Erken uyanıp yatağın içinde döndüğümde yanımda uyuyan Ais'i gördüm. Bazen içinden canavar çıkabilen bu adam şimdi aşık olunası bir şekilde uyuyordu. Uzun kirpikleri ve uyuduğundan dolayı istemsiz büzdüğü dudakları beni onu öpmeye itiyordu. Önceden ilişkiler vıcık vıcık sürekli öpüşerek sarılarak geçmemeli diye düşünüyordum ama Ais gibi bir sevgiliniz varsa, bu çok zordu. Yatakta gittikçe ona yaklaşarak yüzümü yüzüne yaklaştırdım. Tam onu öpecekken ellerini saçlarımın arasına daldırıp enseme götürdü ve beni kendine bastırarak öpmeye başladı. Bu adam gerçekten aklımı başımdan alıyordu. Ellerinin dokunduğu her yerin alev alev yanması normal miydi? Dudağımdaki öpücükleri yavaş yavaş boynuma indiğinde gülümsedim ve ellerimi saçlarına götürüp kısa olan saçlarını okşadım. Kafasını boynuma gömüp bana sarılmıştı. Ais bazen aşırı çekiciyken bazende sevgiye muhtaç bir çocuk gibiydi. "Sanırım ben tüm şarkılarımı sana ithaf etmeye karar verdim."
"Neden? Ne alaka?"
"Aklımdan çıkmaz ilk temas, dudağını öptüğüm ilk defa. Falan filan." Gülüp ona iyice sarıldım. Gerçekten beni öptüğü ilk an benimde aklımdan çıkmıyordu. İlk öpücüğümü vermiş olmam bir yana sevdiğim adamla ilk öpücüğümü paylaşmıştım. Kafamı biraz geri çekip tekrar onu öpmeye başladım. Ne kadar öpsem, sarılsam ona doyamıyordum ve bu gerçekten kötü değildi. Ais'in dudakları dudaklarımdan ayrıldığında hızlıca kollarımın arasından çıktı ve kollarımdan çıkan bir şey daha varsa; o da tişörtümdü.
--
sellaaam arkadaşlar naber dlföcmdlcmdldkdsll
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım | Texting
Fiksi PenggemarBilinmeyen: Bir beraatıra da beraber çeker miyiz? *** TAMAMEN KURGUDUR. YORUMLARINIZI YAPARKEN KURGU OLDUĞUNU UNUTMAYIN.