Kafamdaki acıyla kalktım ve bir odada koltuğun üstünde yatıyordum.tae ye bakmak için kafamı yana çevirdim ve içim rahatladı çünkü yanımdaydı.
"Uyanmışsın"
Kafamı sesin geldiği tarafa çevirdiğimde o kişinin annem olduğunu fark ettim.bir anda gözümden bir yaş düşüverdi.
"A-anne!"
"Kızım."
Hemen yanıma gelip bana sarıldı ve saçımda elini gezdirdi. Sonra ellerini yanaklarıma getirdi.
"Çok büyümüş ve güzelleşmişsin."
Gözümdeki yaşı sildim annem geri çekildiğinde ona bağırdım.
"Beni neden kaçırdın?"
"Seninle başka türlü buluşamazdım çünkü"
"Madem beni kaçırdın,onu niye kaçırıyosun ya"
"Öğrendiğim bilgilere göre sevdiğin çocukmuş .o yüzden onunlada tanışmak istedim."
"Nereden öğrendin?"
Tae kalktı ve beni arkasına aldı
"Uzak dur ondan ona zarar veremessin!"
Annem buna karşılık gülmüştü
"Bir anne kızına neden zarar vermek istesin ki?"
"A-anne mi?"
Tae den kurtulup
"Annem ile tanış"
"Madem annen niye bizi kaçırıyor?"
"Çünkü onunla buluşmamın tek yolu buydu"
"Hala birşey anlamıyorum"
"Anne mira'dan sonra başka ajanın mı vardı?"
"M-mira mı ne diyosun melis?"
aah yanımda tae vardı değilmi?
"Uzun mesele"
"Ne meselesi onun ölümüyle bir alakan mı var."
"N-ne hayır"
"Ah siz mirayı ölü sanıyorsunuz değilmi?"
"Getçekten özür dilerim.ama neyden bahseyorsunuz?"
"Bak mira ve annesi benim okulda ajanım yani melis'i izlemeleri için görevlendirdiğim insanlardan biri"
"İnsanlar mı başkalarıda mı var?"
"Aslında melis öyle ama fazla şey değil."
Tae Bana ilginç ilginç bakıyordu.
"Ne?"
"Mira senin yüzünden mi öldü melis."
annemde hemen cevap vermişti.
"Aslında tam olarak öyle değil.Babanın ajanlarımı öldürteceğini çok iyi biliyordum.ama onları öylece ölüme sürükleyemem.Baban ateşi mira'yı öldürmeye gönderdiğinde mira yerine ona benzeyen babanın ajanlarından birini kullandık. Aslında onun mira olduğunu düşündüğünüz için hiç bir fark anlamadınız.ve ateş de anlamadı mira yerine kendi ajanını vurdu."
o kadar mutlu olmuştum ki anlatamam.
"N-ne diyorsunuz bunlar çok karışık şeyler hiç bir şey anlamıyorum"
"Taehyung du değilmi.jimin senden çok bahsediyor.sürekli yaptığınız şeyleri anlatıyor."
"Jimin mi? Yeni ajanın jimin'mi anne?"
"Evet neden bu kadar endişelendin ki?"
"Anne jimin'i öylece ölüme sürükleyemessin!"
"merak etme jimin de mira gibi güvende olucak."
"Anne ateşin mira'yı öldüreceğini nerden biliyordun?"
"Tabikide babanın yanında da bir tane ajanım vardı"
"lanet olsun."
"bir sorun mu var"
"Senin ajanın bay kim jung değilmi anne?"
"N-ne nasıl"
"Tae hatırlıyormusun ben okula gelmemiştim ve sen doğadan yerimi öğrenip ateşle benim adam sorguladığım bir yere gelmiştin."
Gerçekten çok karanlıktı şimdi ne yapabilirdim içerden sesler duymamla içeri baktım.içeride bir adam vardı ve bağlıydı sandalyeye.Melisi göremiyordum .bir el ağzımı kapattı ve bu kişinin melis olduğunu anladım.
"Evet ateş adama silah tutuyordu ne olduki?"
"Anne o bay kim jung babam onun senin ajanın olduğunu öğrendi mira olayında değil ama bir belgeyi sana ulaştırırken yakaladılar ve onu sana karşı kullanabilirler anne."
"İyide o zaman jimin tehlikede demektir"
"evet tae Eğer babam jimin'in annemin ajanı olduğunu öğrenirse jimin ölür ve annem bunu asla engelleyemez."
"H-hayır jimin'e birşey olmasına izin veremeyiz melis.Birşey diyin ya jimin ölemez."
"Anne artık beni bulduğuna göre jimin ile bağlantını hemen kes eğer kesmessen jimin daha büyük tehlike altında demektir"
"Ne diyeceğimi şaşırdım ama okulda sana en yakın ajanım jimindi."
"Sikiyim en yakın ajanını eğer jimin ölürse bende bu yeri başına yıkarım anne!"
"haklısın.ne de olsa yakın arkadaşın.peki jimin ile bağlantımı kesicem"
"Tae bizde hemen burdan çıkmalıyız hemen jimin'in yanına gitmeliyiz."
"Tamam"
"Beni hayatında neredeyse hiç görmedin ve sadece bir kere görmene rağmen beni görmek seni hiç etkilemedi değilmi melis?"
"Evet çünkü hepsi babam yüzünden sana bir kızgınlığımın olmadığını biliyorum ama seninlede sanki yıllarca görüşüyor gibi çok yakın olamam"
Tae ile kapıdan çıktık ve hemen jimin'i aradım.nursima ile sinemadalardı.
"Çalıyor ama açmıyor tae"
"Sinemadalar telefonu sessizdedir."
"Hemen ama hemen sinemaya gitmeliyiz neresi olduğunu biliyormusun?"
"Jimin ile sürekli gittiğimiz bir sinema var orada olabilirler çünkü orada mısırlar biraz daha ucuz satılıyor"
Olayları ekşın lı yapmak çok hoşuma gidiyor.bölümler daha ekşınkı geçicek galiba bu arada bay kim jung'un ajan olduğu ve sorgulandığı bölüm 7.bölümde başlıyor.
Umarım beyenmişsinizdir.
🌹SİZİ SEVİYORUM.ÖZELLİKLEDE
NURSİMA,SUDE,BETÜL VE YASMİN'İkitaba yorum yazmayı unutmayın.🍬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN/KİMTAEHYUNG
Fanfic"Kimse senin gibi olmak zorunda değil anladınmı beni ? kızımı bana geri ver." "Onu gerçekten alabilceğini mi sanıyorsun güneş? benim karım bu kadar aptalmıydı ya?" "EĞER ONA BİRŞEY YAPARSAN SE-..." Sadece bir tetik sesi yere düşen KURŞUN. "s-sen" a...