2.0

743 35 13
                                    

Azra'dan
Otel odasında gayet mutlu bir şekilde Ais'in kollarında uyurken çalan telefon sesi uykumu bölmüştü. Uzanıp telefonuma baktığımda çalmıyordu. Bu demek oluyor ki Ais'in telefonu çalıyor. Yataktan kalkıp Ais'in telefonunu aldığımda ekrandaki Ecem yazısını görmemle duraksadım. Sabahın köründe eski sevgili neden arar acaba?* Telefonu açacaktım, zaten eski eskide kaldıysa Ais bir şey demezdi. Telefonu ilk açtığımda ses vermeyerek konuşmasını bekledim. "Ezhel?" Ulan insan sevgilim dediği adama sahne adıyla seslenir mi be? Elimi mikrofona kapatıp "Hı?" dedim. Sesim zaten uykulu çıktığı için anlamadığına eminim. "Ezhel, anladım uykun var. Ben konuşayım sen dinle o zaman. Seni çok özledim. O minik kızın yanına hiç yakışmayacağını sende biliyorsun. İlk birlikteliği senle olan biri sana ne kadar yeterli gelebilir?" Bu kelimelerinden sonra kendimi tutamayıp artık konuşmuştum. "Öncelikle, aşk denen şey yatmaktan ibaret değil. İlk seferim onunla olmuş olabilir, en azından senin gibi değilim de nerde yattığım belli. Hadi işine" deyip kızın şaşkın bir şekilde bağırmalarına aldırmadan telefonu kapatacakken Ais'in sesini duydum. "Azra telefonumu ver."
------------
BU BÖLÜM ECEME TİLT OLANLARA ÖZEL BEN AYAR OLUYORUM ABİ SİZİ BİLMEMDE KDÖDCÖDŞCDLCÖŞDXLW

İmkansızım | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin