《 22 》

727 31 1
                                    

Het 1e hoofdstuk van * hi i'm mea marais * is uit! GA HEM SNEL LEZEN!!❤

Pov. Jack

Ik schudt haar voorzichtig wakker. Als ze haar ogen open doet kijkt ze me angstig aan. Dan begint ze opeens keihard te huilen..

'Ik dacht dat je het meende!' Ik kijk haar vragend aan. 'Je zei dat alles mijn schuld was! Dat de miskraam was, en dat je ons kindje niet meer wou!' Ik trek haar in een knuffel. 'Jij en ons kindje betekenen de wereld voor me!' Ik druk een kusje op haar haar. Ik kan merken dat ze emotioneler is. Komt vast door de zwangerschap. 'Kom, we hebben pizza voor je over gehouden' ik til haar op in bride style en loop naar beneden. Ik leg haar op de bank. Ik zie dat ze inmiddels al wee inslaap is gevallen. Ik ga zitten en ik leg haar hoofd voorzichtig op mijn schoot.

Pov. Elize
Als ik wakker word is het al 11 uur. Jack is niet in de woonkamer. Dus ik sta op. 'Jack!?' Daniel komt naar me toe gerend. 'Heeey sis! Goed nieuws! We gaan morgen al vertrekken voor de tour!' Owh jah. Fuck. We gaan op tour. In een bus. Gezellig. 'Ik ga mn spullen vast in pakken. Daniel knikt en geeft me nog een knuffel. Ik loop naar boven en tref daar jack aan met 2 volle koffers en 1 met een paar spullen. Ik ga op mijn knieën zitten en doe er wat spullen in. 'Rustig maar babe, dat doe ik wel' ik rol mijn ogen 'dat ik zwanger ben betekent het niet dat ik niks meer kan doen!' Jack knikt. Hij geeft mij de spullen aan en ik doe ze in de koffer. 'Je hoeft geen maand verband shit mee toch?' Oh mijn god ik kan me zelf wel voor de kop slaan. 'Jack' 'jah' 'EEN ZWANGERE VROUW WORD NIET ONGESTELD!' jack kijkt een beetje geschrokken van mijn reactie, maar hersteld zich zelf dan weer. 'Biologie is nooit echt mijn sterkste vak geweest' jack lacht en helpt me omhoog. 'Hoe veel maand zijn we op tour?' '6 maand. We gaan eerst heel amerika door. Dan gaan we naar europa en Azië. We gaan ook nog in het bovenste gedeelte van Afrika langs. Ik knik. 'Wacht. 6 maand?' Jack knikt. 'Je weet dat ik over 6 maand uitgerekend ben?' Jack knikt weer. 'Jup, ik heb een dokter gefixt. Ze gaat mee op tour in een zwart busje, komt allemaal goed!'

Ik pak een lichte koffer en til die naar beneden. Jack neemt de 2 andere koffers mee en zet ze in de hal.

'Babe, kunnen we gaan shoppen voor de baby kamer?' Jack krijgt een grote lach op zijn gezicht. 'Ja dat kunnen we.' We hebben de kamer wit geverfd met op de muur in zwarte letters:       'you're the light who brites up our day' daniel heeft het bedacht. Jah ik weet het, poëtisch!

We lopen de ikea in om een wiegje, kleding kastje en wat zo'n luier verschoon tafel ding te halen. (Idk hoe dat heet😂🤷🏻‍♀️). Al snel zie ik en super mooi kinder wiegje. Het is een klein wit hemel bedje. Met grijse gordijn achtige dingen. Even later komen we een grijze kast tegen in de zelfde kleur als de gordijntjes. En zo doende zijn we klaar met winkelen.

Als we thuis zijn gaan jonah en jack gelijk de baby dingen klaar maken zodat het kindje na de tour direct op haar kamertje kan slapen. Ik ga op zoek naar corbyn. Ik loop naar het zwembad waar zach en daniel in liggen met noa. 'Wtf noa?! Wat doe jij hier?' Noa draait zich om  'ik dacht, ik ga ff op bezoek bij me hoe, maar je was er niet!' Noa klimt uit het zwembad en ik zie nu pas dat ze met daniel aan het knuffelen was. Ik wiebel even met mijn wenkie naar daniel waarop daniel zijn ogen rolt. 'MENEER SEAVEY! Je ogen rollen is onbeleefd!' Noa en ik schieten bijden in de lach. 'Ik ga me even omkleden' ik knik en loop dan naar de badrand. 'Dus broertje. Moet je me iets vertellen?' Daniel word rood. 'Nee' 'lieg niet tegen me' 'oke jah ik vind dr leuk!' Ik begin als een gek te gillen. 'Maar in elk geval, ik wou vragen of je bean hebt gezien?' Daniel schud zijn hoofd. 'Zn slaap kamer en baby kamer al gecheckt?' Vraagt zach. Ik schud mn hoofd en loop dan weg. 'Thanks bro!'

Ik klop op de slaap kamer deur van corbyn. 'Bean? Ben je daar? Ik ben het, elize!' Geen reactie. Ik duw voorzichtig de deur open. Geen bean. Ik ga naar de baby kamer van corbyn en christina. De kamer is als het goed is helemaal klaar, want chris is 2 maand eerder uitgerekend dan ik. Ik duw de deur open en tref daar een betraande corbyn aan.

'Heey bean! Wat is er?' Corbyn kijkt me aan. 'Ik wil dit niet elize' even frons ik. Ik ga naast bean op de grons zitten en sla mijn arm om hem heen. 'Wat wil je niet bean?' Bean zucht. 'Ik wil heel graag dit kindje, maar ik weet niet of ik hem nu al wil, en of ik hem/haar wel met chris wil' even kijk ik geschrokken, maar ik herstel me snel. 'Huh, wat?' 'Ik loop hier echt al 4 maand mee, zelfs nog voor de zwangerschap! Ik. Ik denk dat ik biet meer met chris wil zijn' ik trek corbyn in een knuffel en houdbhem stevig vast. 'Sssht bean. Die vaze krijgt iedereen. Denk na, je kan haar nu niet laten vallen. Als het kindje er is en je denkt er dan nog zo over, dsn kan jd altijd nog overwegen de relatie te stoppen.' Corbyn knikt en knuffelt me nog een keer stevig.

Ik loop de kamer uit sam met corbyn en ga naar beneden. Scheinbaar is christina weer thuis gekomen van het ziekenhuis tijdens ons gesprek. Ze zit op de bank met haar laptop, zo dra ze corbyn ziet springt ze op. 'BEAN!' Corbyn kijkt me aan met een help-me-hier-uit-blik. Ik schud mijn hoofd en ga tegen jack aan zitten. 'Alles is klaar schat. We kunnen morgen eindelijk op tour!'

OKE OKE! sorry dat ik zo wijnig update, ik heb werk van half 8 tot 5 uur in de avond dus ik heb weinig tijd om te schrijven! Ik beloof dat er morgen/over morgen een nieuw hoofdstuk uit komt. Mocht dat niet lukken dan word het wss 25/26 augustus.

•Adopted by Daniel Seavey•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu