~sude'den~
Okul bitmiş tabi ben,yongi ve daniel eve gittik.
Ama nasıl kaldırımın sağ tarafında yongi bende yoldan taraftaydım daniel'de benim yanımda .eve gelince anahtarı cebinden çıkarıp kapıyı açtı. Ama bizi beklemeden kapıyı kapattı."Öküz!"
Daniel bana baktı ve sırıttı.
Bende kapıyı açtım ve eve girdik.
Etrafa bakındım ve yongi odasına geçmişti bile.evde kimse yok.bizde daniel ile birlikte koltuğa oturduk. Tam kalkacakken bana baktı.
"Jungkook ne zaman gelir?"
"Bilmiyorum ama sıkıldıysan birşeyler yapalım."
"Hayır hayır sıkıldığımdan değil seninle zaman geçirmek çok eğlenceli."
Tam cevap verecekken yongi sesimizi duymuş olsa gerek yanımıza geldi.
"Kalk koltuktan sudeboku."
Daniel yongi'ye kızgın bir ifade ile baktı.
ayağa kalktı ve yongi'nin önüne geçti."Ona bu şekilde kaba davranma!"
"Sana mı sorucam çekil önümden"
Yongi daniel'i omuzlarından ittirdi ve daniel de yongi'ye yumruk attı.bende hemen yongi'nin yanına gittim.
"İyimisin?"
Eliyle beni ittirdi ben hafif savruldum ve yongi de daniel'e bir yumruk attı.
Daniel kendine gelirken İkisinin arasına geçtim. Yüksek bir sesle
"Yeter!"
Dememle ikiside birbirine bakmaya başladı ve yongi tuvalete doğru yürüdü.Bende daniel'e baktım.
"Neden başlattın?"
"Sana hakaret ediyor!"
"Evet çünkü ben hakettim.onun sevgisine layık olamadım."
"Böyle bir insana sevgi gerekmiyor!"
"O mükemmel bir insan daniel.onunla hiç bir zaman kötü olmak istemedim ben,bunu kendisi yapıyor."
Daniel koltuğa oturdu ve bende dudağına pansuman yapabilmek için hemen pamuk ve krem getirdim.Daniel'in dudağına neden dokuniyim ki biraz utandım ama bunun sağlık olduğu aklıma gelince elime pamuğu alıp yarayı temizledim.o ara bakan baktığını farkettim gözlerini bana dikmişti.sonra elime kremi alıp dudağındaki yaraya sürdüm.hala beni izliyorrdu.bir ağzında gülümseme farkettim.gözümü dudağından gözüne kaldırdığımda hala beni izliyordu.
bakışlarımı görünce yine sırıttı."Sürdünmü?"
Bir anda kendime geldim ve hemen doğruldum.
"H-he e-evet"
biraz bakıştıktan sonra kabı açıldı. Ve içeri jungkook,doğa ve hyunglar girdi.jungkook daniel'i görünce çok sevindi.
"Hyunglar!"
"Daniel"
Hemen koltuktan kalktı ve üçüne de sarıldı.
"Dudağına ne oldu?"
Bende yanlarına gittim. Kapıyı kapattım ve yavaşça içeriye girdiler.
"ufak bir yumruk savaşı,diyelim"
"Kiminle seninlemi?"
"H-hayır tabi!"
Jungkook
"kiminle o zaman?"
dedi ne demeliydim.
"Daha sonra anlatsam olurmu?"
"üf iyi geçin oturun."
seokjin hemen ayağa kalktı.
"Aç olan varmı? Çünkü ben çok acıktım da.hem sesim kısıldı şarkı söylemekten."
"Bizde açız jin hadi sofrayı donat"
"Ben senin hizmetçin değilim namjoon gel yardım et!"
Namjoon oflayarak jin'in arkasından gitti.
Hoseok ise bana baktı.
"Yongi nerde?"
"Biz ayrıldım!"
"Ne?"
"Bu konuyu konuşmak istemiyorum ayrıldık bitti."
O ara yongi tuvaletten çıktı ve kapıya doğru ilerledi.Onunda patlamış kaşını görüyordum.
"Nereye yongi?"
Diyen hoseok'u dinlemeden evden çıktı. Ve hoseokta onun arkasından kapıdan çıktı.
"Anlatıcakmısınız olayı artık?"
Ben doğa ya kaş göz işareti yaptım.içeri geçelim diye.
"Şey benim çişim geldi. Yani tuvalete gidip çişimi yapıyım"
"Bende doğa tuvaletten korkuyoya onunla gidiyim."
Jungkook ve daniel bize şaşkınca bakarken bizde odaya girmek için kapıyı açtık.
Ve jungkook bağırdı."Orası tuvalet değil kızların odası!"
"Saol ben burda işiycem!"
Jungkook yine bize şaşkınca bakarken bende doğa daha fazla saçmalamasın diye onu odaya ittim.
Ve telefonum çaldı.nursima arıyordu.
"Sude!melis yaralandı okula sm şirketinin yakınlarındaki hastanedeyiz hemen gelin!"
"Tamam hemen geliyoruz bekle."
Hemen çantamı aldım ve doğayı bilrğinden tutup herkeze bapırmaya başladım.
" nursima aradı Melis vurulmuş hastanedeymiş.acele edin.çıkalım hemeen!"
Hemen herkez ayağa kalktı.mutfaktaki jin ve namjoon da dahil. Hoseok ve yongi'yi bulamadık o yüzden hemen namjoon'un arabasına bindik hastane yerini söyledim ve doğa ile arabada ağlayarak hastaneye varmayı bekledik.
Sizce sumin(sude ve min yongi) mi?
yoksa sudiel ( sude ve daniel) mi?Yeni bölüm yakında gelir sevgiler sayhılar.🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN/KİMTAEHYUNG
Fanfic"Kimse senin gibi olmak zorunda değil anladınmı beni ? kızımı bana geri ver." "Onu gerçekten alabilceğini mi sanıyorsun güneş? benim karım bu kadar aptalmıydı ya?" "EĞER ONA BİRŞEY YAPARSAN SE-..." Sadece bir tetik sesi yere düşen KURŞUN. "s-sen" a...