- Szóval féltékeny? És ezért a szemem láttára flörtölsz Kiarával. Tudod ennél még az is jobb lett volna, ha idejössz és behúzol egyet Ahstonnak - mutattam az előttem hallgató fiúra.
- Hé! - háborgott Ahston.
- Megérdemelnéd!-szóltam rá.
- Csak adj egy esélyt - könyörgött Luke suttogva.
- Már adtam - ez már szinte nekem fájt - De legyen....
- Tényleg? - remény csillant fel szemeiben.
- Az utolsó - el se hiszem, hogy ilyen könnyen beadtam a derekam. Luna,egy idióta vagy!
•°•°•°•°•°•
A buszon egy órán keresztül utazgattunk még. A hangulat visszaállt és mintha kicsit jobb is lett volna. Luke mellettem ült, Dara és Flo pedig a mögöttünk lévő ülésekre költöztek. Nem beszéltem senkivel, csak vártam a megérkezés pillanatát. Igazából nem is kellett nagyon sokat, mert a busz lefékezett és nemsokára özönlöttünk kifelé az ajtaján. Megfeleltünk volna egy dühös marhacsordának. A hatalmas jármű rázkódott, ahogy leugráltunk a lépcsőiről. Kinyílt az oldala és én már rohantam is a bőröndömért, mielőtt jön a tömeg. Így is küszködtem visszafele a tolongók miatt, de végülis elsőként értem az ofőhöz.
- Ugye tudod, hogy jövőhétre vissza kell csinálnod a hajadat, Luna?-kérdezte.
- Persze Mr.Clew, ez csak természetes - mosolyogtam és nyilvánvaló volt, hogy ez egyátalán nem fix.
- Jason! - szólt rá az egyik fiúra a busz mellett - Gyere ide!
- Mr.Crew? Szia Luna - mosolygott le rám a felhőkarcoló.
- Csá! - intettem.
- Kísérd Lunáékat a nyolcasba - adott át neki egy kulcsot, mikor lihegő szobatársaim is megérkeztek.
- Gyertek!
Követtük őt egy kitaposott ösvényen, ami mellett bokrok és fák húzódtak. Pár méter után kis házak bukkantak elő. Ez már nem az erdőhöz, hanem inkább egy tisztáshoz tartozott. A fű le volt nyírva, kifogástalanul zöld és puha volt. Vagyis csak reméltem, hogy puha. Két házikó között hatalmas távolság volt és ez a szembe lévőkre is igaz volt. Két hosszú sávban húzódtak a végtelenségbe. Nem szívesen lennék a legvégében. Milyen szar lehet reggel onnan, idáig felgyalogolni. Báá! Elértük azt a bizonyos kék házat és megdöbbenve észleltem, hogy milyen nagy. Wes és Nick izgatottan futottak be az ajtón.
- Itt a kulcs - nyújtotta át Jason a kis fémet - Ha bármi gond van, szóljatok!
- Köszi - mondtam, majd követtem a fiúkat, Flo-val a nyomomban.
- Ez kurva jó! - kiáltott fel Nick az ágyon ugrálva.
Floval összenéztünk, majd a két óvodásra.
- Legalább a cipőjét levette - nevettem és az ablak alatt lévő ágyhoz sétáltam.
Kicsit keménynek és réginek tűnt, de a célnak megfelelt. Kipakoltam a bikinimet és körbenéztem.
- Hol van itt a fürdő? - kérdeztem.
- Itt nincs ilyesmi, úgyhogy kénytelen leszel a szobában átöltözni cica - válaszolt pimaszul Wes.
- Hát jó - sóhajtottam.
A srácok tátott szájjal nézték a kis műsoromat, amin Flo hangosan röhögött. Csak a melltartómat cseréltem át a fürdőruhafelsőmre,de persze nem mutogattam magam,csak elhitettem velük,hogy itt fogok öltözni. Érdekesen, de megoldottam. Most nem fogom részletezni, de megkönnyítette a helyzetet, hogy csatos volt. Flon már bikini volt, de nem értettem, hogy csinálta.
YOU ARE READING
The last year-Luke Hemmings fanfiction (Hungarian)
FanfictionLuna utolsó évét tapossa a gimnáziumban, ám egy szép napon kirúgják az iskolából és kollégiumba kell költöznie. Sok mindent kell átélnie az új osztályában. És az egyik legnagyobb megpróbáltatás mindent megváltoztat. Ez a szerelem.