~melis'den~
Sınıfa girince herkez alkışlamaya başlamıştı tabi bende selam verdim herkeze.
"Teşekkürler teşekkürleer"
Herkez sırasına oturdu ve tae kalemle beni dürttü bende arkamı döndüm.
"Ne oldu?"
"Niye alkışladılar?"
"Geçen dersin şeysi"
"Anladıım."
Önüme döndüğümde kapıdan sude ve bir çocuk girdi.
Arkamı döndüm ve tae ye seslendim.
"Bu çocuğu tanıyormusun sen?"
"Evet jungkook'un kuzeni ve benim çocukluk arkadaşım daniel"
"Anladım"
Önüme geri döndüm. Sınıfta oturma şeklimiz şöyleydi.ben doğa ile taehyung jungkook ile suga jimin nursima da sude ile
Ama bu gün bir değişiklik vardı sude nursima'nın yanına değilde arka sırada daniel ile oturmayı tercih etmiş ve çantasını oraya koymuştu."Sude!Yanıma oturmiyacakmısın?"
"Hayır jimin yanına oturur diye düşünmüştüm."
Sude nursimaya gülümsedi ve jimin çantasını sudenin yerine koydu.
Yongi'nin yanında biri yoktu artık oda çantasını yanına koydu.
Bende tae ye tekrar döndüm
"Sude ile daniel ne ara tanıştı ya?"
"Daniel sude'yi ilk ağlarken görmüş temizlik malzemelerinin olduğu odada sonra birdaha karşılaşmışlar ama en son nerde karşılaştılar bilmiyorum"
"Oha şuan yongi'yi dövesim geldi"
"Sözün var ona göre"
"Tae sende dedikoducu kadınlar gibi niye herşeyi biliyosun ya ?"
"Ne biliyim ben önüne dön hoca geldi. Yine sınıftan atılırız felan"
"Çok komik"
Önüme döndüm ve ayağa kalktım evet geçmiş olsun hayatımda ilk defa felan herhelde ayağa kalktım.hepsi tae yüzünden.
"melis sen ayağamı kalktın?"
"Of doğa anlatırım sonra"
"Şaşkınlığımı gizleyemiyorum bir ara kıyamet kopucak sanmıştım"
"Evet çocuklar sınıfımıza yeni bir transfer öğrenci daha geldi adı ada"
İçeriye hafif esmer kahküllü dalgalı saçlı bir kız girdi.artık şu okula transfer göndermeyi bırakmalılar okul bitiyo öğrenci geliyo amk
Kız çok şirin di vede güzel. Arkaya baktığımda kıza bakıp inceleyen tek yongi vardı.herneyse adam bekar inceleyebilir.Tabi sınıfta tek boş yer yonginin yanı okduğu için hoca onu yonginin yanına oturtturmuştu.Türk olması beni mutlu etmişti.
"Evet birde daniel arkadaşımız var o zaten sınıfa gelmiş bile. Derse geçebilirsiz"
__________________________________________
son dersteydik ve ben artık çok sıkılmıştık.
İçeri bir hoca girdi
"Çocuklar dersiniz boş öğretmeniniz hasta olmuş.isteyen eve gidebilir"
Hoca sanınıftan çıkınca herkez çantasını hazırlamaya başladı ve tae nin telefonuna yine mesaj geldi.Neden okutturmuyorsa mesajını telefonu kapatıp cebine koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN/KİMTAEHYUNG
Fanfiction"Kimse senin gibi olmak zorunda değil anladınmı beni ? kızımı bana geri ver." "Onu gerçekten alabilceğini mi sanıyorsun güneş? benim karım bu kadar aptalmıydı ya?" "EĞER ONA BİRŞEY YAPARSAN SE-..." Sadece bir tetik sesi yere düşen KURŞUN. "s-sen" a...