《 15 》

872 27 10
                                    

"Damn, ooit aan gedacht om game youtuber te worden?" Lacht corbyn. "Oh-mijn-god. IK HEB EEN GEWELDIG IDEE!" jonah lacht. "Nou vertel!" "LATEN WE MET Z'N ZESEN EEN GAME KANAAL MAKEN!!"

"Je bent toch niet serieus?" "Tuurlijk wel bean! Ik ben ALTIJD serieus." Corbyn lacht. "Why not, das toch leuk?" Grijnst jonah. "KIJK ZO WIL IK HET HOREN JONAH!" ik loop naar de kast en pak mijn laptop. Ik klik youtube aan en ik maak een account aan. "Wat word dr naam?" "Wat dacht je van 'why don't we play'" zegt Zach. "Neh, Jonah?" Jonah kijkt op van zijn telefoon. "Eeeuhm "Ledgends of gaming?" "JAH! DIE IS GOED!" (I know, niet origineel, maar ik wist geen naam Xoxo) ik maak het kanaal aan en ik vertel de jongens het wachtwoord. "Laten we een welkoms video maken" de jongens knikken.

We gaan voor de kamera zitten en beginnen.

"Het what's up, it's why don't we and Elize" de jongens lachen. "Leuk dat jullie kijken naar deze eerste video! Mijn naam is elize" ik ben Corbyn" zach" "daniel" jonah" en ik ben Jack" "het idee is simpel, we gaan allemaal video's maken waar in we tegen elkaar strijden met games. Dat kan van alles zijn" Jack onderbreekt me. "Ja, zoals Fortnite, minecraft, fifa en heel veel anders." "We gaan dus tegen elkaar spelen, en aan het eind van de video krijgt de winaar een bepaald aantal punten." Gaat zach verder. "En aan het eind van het seizoen kijken we welke 4 de meeste punten heeft, die 4 gaan tegen elkaar strijden, uit eindelijk krijgen we 1 winaar" zegt Corbyn enthousiast. "Er zijn nog 4 anderen die we gaan uitnodigen, maar dat is een verassing. Er komt binnen kort een video met een tip welke bekende youtuber nog meer mee doet" zegt Jonah. "Dat klopt, we hopen dat jullie allemaal gaan kijken, en aboneer alvast hier onder om op de hoogte te blijven. Bedankt voor het kijken van deze video en tot de volgende!" Roepr Daniel. Tegelijk: "CHALLAS!"

"Oke dat was fun!" Jack sn ik lachen. "Het word vast niks, maar het is wel leuk om te doen!" Reageer ik. De jongens en ik lachen. We editen de vudeo en zetten hem dan online. De jongens en ik zetten het allemaal in ons verhaal op de hoop dat we wat meer kijkers krijgen.

"Jack" "elize?" "Kunnen we naar de kfc? Ik heb trek!" Jack lacht. "Je hebt altijd honger" "dat is NIET waar" "WEL" reageren alle anderen vanaf de woonkamer. "Oke, mischien een beetje" de jongens lachen. Ze laten mij een plaatje op insta zien. "Zo zit jij er bij als er eten is!" Het is een pusheen die haar eten aait: "i kinda like you" ik schiet direct in de lach. "WHahahhahahah! Daar lijk ik inderdaad op!" Ik kijk jack smekend aan. "Nou, snel dan!" Ik spring jack om zijn nek en ik geef hem een kusje. Ik sprint naar de auto samen met Jack en we rijden weg.

Als we de auto uitstappen en naar de kfc lopen komen er allemaal meisjes gillend op ons afgerend. "RENNEN!" gilt jack. Hij pakt mijn hand en hij begint te rennen. "OH MIJN GOD JACK RUSTIG!" ik kijk achter me en ik zie nog steeds wat meisjes rennen. Na een poosje rennen we een straatje in en de meisjes rennen recht door. "Wauw" "dat was leuk" jack en ik beginnen te schateren van het lachen. "Dit is waarom ik zo veel van jou hou" ik kijk jack uitdagend aan. "Weet je waarom ik van jou hou?" "Nou?" Ik grijns. "Omdat we de zelfde humor hebben." Jack lacht. "Ik dacht even dat je iets vies zou zeggen!" Ik grijns. "Ik? En vies? Au dat deet pijn" ik doe alsof ik beledigd ben en we beginnen weer te lachen. "Elize" jack?" Ik wil je" fluistert jack in mijn oor. Hij begint me te zoenen in mijn nek waardoor ik al snel een paarse plek heb. "Thxx jack. Ik heb een nieuwe tattoo!" Jack kijkt trots naar mijn nek. "Ik vind dat ik hem goed heb gezet" ik knik. "Nu we het toch over tattoo's hebben, er is hier in de buurt toch een tattoo shop?" Jack knikt. Ik pak jack's hand en loop naar de winkel.

Jack gaat op een stoel zitten. "Wat wil je hier doen?" "Wij gaan een tattoo zetten" grijns ik. "Ik heb er al genoeg baby" "nou!" Ik trek een pruil lipje en puppy ogen "pleaaaasee!" "Oke dan!" Ik lach en spring jack om zijn nek "Yeas!" We gaan kijken bij de voorbeelden en we kiezen bijden een mooie uit. Dan gaan we om de beurt zitten voor de tattoo.

Jack is aan de beurt en hij doet nep. Hij zit me te pesten als of het echt HEEEEL veel pijn doet. "Ik zou het niet doen hoor Elize! Het doet echt pijn!" Ik sla hem op zijn arm. "Pest md niet zo!" Jack grijnst. Nu ben ik aan de beurt. Ik ga zitten met spanning. Ik pak jack's hand en knijp er zach in omdat ik toch wel wat gespannen ben. "Hey het komt goed" zegt jack, en hij drukt een kusje op mijn hoofd. Na een kwaryier te wachten tot de man begint toept hij 'klaar!' Klaar?' 'Ja ga maar kijken!' Voor dat ik naar mijn tattoo kijk sta ik op dn knuffel ik jack. Ik fluoster in zijn oor: "Promise?" "Promise" fluistert hij terug. Ik kijk naar mijn tattoo op mijn pink. "Wauw!"

 "Wauw!"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik lach. Ik sta op en ik kus jack. "Ik hou zo veel van je" fluister ik in zijn oor. Jack lacht. "I love you more baby!" Hij grijnst. "Kom dan gaan we aar de auto" ik knik en ik loop met jack mee. Als we in de auto zitten kijkt jack me aan. Ik begin hem te zoenen en ik trek zijn shirt om hoog. "Ik wil je" "nu" gaat jack op me in. Jack stopt me en rijd naar huis. "Thuis, anders zien de fans het" ik knik en ik geef jack nog een kusje

I SAID BOOM BOOM BOOM LET ME HEAR YOU SAY WAYOOO!

Challas vrienden. Xx

•Adopted by Daniel Seavey•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu