Би: хён хоёулаа одоо яаж явахын
Юнги: хоёулаа алхаад явна. Энүүхэн энд нэг ферм байдаг юм билээ ирэхдээ харсан юм тэнд очоод хүн байвал тусламж гуйгаад байхгүй бол тэнд жоохон унтчихаад буцаад алхана даа.
Би: за (гэдэс дугарах) юнги хён та өлсөхгүй байна уу
Юнги: чи өлсөөд байгаа юм уу
Би: тийм ээ хамгийн сүүлд бараг өчигдөр өглөө л нэг хоол идсэн шд
Юнги: май тэгвэл энийг ид гээд халааснаасаа кимбаб гаргаад ирэв.
Би: воо манай юнги хён ч мундаг шүү чи идсэн юм уу
Юнги: хнн түрүүхэн л хён мён гээд байсан юм байж (амандаа үглэх)би одоохондоо өлсөөгүй байна. Дахиад идмээр байвал хэлээрэй надад дахиад хайрцаг кимбаб байна.
Би: (амаараа дүүрэн кимбабтай) та яаж авсан юм
Юнги: заваарсан юм наад амандахаа идчихээд ярь л даа би та нарт итгээгүй юм аа тэгээд өөрөө жоохон идэх юмтай ирсэн юм май ус уу (ус өгөх)
Би:(уснаас уух) еохх одоо л дээрдлээ. Тэр хүртэл хэр хол юм.
Юнги: 2 км байх.
Би: поах тийм хол уу
Юнги: тхх (эвшээх) би энд ирснээс хойш бараг унтаагүй ээ та нар намайг нойрноос гаргачихлаа л даа (инээх)
Би: (дагаж инээх) та жүүн хён гэдгийг яаж мэдсэн юм
Юнги: ойлгомжтой л байгаа биз дээ
Би: гэхдээ л бас сайн бодсон байна шүү. Өө нээрээ би энд ирэхийн өмнө жонгүг жимин хоёртой таарсан шд
Юнги: юу гэжийнэ
Би: тэр хоёр америк явж сурах гэж байгаа гэж байна лээ
Юнги: мм. Бид хоёрыг хоорондоо ярьж байх хооронд гадаа хэдийн үүр хаяараад эхэлсэн байв. Ингээд бараг 3 өдөр унтсангүй дээ гэж бодон алхана.
**Ферм дээр**
Энд амьд хүн байдаг гэдэгт итгэмээргүй л юм. Угаасаа хүн байхгүй л байх л даа гэхдээ бас найдлага тавиад байгаамаа. Юнги бид 2 тэндхийн булан тохой бүрийг шалгасан боловч юу ч олдсонгүй ээ гэж.
За ингээд дуусдаг юм байна гэж бодтол гадаа машины дуу гарав. Би фермээс гараад хартал бидний сууж ирсэн машин эмнэлэг байх зүг рүү явж байв. Юу билээ гэж бодон урд нь очиж зогстол намайг нэвтлээд гараад явчихав. Гайхаад хойшоо иргэж хартал машин зогсчихов. Би баярлан намайг харсан бололтой гээд инээмсэглэн очтол тэр машинаас бид 5 буугаад ирэв. Тийм ээ нисдэг камер өргөж байна яагаад энэ фермийг өмнө нь харсан юм шиг санагдаад байсан юм бол оо гэсэн нээрээ энд камераа хөөргөсөн шд гэж бодон өмнөх өөрсдийгөө ажиглан зогсоно. Бид хэд камераа нисгэчихээд буцаад машиндаа суун явцгаав. Тэр машиныг алга болтол харж зогсож байтал араас нэг юм толгой руу цохихоор нь эргээд хартал...
YOU ARE READING
//дууссан//☠️Гонжиам сэтгэцийн эмнэлэг☠️
HorrorАхлах сургуулын 5 сурагч бардам зандаа хөтлөгдөн гонжиам сэтгэцийн эмнэлэг рүү орно. Энэ эмнэлэг анх ашиглагдахаа больсон цагаас эхлэн өдий хүртэл нэг л өрөө хаалттай байдаг байсан. Гэвч тэр өрөөг онгойлгохыг завдсан хүн бүр адгын муугаар үхэж, ами...