"Nursima şu soruya vaksana hiç bir şey anlamadım."
Nursima eline kalem aldı ve jimin'e anlamadığı yeri anlatmaya başlamıştı.ben ise jungkook'un yanında oturup birilerinin kafalarına tükürük topları atıyordum.
Taki bayan ha neul e yakalanana kadar.
"Ne yapıyosun sen?"
"Özür dilerim birdaha yapmam"
"Sen nasıl benim kafama ve sınıfımdaki öğrencilerimin kafasına kendi tükürüğünle top atarsın. Çık dışarı"
"Ama bu haksızlık sadece eğleniyorum ayrıca kafanıza felan da atmadım."
Eliyle kafama sertçe vurdu asıl sıkıntı o değil kadının elinde 10 a yakın yüzük vardı.demirle kafama vurulmuşçasına canım acıyordu.
Kafamı tuttum, çünkü gerçekten canım çok acıyordu.yüzüğünün sivri kısmı kafama gelmişti.yerimden kalkmamak için direndim.bütün sınıf bizi izliyordu.
"Çık dışarı dedim!"
"Eğer birazdaha bağırmaya devam edersen seni dersten ben atmak zorunda kalıcam."
Kafasını bunu diyen melise döndü ve ona şaşkın bir ifadeyle bakmaya başladı.
"Siz kendinizi ne sanıyorsunuz küçük hanım. Seni disipline veririm anladınmı beni?"
"Orasını pek sanmam."
"Ne demeye çalışıyorsun sen sınırlarımı zotlama benim!"
Aliyle melis'e vurucakken elini tutup ters çevirdi ve sırtına yasladı.
"Bırak beni!"
"Sanırım okulda yeni siniz"
"Ne yenisi?"
"Benim ile bu şekilde konuşmak ve ayrıca bir öğrenciye vurmak çok büyük suç."
"Sen kendini ne sanıyorsun pardonda?"
Yine aynı şeyi yapıyordu insanlara gücünü göstermeye çalışıyordu ama buna getek yoktu keşke ilk çık dediğinde çıksaydım.
"Peki efendim çıkıyorum! Afedersiniz birdaha yapmayacağım."
"sende çık hemen sınıfımdan!"
Melis masanından kaltkı ve bayan ha neul ü ittirerek beni kolumdan tuttu ve dışarı çıkardı.
Kapıyı kapattığımızda yaptığı ilk şey kafama bakmak olmuştu.
"ah tae kafan kanıyor"
"Önemli değil acısı geçti sayılır."
"Revire gidelim derim."
"Gerek yok ya sadece bir kan işte"
"Tae kafan delinmiş farkındamısın?"
"Ama olsun acımıyor"
"Acıdığını yüzğnden anlayabiliyoeum tae cesur rolü oynama bana."
"İyi tamam acıyo."
"Kadın resmen sana demir geçirdi ya"
"Gidip ağzını burnunu dağıtmak istiyorum."
Tam sınıfa geri dönerken onu kolundan tuttum ve kendime çektim.
"Bana bir söz ver."
"Ne sözü?"
"artık bal kaldırıcı bir insan olmayacaksın"
"Yok abi daha neler."
Bunu demesiyle onu kendime daha çok yaklaştırmıştım.
"benim için biraz daha kibar ve nazik olurmusun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN/KİMTAEHYUNG
Fanfiction"Kimse senin gibi olmak zorunda değil anladınmı beni ? kızımı bana geri ver." "Onu gerçekten alabilceğini mi sanıyorsun güneş? benim karım bu kadar aptalmıydı ya?" "EĞER ONA BİRŞEY YAPARSAN SE-..." Sadece bir tetik sesi yere düşen KURŞUN. "s-sen" a...