《 25 》

785 22 8
                                    

'Ik weet wat er is, je bent jaloers op Daniel. Maar daniel is mn broer! En ik zal ALTIJD voor jou kiezen, jij bent mn ALLES en ik wil je nooit meer kwijt!'.

Jack kijkt me aan. Ik zie de pijn in zijn ogen. 'Dat is het niet alleen' ik frons 'huh? Wat dan?' Hij zucht. 'Loop please even mee' zegt hij als hij mijn hand pakt. We lopen de bus uit en komen uit bij een parkje. Het is al donker, aangezien het bijna 12 uur is. 'Happy new year bby' ik frons weer.

'Huh?' Jack lacht. 'Het is oudjaarsdag! We gaan richting 2019!' (I know niet rl, maar anders duurt mn story veeeeel te lang) dan opeens barst al het vuurwerk los. Ik kijk naar de lucht en zie een prachtige lucht vol met lichtjes en glitters. De rest is er inmiddels ook bij komen te staan. Dan valt me een bepaald vuurwerk op.

Ik draai me om 'kijk jack! Iemand doet een huwlijks aanzoek!!' Zeg ik. Ik draai me terug en ik zie jack op zijn knie zitten. 'Elize, ik weet dat we nog jong zijn, en dat we nog veel tijd hebben. Maar ik wil dat je echt van mij bent. Marry me?' Langzaam word mijn lach groter.

'Sta op' jack staat op. Ik druk mijn lippen op zijne. 'Ja' en iedereen begint te lachen rn klappen. Langzaam word ik rood. Dan komt daniel naar me toe gelopen. 'Was dit jullie plan?!' Daniel lacht en knikt. 'Lul' ik rol mn ogen. Dan gaat er een geluidje af vanaf mn telefoon.

Jackaverymusic

Vind-ik-leuks van seaveydaniel, beautychickee en Tatedoll en 246

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vind-ik-leuks van seaveydaniel, beautychickee en Tatedoll en 246.871 anderen

Jackaverymusic she said yes!❤ can't wait to be your husBAND  @itsselizeee ❤
Oh, and a happy new year!💥🖤

Seaveydaniel my 2 fav people are getting maried! Can't wait to celebrate!🎉🖤

Beautychickee gurll u beter make me your first bride maid!🖤🖤 @itsselizeee

Xchntl_ ik dacht echt dat ik nog kans maakte!😭 gefeliciteerd🖤🎉

Imzachherron i'm going to make this wedding amazing!🖤

Ik klik mn telefoon uit en ik voel een kleine traan rollen. 'Jack' jack kijkt op van zijn telefoon. 'Babe waarom huil je?' 'Just fuck me already' dat laat hij zich niet 2x zeggen, want hij tilt me op en neemt me mee naar zijn kamer.

Als ik wakker word zie ik op de klok  dat het al 11 uur is. Ik sta op. "Ik ben gewoon verloofd" een klein lachje verscheint op mn gezicht. Ik heb binnenkort gewoon een happy family. Ik ben straks getrouwd, en ik heb een zoontje of dochtertje!

Ik loop de kamer uit en merk dat we stil staan. Alleen zach zit nog op de bank. 'Waar is iedereen?' Zach kijkt op van zijn telefoon. 'Iedereen is al in het hotel, we zijn bij onze 1e locatie aan gekomen.' Ik knik. 'Maar wat doe jij hier nog dan?' 'Ik wachte tot dat je wakker werd, we gaan zo ontbijten. Pak je je koffer? Dan breng ik je naar je kamer' ik knik. 'Wacht, deel ik geen kamer met Jack?' Zach knikt. ' je hebt twee kamers die met elkaar verbonden zijn, dus je kan ook even tijd voor he alleen hebben als je dat wilt.'

Ik pak mijn koffer die zach van me overneemt. We lopen samen naar de receptie, en zach checkt voor me in. Als ik de kamer in loop zie ik een prachtige kamer met een bad midden in de kamer. 'Wow' zach grijnst. 'Ga je klaar maken, over een half uur gaan we ontbijten' ik knik, en zach loopt de deur uit...

6 maand later.

We zijn al 6 maand op tour, mijn buik is inmiddels ook al aardig groot, wat logisch is omdat ik al 7 maand zwanger ben. We hebben een wedding planner ingehuurt, zodat we zelf geen stres hebben. Christina is over 3 week uitgerekend, dus ze kan elk moment bevallen.

Jack en ik zijn beter geworden de afgelopen tijd. We zijn closer met elkaar geworden en alles is helemaal goed. Inmiddels is ook bekend dat ik zwanger ben van een meisje. De baby kamer is inmiddels ook al klaar, we hebben hem wit met grijs geverft, met een mooie houten vloer. Zo kan ons kindje ook nog met de kleuren blijfen als ze ouder word.

We hebben een mooie naam uitgekozen. Maar die houden we nog even geheim voor iedereen, zelfs voor Daniel. Jonah is nog steeds een beetje verdrietig over daniel en Noa. Ja, ze zijn inmiddels een koppeltje.

Jonah en ik zijn de peetouders van het jongetje van Chris en bean. Ja je hoort het goed. JONAH en ik. Ze hebben jonah uitgekozen omdat hij steeds een beetje down is. En ze hebben mij gekozen omdat ze noa nog niet lang genoeg kennen.

De peetouders van ons kindje zijn daniel en Tate, tate is ook nieuw bij ons. Ontmoed op tour. Volgens mij heeft jonah een klein oogje op tate, wat logisch is, want ze is een heel aardig en mooi meisje.

Pov. Jonah

Ik vond noa echt leuk, maar ik moet er maar mee leren leven.

We zitten met zn allen in het hotel in Nederland, ja we zijn inmiddels in europa voor de tour.

'Aard aan Jonah' ik kijk op uit mijn gedachten en ik zie Tate met haar hand zwaaien. 'Wil je mee uit eten? De rest wil naar de mac, en Jack en Elize gaan op date.' Ik lach naar tate en lach. 'Wil je dit een date noemen dan?' Grijns ik. Tatum word langzaam rood. 'Ja? Leuk!' Lach ik.

Eenmaal aangekomen bij het restaurant lopen we naar binnen. Opeens beginnen er 2 meisje te gille. 'OMG JONAH!? HEB JE EEN VRIENDIN?!' ik vrons en realiseer me dan dat ik tate's hand nog vast heb..

SORRY. SORRY SORRY SORRY, DUIZENDMAAL SORRY! ik weet dat ik al hele lang niet heb geplaatst,  maar ik zit nu in het examen jaar en ik heb het gewoon heel druk! Thanks voor het geduld. En sorry voor dit kut hoofdstuk!

•Adopted by Daniel Seavey•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu