《 9 》

1K 25 0
                                    

"Jij hebt hem niet verpest schoonheid. Als Daniel je niet had geadopteerd dan had je hem verkloot, want dan was je nu niet in mijn leven.." ik leg haar hoofd weer in mijn schouder, ik voel dat ze een traantje laat vallen. Dan vallen we in slaap.

Pov. Jack
Als ik wakker word zie ik Daniel in de kamer staan. Hij kijkt me chagrijnig aan. "Wat doe je bij Elize in bed?" Ik geef signaal dst hij stil moet zijn. "Ik mocht bij haar liggen, en we zijn in slaap gevallen." Daniel knikt. "We weten allemaal dat je Elize leuk vind, je mag gewoon toegeven dat je haar van me af wou pakken." Reageert Zach. Ik kijk hem verward aan. "Ik wou haar niet afpakken, ze verdient het gewoon om de waarheid te weten!" De jongens knikken. Zach loopt boos de kamer uit. Hij smijt de deur dicht waardoor Elize wakker schrikt. "Wat is er?" Ze kijkt om zich heen. "Zach is er" reageerd Jonah. Elize slikt. "Ik wil met Zach praten, breng me naar hem toe alsjeblieft." Ik til haar op en zet haar in een rol stoel. Ik rol haar in de rol stoel naar zach. Ik ga achter haar staan. "Jack, ga weg please" ik knik en loop de hoek om.

Pov. Elize

Als Jack weg is kijk recht in Zach's ogen. "Leg uit" zach kijkt me verdrietig aan. "Ik was dronken, en ik heb haar toen gedaan." Mompelt hij. "No shit, daar was ik nog niet achter, maar waarom?" Zach kijkt me vragend aan. "Was ik niet genoeg voor je? Is het omdat we het nog maar 1 keer hebben gedaan?" Zach schud nee. "Ik weet niet wat me bezielde, ik hou zo veel van jou." Hij laat een traan rollen en veegt hem snel weg. Ik slik. "Ik vergeef het je, MAAR denk maar niet dat we weer 100% zijn." Zach knikt. Hij trekt me in een knuffel en hij tilt me op.

 Hij trekt me in een knuffel en hij tilt me op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

IIk geef hem een kusje en kijk hem dan aan. "Dit is je laatste kans." Hij knikt. "Ik hou van je" fluistert hij in mijn oor. Ik geef hem nog een kusje. Dan komt Jack binnen. "O, sorry, ik wou jullie niet verstoren, maar de dokter wil je wat melden."  Zach zet me weer in mijn rolstoel. En rolt me naar mijn kamer. Hij tilt me op mijn bed en gaat zitten. De dokter schraapt zijn keel en begint. "Zo, hoe voel je je?" "Goed, alleen een beetje last van mijn rib en rug." De dokter knikt. "Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat het genezen van je rib nog wel 1,5 maand kan duren. En het goede nieuws is dat je morgen middag naar huis mag." Mijn ogen worden en ik kijk Jonah aan. Ik pak zijn hand en knijp er in. Jack komt naar me toe en trekt me in een knuffel. "Niet zo hard jack, je doet me pijn!" Lach ik. Hij laat me iets losser en geeft me een kusje. Ik begin te blozen. Ik kijk Zach aan en ik zie dat hij jalours is.

"Zach, kom eens hier" zach komt naar me toe gelopen. Ik trek hem in een knuffel en ik geef hem een kusje. "Don't be jealous baby" fluister ik zijn oor. Hij lacht.

Dan komt Corbyn aan gehupelt. Ik kijk hem aan en ik zie dst hij een snelle planga op heeft. "DAMN CORBYN! je ziet er sexy uit man!" Corbyn lacht. "Dat weet ik toch beauty!"  We lachen. Ik pak mijn telefoon en ik zie dat Zach me heeft getagt:

@imzachherron

@imzachherron

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

201.663 vind-ik-leuks

Imzacherron ik ga je nooit meer laten gaan baby! Ik hou zo veel van je, en ik kan me geen leven meer zonder je voor stellen. Love you @itsElizeeeee 💕😘

Corbynbesson meest cute koppeltje die er bestaat! Jullie zijn gemaakt voor elkaar!💕

Hater01 sowieso dat ze gewoon fame wil! Sletje dat t is

Jackaverymusic @hater01 wat lul je, als je haar niet kent! Ze is het meest lieve meisje die er bestaat!💕

Ik trek zach weer naar me toe "babe, kan je Starbucks halen?" Zach knikt en loopt de kamer uit, de rest van de jongens gaan mee Behalve Jack. "Jack, ik hou van je" jack kijkt we vreemd aan. "Onthoud gewoon dat ik van je houd, je bent er altijd voor me en ik wil er ook voor jou zijn." Jack knikt. Ik schuif weer op en hij gaat weer naast me liggen. Hij trekt me in een knuffel. Ik geef hem een kusje op zijn voor hoofd en ik val dan in slaap.

*volgende ochtend*

Ik word wakker mt Jack naast me. Hij heeft zijn shirt uitgedaan, waarscheinlijk had hij het warm. Ik kijk om me heen en ik zie dan Zach zitten, met zijn armen over elkaar. "Hii zach!" Ik wil opstaan maar als ik van mn bed afstap val ik. "Babe! Je lichaam is nog niet sterk genoeg om weer te lopen!" Zegt zach, hij tilt me op en legt me weer op het ziekenhuis bed. Ik lach naar zach. "Ik ga vandaag gewoon weer naar huis zach!" Zach geeft me een kusje. "Maar eh, wat is er tussen jou en Jack gebeurd?" Ik kijk naar rechts. "Niks, hij is bij me op het bed gaan lichen en toen ben ik in slaap gevallen, i don't know waarom hij topless is." Zach knikt. "Ik moet naar het toilet." Zach kijkt me aan. "Moet ik je helpen?" Ik knik. Hij tilt me op en zet me op de wc, dan loopt hij weer naar buiten. Voor hij de deur dicht doe stop ik hem.

"Wacht" zach stapt weer naar binnen en hij kijkt me vragend aan. Ik sta voorzichtig op en leunend aan handvaten loop ik naar zach. Ik trek hem in een knuffel en ik begin hem te zoenen. Hij tilt me op en ik sla mijn benen om hem heen. Ik dod de deur dicht en op slot. "Ik heb je zo erg gemist" grijnst Zach. Ik druk mijn lippen op de zijne. Ik trek zijn shirt uit en ik zijne. Dan word er op de deur geklopt.

"Elize, lukt het?" Vraagt Jonah. Zach zet me weer op het toilet. "Ja het lukt, zach helpt me!" Zach grijnst. "Oke mooi, als jullie hulp nodig hebben moet je het zeggen." Ik lach. "We redden ons wel alleen" ik hoor jonah ook lachen. "Gadverdamme! Smeedlappen" dan gaat de deur van mijn kamer weer dicht. Zach tilt me weer op en begint me weer te zoenen. Hij drukt me tegen de muur en ik knoop zijn broek los..

I know, mijn verhalen hebben zero verhaal lijn! Jammer dan

Challas vrienden. Xx

•Adopted by Daniel Seavey•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu