~Melis'den~
Sonunda ders bitmiş ve tenefüs zili çalmıştı sıramdan kalkmadım. Önümde bir anda bir tip belirdi "kötü bir tanışma anı olduğunu biliyorum"
Kafamı sıradan kaldırıp çocuğun yüzüne baktım
"Ne istiyorsun?" bana gülerek baktı"arkadaş olmak istiyorum ne dersin?" şakamı yapıyor bu çocuk? "Melis den uzak dursan iyi edersin" başıma iki tane dert almıştım oldumu şimdi bu
"Evet arkadaşın haklı. Benden uzak dur!"
Sun hee bana korku dolu yüzüyle bakıyordu"nasıl bu kadar kötü olabiliyorsun sen ne istiyosun insanlardan ?" telefonumu alıp sınıftan çıktım doğa arkamdan gelmiyordu çünkü böyle zamanlarda yanlız kalmak istediğimi çok iyi bilir.
Kantine iniyordum. Karşıma bir anda min hee çıktı
"Akşam parti vericez katılmak istermisin? Gelirsen çok sevinirim" " denerim" partilerden haz etmem gitmeyecektim tabikide.yürümeye devam ederken bileğimden tuttu ve beni geri çekti "eğer doğa gelmek isterse onu bir şekilde durdur lütfen çünkü jungkook'un partide sadece beni görmesini istiyorum" bileğimi elinden sertçe çektim ve ağzım kapalı bir şekilde yandan tebessüm ettim
"en yakın arkadaşımı bir sürtüke satıcak değilim"zil çalmak üzereydi ve ben derse girmek istemiyordum.
Telefonuma gelen mesajla irkildim
Bilinmeyen numara: selam😊
Telefonu kapattım
Profilinden şu yeni gelen çocuk olduğunu anlamıştım zaten doğa iki dakka duramadın amk
Sanırım ona yasak getirmeliyim telefonumu kimseye verme! DiyeBilinmeyen numara: melis?
Yine okumadan mesajı silmiştim çocuk laftan anlamıyor galiba nasıl anlatmalıydım.
Bilinmeyen numara: yaaaa ama birşey sormak istiyorum.
ben: eğer beni rahatsız etmeye devam edersen seni engellemek zorunda kalıcam haberin olsun .
Bilinmeyen numara: iyi yazmam birdaha -,-
Ben:yazma zaten aq
Tabikide telefonunu kaydetmicektim çok saçma.
Okulda tek türkler biiz değildik tabikide fazlasıyla türk vardı. Hepsi inek %100 bursla gelen ler felan .okuldaki her kez sun hee'den hoşlanıyor kız aptalın teki.
genelde doğayla türkçe konuşurduk çünkü böyle daha iyi anlaşabiliyoruz. ve okuldaki başka türklerlede.
"Hey siyah prenses nereye gidiyosun?"
Arkamı dönmüştüm " Bu seni bağlıyomu uzay?"(Percy jakson ve olımposluları izlemişsinizdir herhalde logan lerman' ı buraya koymayı o kadar çok istedimki. daha çok izlediğim filimlerden insanları koyabilirim belki harty potter da olur xkxmxld)
" ne yani bana cevap vermicekmisin"uzaya dopru yürümeye başladım ve ona bir yumruk attım
burnunu tuttu ve "çok acıtıyosun ama"
"biliyorum ve çok hoşuma gidiyor""ben böyle kötü kız görmedim 1 ay boyunca insanları nasıl böyle etkiledin sen ya ? Okulun en mükemmel ve en narın zarif kızı sun hee ye bu kadar eziyet çektirdikten sonra sana aşık olmak ."
Aptal bu çocuk "ne kadar bxk gibi bir maluksun sen uzay" bana üzülmüş bir şekilde bakarken bir anda arkamızdan park jimin geliyordu.mira da arkasından."melis bir sorunmu var ?""Kendimi koruyabiliceğimi biliyosun jimin"
"Biliyoruzda yined-"
mira araya kaynayıp ya jimin nursima'yı unuttuk"Al işte okulda bir sürü türk vardı "aah getçekten unuttuk"
"onu alıp gelelim."
İkisinin konuşmaları beni sıkmaya başlamıştı ayrıca uzay nereye gitti?"Üüf sıktınız ben gidiyorum" beni duymamışlardı kantine doğru hala yürüyordum taki bir bedene çarpana kadar .
"Önüne baksa-" Cümlesini tamamlayamadı "çekil amına koyim önümden ne duruyon yolun ortasında?"bana korku dolu bakıyordu"çok özür dilerim melis birdaha dikkat ederim" kız yanımdan ayrıldı."Neden böylesin?"
Bu o taehyung du .cevap vermeden yürümeye devam ettim."biraz gülmeyi denesene "
Bana baktı ve gülmeye başladı(Fotoğraflar bürbiründen getçekten çok farklı o yüzden v'nin kumral saçlı halini hayal edin)
"işte bu şekilde gülmelisin"ona çelme takmıştım ve yere düşmüştü.acıdığını farketmiştim ama umrumda değildi. Ağlamaklı bir sesle bağırıyordu. ama umursamadan kantine girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN/KİMTAEHYUNG
Fanfiction"Kimse senin gibi olmak zorunda değil anladınmı beni ? kızımı bana geri ver." "Onu gerçekten alabilceğini mi sanıyorsun güneş? benim karım bu kadar aptalmıydı ya?" "EĞER ONA BİRŞEY YAPARSAN SE-..." Sadece bir tetik sesi yere düşen KURŞUN. "s-sen" a...