1.3

910 52 5
                                    

"Ais bebeğim kalksana üstümden!" Cümlemin son demlerine doğru sesim gittikçe yükselmişti. Ais'in kolları altında boğulmak üzereydim. Resmen üstümde yatıyordu. Daha ona odama nasıl geldiğinin hesabını soracaktım, tabi uyanırsa. Gece gayet normal bir şekilde uyumuştum ve evin kapısının kilitli olduğuna da emindim. Sabah uyandığımda ise üstümde yatan bir adet öküz(!) ile karşı karşıyaydım.
"Aşkım bi uyutmadın ya!" Ağzını açmasıyla içeri dolan yoğun bira kokusu yüzümün iğrenmiş bir hal almasına sebep olmuştu. Aşkım dediğine göre ve iğrenç koktuğuna göre içmişti. "Ais kalk ve hemen duş al kendine gel yoksa bir saniye daha evimde duramazsın." Bu söylediklerimle gözlerini hafiften aralarken ağzından dökülen kelimeler kahkaha atmama neden oldu. "Anasını satayım ne zaman geldim ben buraya? Bura nere lan?" Dedikten sonra kafasını çevirip beni görünce sevimli bir gülümsemeyle yatağa uzandı ve kolumdan çekip benimde yanına uzanmamı sağladı. "İyiki gelmişim." Yine küçük - yaklaşık iki dakika- bir öpücükle sabahımı aydınlatmıştı. "Artık duşa girer misin? Alkol çok kötü kokuyor." Kafasını sallayıp odamdaki banyoya ilerlemeye başladı. Bende üzerinde 'ezhel' yazan bol sweat lerimden birini ve Ais'le yaklaşık aynı ölçülerde olan bir aralar bizde kalan kuzenimin kıyafetlerini yatağın üstüne koyup odadan çıktım. Banyodan çıkınca onları giyerdi artık. Merdivenleri ikişer ikişer inerek mutfağa ilerledim. Yukarıdaki koca ayının büyük bir ihtimalle karnı açtı ve onu doyurmam lazımdı. Biraz patates kızartmaya karar verdim ve bir yandan kulaklığımı kulağıma takıp işimi yapmaya başladım ama yapamadım. "Ağzına sıçayım ya!" diye bağırmamın sebebi kulaklığımın tavanın sapına takılarak tüm yağın üstüme dökülmesiydi. Yukarı çıkıp üstümü değiştirmem gerekiyordu, kokusuna aşık olduğum adamın üstüne birazcık bira kokusu sinmesiyle bile tiksinen kişinin kokuya takıntısı olduğunuzu anlamış olmanızı umuyorum ve bu yağ kokusuyla gezemezdim. Neyse ki yerlere dökülmemişti sadece ocağı silmem gerekecekti. Merdivenleri ağır ağır çıkıp kapalı olan odamın kapısını tıklattım. İçeriden ses gelmeyince Ais'in hala banyoda olduğunu düşünüp içeri girdim. Tahminim doğruydu, banyonun kapısı hafif aralıktı ve Ais hala çıkmamıştı. Onun duşta olmasını fırsat bilerek bir çırpıda üzerimdekileri çıkardım. Ama aklımı biraz kullanıp kıyafet çıkartmayı düşünememiştim. Dolabın önüne ilerleyip kapaklarını açtım ve kıyafet bakmaya başladım. O sırada bacaklarıma değen havlu, belimdeki eller ve boynumdaki dudaklarla irkilmiştim..
----
Abi +18e giderse haber veririm rahatsız olan varsa okumasın cidden bence hoş ilerliyor böyle döşcfşclfşclfşcld

İmkansızım | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin