12.bölüm🌹

40 7 0
                                    

Yine olayların ardından 4 gün geçmişti. bazen kendime kızssamda, tae ile kalıyordum.4 gündür koltukta yatmaktan pek memnun olduğum söylenemez.tae ilginç bir insan.gerçekten hayatımda hiç bir şeyi bilmiyor ne o ne ben. 4 gün önceki olayda tae yi koruduğumu anlıyordu ateşin katil olduğunu da anlamıştı. Onunla ekip olduğumuda sağolsun ateşten öğrenmişti.
Yapmaya çalıştığı şey benim ateş gibi olmamamdı.ateşi o gün vurabilirdim.ama düşüncesizce yapıcaktım hapse girmeyi düşünmemiştim.beni durdurması iyi olmuştu.bazen olacakları düşünmeden hareket ediyorum.

O gece parkta kaçanlardan biri bizi çaresiz gibi görüp polisi aramış. ateş kaçtıktan sonra polsiler geldi tabiki olanları anlatmamıştık.jungkook sayesinde çıkabilmiştik.babası tanınan biri olduğu için bizi bırakmışlardı konuşmamışdık bile.

Şuan nerde miyim tae ile breakfast yapıyorum.

____________________________________________________

"Açıkça söylemek gerekirse seni yemek kursuna yazdırmalıyım."

Tavada olan yumurtayı çatalına batırıp gözleriyle dikkatlice yumurtayı incelemeye başladı

"Yapabildiğin tek şey yumurta"

Elindeki çatalı alıp yumurtayı ağzıma attım.

"Hayatında hiç yemek yapmamış biri için bence fena değil"

elimdeki çatalı alıp onu da gözleriyle süzmeye başladı.

"Ama ben onu yalamıştım"

"Varya iğrençsin!"

Yemek bitiminde tabakları birlikte durulayıp makinaya yerleştiriyorduk.

İşimiz bitincede televizyonun karşısındaki koltuğa geçip bağdaş kurdum. Kumandayı elime aldım ve kanallara bakmaya başladım.taki elimden kumandayı çekip alana kadar.Yanıma oturdu ve televizyonu kapatıp kumandayı badanın üstüne koydu ve bana doğru bütün bedeniyle döndü bende bağdaşımı ona karşı tekrar kurdum.

"Senin annen baban yokmu?"

Saçlarını karıştırdı sonra yüzüme baktı

"Yurt dışındalar.iş için"

Bu sefer tamam anlamında kafamı salladım ve yanaklarını şişirip derin bir nefes aldı.

"artık çıksakmı?"

yüzümü şaşkın bir ifade almıştı

"Aloo iyi misiniz?"

"olmaz."

"Niye? Ama ateş den de kurtulduk zatrn çıktığımızı sanıyo salak"

"Doğru zamanı kolluyorum"

"Doğru zaman mı?"

"Of evet taehyung.Bak seni korumak için geldim sırf bu eve beni sinir etme giderim sonra ölürsen geberirsen görürüm ben seni"

"Ağzını güzel şeylere açsana sen ayrıca asıl ben seni korumak için evimde kal dedim"

"Gidetim bak!"

"Git ben kendimi korurum neymiş.beni koriyacakmış git hadi evimden"

"malmısın sen?Sence ben öyle kolay kolay gidermiyim.ateş bokunun sağı solu belli değil ben sana diyim."

"Bil-"

"Ayrıca bana yatak al"

"Yatak mı? Alıyım"

kapı sesiyle irkildik.birbirşmize baktık ve ben kapıya koşup deliğe baktım. Tae de koltuğundan kalktı tabi.

"Sarı turuncu kırmızı birşey"

"Ne diyosun melis?"

"dur ben bakiyim'

Gözünü delikten çekip kapıyı açtı.

"Ayıp diye birşey var"

İçeri 3 kişi girmişti.jungkook jimin suga ve tae den sonraki 5 6 ve 7. Şoklarım olmuşlardı çünkü gerçekten çok yakışıklılardı.


KURŞUN/KİMTAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin