Koreye geleli tam 1 ay olmuştu herşeyi yerleştirmiştik ve okula da kayıt olmuştuk ne yani şimdi okula 1 aydır gidiyoruz tabikide alıştık ve her zamanki gibi beni en sevdiğim şeyden alıkoyan lanet okul. uyuyamıyordum bu benim için gerçekten çok üzücü neden yani?
"Melis kalkmass-"sözünü kesip
"1 aydır aynı şeyi diyip yapamamak kötü olsa gerek"
Yatağın arka tarafına geçip beni ittirmeye başladı karizmamı çizemezdim o yüzden yataktan kalktım arkamdaki madurda yatağa yüz üstü çakılmıştı
"Bunu yapıcağını beklemiyordum demeliyim sanırım."
Ona güldm ve hazırlanmaya başladık altımda siyah kot pantalon üstümde ise kısa kollu siyah bir tshirt vardıben kumral saçlı genelde kızların istedikleri 166 boy ve 45 kiloyla tarihi geçecek idim gözlerimin biri mavi biri yeşil ve kahküllerim var of be ne komik .
doğa ela gözlü sarıya yakın bir saç rengi var 165 ve kilosu46 oda üstüne beyaz bir tshirtle kot pantolon giymişti.
tabikide okula gitmeye hazırdık.
.....
Biz okula gelince neden korkuyla bakıyordu anlamıyorum . Tamam aslında anlıyorum sınıfımıza girip sıralarımıza oturduk
"Okula yeni insanlar gelmiş"
Doğa bana baktı ve güldü
"Galiba 1 ayda insanları yeterince korkuttuk ne dersin" onunla gülüştükten sonra omzuma dokunan parmak ile arkamı döndüm"Ben kimtaehyung" elini bana uzatıyordu elini sıkıcağımı felan mı sanıyordu?
"Hadi ama ..."Sun hee taehyungun elini indirdi ve ona baktı
Onunla konuşmamalısın o kötü taraf biz iyi tarafız"
"Sun hee ne saçmalıyorsun"
Okula fazlasıyla transfer öğrencisi gelmişti
Nasılmı ? Başka bir okuldan öğrencilerle bizim okuldaki öğrencilerin yer değiştirmesi
"Bunu neden bu yıl yaptılar" diyip önüme geri döndüm .
Doğa kulaklığın tekini bana uzattı ve müzik dinlemeye başladık.
Hoca sınıfa girmişti ve herkez ayağa kalkmaya başlamıştı biz hariç her zaman olduğu gibi.
"Oturun"
Tae elini kaldırıp "Onlar neden kalkmıyor?"
diyerek bizi gösterdi
Hoca tae'ye bakarak "Böyle şeyler sizi pek ilgilendirmez bey efendi sanırım yeni siniz. Bize kendinizi tanıtırmısınız?"
"Ben kim taehyung buraya (istediğiniz koleji düşünün) kolejinden geldim buranın harika bir kolej olduğunu söylediler" Ve bana doğru bakarak"Bazı insanlarla zor olsada tanışıcam" sanırım benim kim olduğumu hala anlayamadı diyelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN/KİMTAEHYUNG
Fiksi Penggemar"Kimse senin gibi olmak zorunda değil anladınmı beni ? kızımı bana geri ver." "Onu gerçekten alabilceğini mi sanıyorsun güneş? benim karım bu kadar aptalmıydı ya?" "EĞER ONA BİRŞEY YAPARSAN SE-..." Sadece bir tetik sesi yere düşen KURŞUN. "s-sen" a...