Seavey drukt 200 euro in mijn handen. "BEN JE GEK?! dat is veel te veel geld! Dat kan ik echt niet aan nemen." Seavey slikt. "Zie het als een welkoms cadeau" "waar verwelkom je me dan?" Seavey lacht. "Bij de why don't we squad!" Ik lach. "Dat is wel lit ja, dankje wel!" 'Daniel trekt me in een knuffel. Ik schrik een beetje maar knuffel dan terug. "Kom, we rijden naar het huis. Da stel ik je voor aan de jongens!" Ik knik, en we lopen weer terug naar de bus.
Zie Daniel Seavey op de foto
"Waar luister je naar?" Vraagt Seavey. "Ik vind XXX wel leuk" (rip X😭) seavey klikt zijn Spotify aan. "Welk nummer van hem wil je luisteren?" "Eeeeuhm- ik vind look at me wel leuk" seavey klikt look at me aan en zet de muziek lekker hard. Als we aan komen bij de why don't we villa valt mijn mond open. "Hier ga ik wonen?" Seavey lacht. "Ben je dit niet gewend?" Ik schut nee. "Je went er snel genoeg aan." Ik knik. Seavey slaat zijn arm om mijn heup en loopt naar binnen. "EWA BOISSS!" Ik tril een beetje van de spanning. "Kijk wie ik heb meegenomen!" Zegt Seavey. Alle ogen vallen op mij. "Holy shi-" zegt de jongen met de krullen. "Hoi ik ben Elize." De jongens knikken. "Ik ben Jonah, wow." Ik lach. "Hi, ik ben single- ik bedoel, Zach." Weer lach ik. "Gewoon wow." Zegt de jongen met krullen. "Ik ben Jack, en jij bent single, hoop ik?" Seavey geeft hem een stootje. "Ik ben Corbyn" zegt de meest normale. "Hoi allemaal!" Iedereen lacht en staart naar me. Gelukkig red Seavey me uit het moment. "Kom Elize, ik laat je het huis zien." Ik knik en loop achter Seavey aan. "Dit is de keuken, hier is de woonkamer. Hier is de wc. Als je hier heen gaat kom je bij de achtertuin met zwembad. Dan hier boven is mijn kamer, zach's kamer is die. Deze is van Jack. Dan is deze van Corbyn en christina. Deze is van Jonah. En die daar achter is voor jou." Seavey wijst naar een glazen matte deur. "Ga maar even kijken. En ruim je kamer maar in. Ik hoop dat je hem mooi vind, je badkamer zit achter de schuifdeur." Ik stap naar binnen en sta met open mond te kijken. "Wow"
Een prachtige kamer staat voor me. "Wat vind je er van?" Vraagt Seavey. "Gewoon, wow." Seavey lacht. "Pak je spullen maar uit. Boven hangen al wat kleren die we voor je hebben gekocht." Ik geef Daniel een knuffel. "Thxx Seavey" ik sla mijn handen voor mijn mond. "Sorry" Daniel lacht. "Je mag hier zeggen wat je wil schoonheid" ik bloos. Dan gaat Daniel weg. "Over 30 minuutjes gaan we zwemmen. Kom je ook?" Ik knik en begin mijn tas uit te pakken. Ik kijk tussen mij kleding rek. Er hangen enkele bikini's tussen. Ik kies deze:
IIk loop naar het zwembad en als ik aan kom kijken alle jongen me aan. Met openmonden. Ik heb niet door dat zach er niet is. Hij tilt me van achteren op en springt met me in het water. Als ik naar de kant zwem steekt Daniel zijn hand uit "kom, ik help je wel." Ik pak zijn hand maar trek hem ook in het water. Alle jongens lachen. "Dat je daar in bent getrapt." Zach pakt zijn apple x en ik kijk met grote ogen naar het ding. "Heb je de iphone x?" Zach knikt "die hebben we allemaal." Ik zucht. "Ik moet t doen meg n oude nokia" de jongens kijken elkaar aan. "SHOPPEEEEEE" gilt Jack."kom, kleed jij je om, dan gaan we naar de stad." Stelt Corbyn voor. Ik knik en loop naar boven ik doe mijn outfit weer aan en doe mijn make-up weer. Dan loop ik naar beneden.
Als we aan komen in de stad pakken de jongens hun telefoon. Ze maken wat video's van mij en zetten die in hun insta story. Zach zegt dit: "Kijk mensen! We hebben een nieuwe why don't we Sistaaaa!" Ik lach. We lopen naar de apple winkel. Ik kijk naar de prijs. "Die kan ik niet betalen. Hij is veel te duur!" De jongens lachen. "Je krijg hem van ons." Zegt Jonah. Ik word helemaal vrolijk. Ik knuffel uit enthousiasme jonah suler hard. "Elize, je knelt me af!" Ik schrik. "O, oeps, het spijt me!" Ik knuffel Jonah nu zachter en Jonah geeft me een kusje op mijn voor hoofd. Ik word knal rood en trek dan terug. Daniel heeft inmiddels betaald en duwt een doosje in mijn handen. "Onze nummers staan er al in" ik lach en geef Daniel een knuffel. Ik open mijn insta en kijk naar mijn volgers. Ik ben van 20 volgers naar 300 gegaan. "WHAT THE FU- ik heb 300 volgers." Ik kijk de jongens verbaast aan. "Dat komt omdat we je in onze story's hebben getagt." Lacht Corbyn. "Oh mijn god, ik ben net een dag met jullie en ik vind het nu al beter dan mijn vorige pleeggezin." Daniel kijk me aan. "Je ziet ons als een pleeg gezin?" Ik knik. "Tegnisch gezien zijn jullie dat ook, maar hrt voelt meer alsof jullie mijn broers zijn die ik nooit heb gehad." De jongens lachen. "Kom we gaan naar de grove" zegt zach dan. "Wil je naar de mac?" Vraagt Daniel. "Nog nooit geweest" de jongens kijken me met grote ogen aan. "Het word tijd dat je er eens heen gaat" reageert Jack. We lopen naar de mac en als we binnen zijn lopen er direct meisjes naar ons toe.
Ze willen allemaal op de foto, en ze geven me allemaal een arogante blik. "Negeer ze, en zev maar gewoon dat je Daniel's zusje bent, dan vinden ze het niet zo erg" fluistert Jonah. Ik knik. Na een poosje komt er ook een meisje naar mij. "Wie ben je?" Ik kijk haar raar aan. "Ik ben Elize vo- Seavey, het zusje van Daniel" het meisje knikt en lacht. "Mooi, want Daniel is mine!" Ze gaat met me op de foto en naar haar volgen er nog een paar meiden. Zodra iedereen weg is bestellen de jongens wat. De vrouw achter de kassa vraagt me wat. "Wat mag het zijn?" Ik kijk Daniel aan. "Geef haar maar een midium friet, 6 kipnuggets en een ijskoffie karamel" de dame knikt en maakt alles klaar. De jongens maken wat snaps voor hun gezamelijke insta acount. "Dit word de eerste keer dat Elize Mac eet!" Ik neem een hap en glimlach meteen. "Damn dit is godelijk!" De jongens lachen. Dan komt Jonag naar me toe. "Je achternaam is nu Seavey, dus mischien is het handig als je je insta naam veranderd, anders gaan mensen denken dat je liegt" ik knik. Ik klik op mijn insta en pas hem aan naar ~ ElizeSeavey_WDW ~ we lopen na het eten naar de auto en gaan dan naar huis. Ik plof op mijn bed en val direct in slaap.
HET WHY DON'T WE HUIS IS LIT AF!
Challas vrienden! Xx
JE LEEST
•Adopted by Daniel Seavey•
Fanfiction*Als 16 jarig meisje is het maar zwaar in een Americaans weeshuis, al helemaal als je nederlands bent. tot je verbasing word je geadopteerd door een 19 jarige jongen. Zijn twee beste vrienden vallen bijden in de smaak, wie zal je kiezen?* "Je bent d...