg. Ze voelt zich de hele avond al niet goed. We zetten de film op pauze als we een harde gil horen van de gang. Ik loop naar het toilet en klop aan. 'Gaat het goed daar chris?' Ik hoor zacht gesnik. 'Bel een ambulance alsjeblieft' ik pak mijn telefoon en tik het nummer in. 'Wat is er dan?' 'Ik denk dat ik een miskraam krijg.' Ik schrik van die worden, en ze blijven in mijn hoofd galmen. Dan neemt er iemand op 'goeie middag met 112, wat is uw noodgeval?' Ik slik en staar voor me uit. 'Eeuhm. Mag er een ambulance komen? Mijn beste vriendin heeft een miskraam en verliest erg veel bloed.' 'Ja natuurlijk! Wat is uw adres?' 'Kikkerlaan 25 L.a' (bestaat wss niet maar maakt niet uit😂) 'oke top, er is een ambulance onderweg. Hij is er binnen 10 minuten' dan hang ik op.
'Chris, kan je de deur open doen? Er komt zo ambulance' ik hoor nog steeds gesnik van de andere kan van de deur komen. Heel langzaam draait ze het slot open. Ik trek de deur open en zie dan mijn beste vriendin onder het bloed zitten. 'Oh mijn god Chris!' Christina ligt extreem te trillen. Ik pak haar hand en probeer haar gerust te stellen. 'Rustig maar Chris, er komt zo hulp!' Ik sta dan op en ren naar de woonkamer. 'Er is een ambuilance onderweg! Chris heeft een miskraam! Bel bean zach en Jonah zo snel mogelijk!' Ik hoor de sirenes al en open de voor deur alvast. Ik ga weer bij christina zitten en pak haar hand vast. 'Rustig maar, het komt goed.'
Na 3 minuutjes komen de ambulance broeders binnen gelopen. Ze leggen chris gelijk op de brancard en rijden haar in de ambulance. Ik mag er bij blijven. Jack en daniel rijden met de bus achter ons aan. Ik heb christina's hand niet los gelaten. 'Ssssht, ze gaan je zo goed mogelijk helpen. Bean is onderweg naar het ziekenhuis' ik zucht. Eigenlijk weet ik niet of hij komt, hij neemt jack en daniel bijden niet op. Ik hoop maar voor hem dat hij snel komt, zo niet zorg ik er persoonlijk voor dat hij hier komt. Al moet ik hem aan zijn oor mee slepen.
Als we aan komen word christina in een kamer gereden. We moeten in de wacht kamer wachten. Jack probeert corbyn nog eens, die neemt niet op. Daniel heeft Jonah inmiddels al gebeld. Ik pak mijn telefoon en twijfel even. Ik toets zach's nummer in en bel hem. 'Met zach' 'hey zach, met mij. Is bean bij jou?' 'Ja hoezo?' Ik zucht en krijg een kleine brok in mijn keel. 'Zeg maar tegen hem dat hij naar het ziekenhuis moet komen. Chris heeft een miskraam' het is even stil. 'We komen er aan' word er nog gezegd. Dan word er opgehangen. Ik zucht even. Die komen er ook eindelijk aan.
Ik ga tegen jack aan zitten en laat een traan rollen. 'Wat als ik na 3 maand zwanger zijn ook een miskraam krijg?" Jack kijkt me aan en maakt geruststellende rondjes met zijn handen op mij rug. 'Dat gebeurd niet, geloof me. Ons kindje is sterk, jij bent sterk. Chris heeft gewoon extreem veel pech' ik knik. Ik laat een gaap en doe mij best om niet in slaap te vallen. 'Je mag gaan slapen babe, ik maak je wakker zodra we bij chris mogen komen.' Ik kijk jack dankbaar aan en geef hem een kusje. Dan ga ik met mijn hoofd op zijn benen liggen, ik val bijna direct in slaap.
'Babe, wakker worden. Jonah is er.' Ik doe voorzichtig mijn ogen open. Het velle ziekenhuis ligt verblind me even, dus ik sluit mijn ogen ook gelijk weer. Ik ga recht op zitten en doe mijn ogen weer open. Ik zie een betraande Jonah staan. 'Heey wat is er?' Jonah zucht. 'Ze vind daniel leuk' ik snap direct wat hij bedoelt. 'Oh mijn god!' Ik pak jonah's hand en trek hem mee naar een lege kamer. Ik trek hem in een knuffel. 'Het spijt me zo erg!' Ik houd jonah goed vast. Ik voel langzaam mijn shirt nat worden. Ik stop de knuffel en kijk m aan. 'Er komt wel iemand voor je op een dag!' Jonah veegt zijn tranen weg. 'Ik hoop het. Na dat tate heeft gecheat heb ik niemand meer gevonden. En dat was nig voor jouw tijd!' (Geen haat naar tate, love haar! Maar ik vond dit gwn leuk ofz) ik pak jonah's hoofd vast en veeg zijn laatste traan weg. 'Ik vond jou eerst het leukste. Damn ik was zo facking verliefd op je. Maar je gaf me zero aandacht. Dus ik weet hoe je je voelt. Maar je komt er wel over heen!' Jonah krijgt grote ogen. 'Je vond me leuk?' Ik knik langzaam. 'Ik dacht dat t niet wederzijds was! God damn it kevin!' Ik moet lachen om zijn reactie. Ik knuffel hem nog eens stevig en geef hem een kusje op zijn kaak. 'Je vind wel iemand, geloof me'
Jonah en ik lopen de kamer uit en ik zie dan een aangeschoten bean staan. Ik zie dat hij bijna valt dus ik ondersteun hem. 'Hey bean! Waarom ben je dronken?' Bean hikt een paar keer. 'Christina gaat dood' ik rol mijn ogen. Ik kannu dus niet handelen met een dronken bean. 'Seavey! Kan je bean naar huis brengen?' Daniel knikt en drukt een snel kusje op mijn hara en loopt dan we met bean. Nu zijn alleen jack zach jonah en ik over.
Na uren wachten komt er een dokter naar ons toe gelopen. 'Ik heb goed nieuws en slecht nieuws...'
BOOOOOM! MOCHTEN JULLIE 8 LETTERS NOG NIET GEHOORD HEBBEN, GA M LUISTEREN! IS LIT! mocht je mn 2k special nog niet gelezen hebben, ga die snel lezen want er staat belangerijke info in!
Challas vrienden!
JE LEEST
•Adopted by Daniel Seavey•
Fiksi Penggemar*Als 16 jarig meisje is het maar zwaar in een Americaans weeshuis, al helemaal als je nederlands bent. tot je verbasing word je geadopteerd door een 19 jarige jongen. Zijn twee beste vrienden vallen bijden in de smaak, wie zal je kiezen?* "Je bent d...