Ik pak mijn skateboard uit mijn tas en begin te skaten. Ik doe wat trukjes terwijl logan we zit aan te moedigen. Dan word logan gebeld. "Elize, kom je? We moeten terug van Daniel. Ik knik en loop dan weg.
Op de foto zie je Jonah Marais
Als we aan komen bij de show hoor ik de jongens tegen het publiek praten. "Oke, ik wil een heel bijzonder meisje op het podium roepen, verwelkom mijn zusje Elize!" De fans roepen allemaal mijn naam. "ELIZE! ELIZE!" Ik stap het podium akward op en geef Daniel een knuffel. Daniel duwt een microfoon in mijn handen. "We gaan een stukje met je zingen, wat dacht je van Help me help you van logan paul!?" Het publiek begint te gillen. "Dan hebben we nog een verassing!" Logan komt het podium op en hij begint te zingen hij kijkt me aanDe jongens zingen hun eigen stukken en ik zing ze samen met Logan. Als het nummer klaar is gaan we met zn allen hand in hand staan. We buigen allemaal en de jongens zeggen het publiek bedankt. Dan lopen we naar backstage "Dat was lit aas f*ck!" Zeg ik enthousiasme. Ik spring Jack om zijn nek uit enthousiasme. "Ik hou zo veel van jullie!" Jack lacht en geeft me een kusje. Ik word rood en kijk dan weg. Ik pak mijn telefoon en maak wat snaps. De jongens zetten wst in hun verhaal en taggen mij er in. Als ik hem open maak zie ik mezelf zingen met de jongens.
Zach loopt naar me toe. "Kan ik je zo even prive spreken?" Ik knik en loop braaf achter Zach aan. "Wat is er zach?" Zach slikt. "Ik vroeg me eigenlijk af of je met mij op een date wil" Ik krijg een brede lach op mijn gezicht en trek Zach in een knuffel. "Tuurlijk wil ik op een date" zach laat los van de knuffel en zet een kusje op mijn kaak waardoor ik bloos. "Je bent echt cute als je bloost." We lopen terug naar de greenroom en pakken onze spullen in. We gaan naar huis met de bus en als we aankomen staan er allemaal bakken chips en popcorn. Ik kijk de jongens aan. "Het is vrijdag, dat betekent dat het Netflix frijdag is!" Lacht Jack. Ik plof op de bank en ga zitten. Zach en Jack komen naar me zitten. Omdat het al laat is ben ik vrij moe. Ik leg mijn hoofd op Jack's schouder en ben weg binnen 10 minuten. Ik word pas weer wakker als ik word opgetilt. Ik doe mijn ogen open en ik zie Zach. "Wat doe je?" Zach kijkt naar me met zijn mooie ogen. "We wouden je niet wakker maken" zach loopt mijn kamer binnen en legt me op bed. "Zach?" Zach draait zich met een ruk om voordat hij de deur weer uit loopt. "Wil je mischien bij me blijven slapen?" Zach knikt en komt bij me in bed liggen. Hij slaat zijn arm om mij heen. Ik val direct in slaap in zijn warme armen.
Ik hoor dat de deur open gaat. "Zach? Wat doe jij hier?" Vraagt Jack. "Elize vroeg of ik bij haar wou blijven en toen zijn we in slaap gevallen." "Ja man, je wil gewoon in haar broek komen that's it!" Hoor ik Jack een beetje kwaad zeggen. Ik doe mijn ogen open en ga recht op zitten. "Nee hij heeft gelijk, ik vroeg of hij wou blijven." Zach knikt. "Zie je wel?" Jack komt bij ons zitten waardoor ik in het midden lig. "Hoelaat is het eigenlijk?" Vraag ik. "2 uur 's nachts" antwoord Jack. "Oh, nou dan word het een sleep over!" Ik lig met mijn hoofd tegen Jack aan terwijl hij met zijn arm mijn schouders ondersteund. Zach knuffelt me tegelijkertijd. Ik val dan weer in slaap.Ik kijk op de klok en ik zie dat het 10 uur is. Als ik los wil komen voel ik dat Zach's hand onder mijn shirt is gekomen. Ik haal die er onder weg en ga weer lekker lichen zodat de jongens niet wakker worden. Helaas lukt dat niet want jack word wakker. "Goeie morgen beauty!" Lacht hij. Ik lach terug en geef hem een kusje. "Goeie morgen noodles." Zach is inmiddels ook wakker geworden. "Sssssssht. Ik probeer te slapen!" Jack en ik lachen. "Het is al 10 uur hoor!" Zach zucht. "Al 10 uur? Je bedoeld zeker pas 10 uur" ik gooi mijn kussen op hem waardoor hij klaar wakker is. Ik geef hem ook een kusje. "Sorry zachy! Maar ik wil gewoon gezellig met je kletsen" weer lachen Jack en ik. "Zachy? Serieus!? Je noemt Jack noodles, daniel noem je seavey, jonah noem je potter en mij noem je Zachy?" Ik krijg een grijns. "Sorry, cute boys krijgen cute bijnamen" jack kijkt op. "En toevallig is noodles heel cute!" Ik ga weer lekker tegen ze aan liggen. Maar helaas komt daniel binnen. "Opstaan sis!" Ik kijk op. "Wat is het hier gezellig jah?" Ik knik. "Sorry Seavey, maar er was niet genoeg ruimte voor jou dikke reet" Daniel lacht. "Zit in de family!" Zegt hij met n knip oog. Ik word rood en stap dan uit bed. "Nou opsodemieteren! Ik ga me omkleden." De jongens strompelen mijn kamer uit zodat ik me kan omkleden. Damn wat heb ik een leuke nieuwe familie. Ik kleed me om en draag dit:
Ik loop naar beneden en ga aan het keuken eiland zitten. Ik pak mij telefoon en ga kijken naar mijn Dm's. @juliaXx zegt: "je bent gewoon een aandacht's h*er die nu bij haar broer gaat wonen omdat hij fame heeft!" @norah.Seavey zegt: "IELLLL lelijk! Ze is zelfs lelijker dan een bulldog!" Ik klik nog wat dm's aan en lees ze door. Bijna alleen maar haat dm's. Ik slik en veeg een traan weg. "Hey wat is er?" Vraagt Corbyn. Hij slaat een arm over mijn schouder en veegt nog een traan weg. "Niks" mompel ik. "Het is niet niks, want je bent aan het huilen!" Ik slik. "Die haat dm's en comments, dat ben ik gewoon niet gewent!" Corbyn knikt. "Ik snap je! Toen ik voor het eerst haat kreeg vond ik dat ook heel kut!" Ik knik. Corbyn trekt me omhoog uit mijn kruk en knuffelt me. "Wees maar gerust, ze zijn jalours" ik laat nog twee tranen vallen. Als ik mijn ogen open doe zie ik een meisje staan. Ik laat los uit de knuffel en tik Corbyn op zijn schouder. Hij draait zich om en ziet haar nu ook. "Christina!? Babe wat doe jij hier?" Chtistina lijkt boos. "Dat kan ik beter aan je nieuwe vriendinnetje vragen." Ik slik. "Ik ben niet zijn vriendinnetje." Ze kijkt me boos aan. "Dus je bent een sl*t?" Ik doe mijn best om mijn tranen in te houden. "Ze is geen sl*t! Ze is-" christana onderbreekt Corbyn. "Ze is wat? Huh? Een ho*r?" Ik laat een traan rollen en wil weg lopen. Corbyn houd me tegen. "Christina! Biet je excuses aan!" Christina lacht gemeen. "Nee! Mischien is het slim als jij dat eerst doet!" Dan komt Jack binnen lopen. Hij ziet dat ik huil. "Hey wat is er Elize!?" Hij trekt me in een knuffel. "Oh ze is de sl*t van jullie alle 5?" Jack kijkt boos op. "Nee! Ze is het zusje van Daniel! Doe even normaal" ik veeg mijn tranen weg en draai me dan om. Nog steeds in de knuffel. Ik zie dat christina medelijden krijgt. "Oh mijn god! Het spijt me zo erg" ik loop weg en trek Jack met me mee. Ik loop naar mijn kamer en ga zitten. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan en ik begin te huilen. "Heey wat is er baby?" Ik slik. "Ze dacht dat Corbyn vreemd ging met me omdat we elkaar een knuffel gaven. Ze begon me uit te schelden en werd boos enzo." Jack knikt. Hij trekt me in een knuffel. Als ik mijn tranen heb gedroogt staan we op. Jack wil weg lopen maar ik trek hem terug. Hij kijkt me vreemd aan. "Wat is e-" ik druk mijn lippen op zijn lippen. En ik trek hem in een knuffel. We beginnen te zoenen en we strompelen richting het bed...
Oeeh!? Wat gaat er gebeuren tussen Elize en Noodles?! I KNOW! Te vroeg met uploaden. Maar wegens TT festival Assen een dagje eerder!
Challas vrienden! Xx
JE LEEST
•Adopted by Daniel Seavey•
Hayran Kurgu*Als 16 jarig meisje is het maar zwaar in een Americaans weeshuis, al helemaal als je nederlands bent. tot je verbasing word je geadopteerd door een 19 jarige jongen. Zijn twee beste vrienden vallen bijden in de smaak, wie zal je kiezen?* "Je bent d...