27.bölüm🔫

35 5 1
                                    

"Siz devam edin!"

Kekeleyerek çıkardığı kelimlerle ney anlatıyordu ve bu çocuk kimdi?bir anda doğruldum ve yataktan kalktım.

"Ne devamı ya birşey yapmıyoduk ki!"

"Hoşgeldin"

Melis'in samimi sesiyle melise yaklaşmış ve elini alnına koymuştu.

"Ateşin mi var senin?"

"varmı?"

Sahte ve öfkeyle attığım öksürükle melis hemen kendine geldi ve bizi tanıştırmaya yöneldi.

"Tae bu jihoon çok mükemmel bir doktor kendisi"

"Bizden büyük olduğunu niye söylemiyorsun ya"

"Melis benim hayatımı kurtardı"

"Ortada sarhoş bir şekilde dolaşıyordun"

"Ama beni bıçaklanmaktan kurtardın"

"O bir refleks"

Melis'in yanağına elini koydu ve kulağına doğru yaklaşırken yine sahte bir kaç öksürük attım.ama beni takmadı kulağına bir şey söyleyip geri çekildi.

"Ben gidiyim zaten seninle daha sonra görüşürüz"

"Tamam göüşürüz"

Melis'in yanına yaklaşıp kızgın yüz ifademle baktım.

"Niye sana yaklaşmasına izin veriyorsun?"

"Kıskanmana gerek yok"

"Ne kıskanması?"

Bu sefer yine dudağına yöneldiğimde kapı yine paldır küldür açıldı.bu benim kaderim asla onu öpemiycem

Kapıya döndüğümde,20 ye yakın siyah kıyafetli ve gözlüklü adam odaya girdi.en başta da siyah kıyafetli biraz genç ama uzun bir adam vardı.

"Baba!"

" türkiyeye gidiyoruz"

Melis'in sessiz kalması ve benim şaşkınlığımla  adama cevap vermek için yaklaştığımda bir anda bütün siyahlı adamlar bellerindeki silahı bana doğrulttular,ve bende otomatik olarak ellerimi kaldırdım.

"İndirin silahları!"

Melis'in soğuk sesiyle hepsi silahları indirdiler.

"Ben seninle bir yere gelmiyorum."

"Böyle bir lüksün yok !"

"burdan gitmiycem."

"Neden anneni buldun diyemi?"

Melis elindeki serumları aldırmadan ayağa kalktı.

"Hayır!ilk defa sevdiğim için!"

"Ne?bizim gibi insanlar sevmez"

"Biz değiliz sadece sen ve ben varız artık srninle çalışmıyorum baba!"

"Ateş hakkında yanılmışım."

"O aslında annemin ajanı! Öyle değilmi?"

Bütün şaşkınlığımla melisi izliyordum.hala olaylar yerine oturmuyordu.

"Biliyordun ve bana göz kulak olması için göndermedin onu annemin yerini öğrenmek için gönderdin!mira'nın ölmeyeceğini biliyordun o yüzden gönderdin onu oraya ama annem bana ateş'in senin ajanın okduğunu söylemedi."

"Çünkü hala senin için çalıştığımı düşünüyor, onuda kandırdın! jimin'i öldürmesi için gönderdiğinde kendi arkadaşını vurucaktı.ve sen ona bu acıyı yaşattıktan sonra ölmesini istedin.annemin bana herşeyi anlatacağını bilmiyordun bunu hesaba katmamıştın.ve ben jimin'in üstüne atlayınca ateş beni vurdu.ve ateş öldü çünkü onu annrm öldürttü beni vurduğu için"

KURŞUN/KİMTAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin