Dit is het allereerste verhaal dat ik schrijf, dus er staan waarschijnlijk wel fouten in. Ik ben ook nog wat aan het leren te werken met Wattpad dus ik hoop dat het toch ergens op trekt. Veel plezier met lezen :) -V
Harry P.O.V.
'Zayn we zijn weg!' ik klop nog eens hard op de deur voor ik naar beneden ga. Als ik in de gang kom, zie ik nog net Niall de hoek om gaan. 'Niall, jij gaat ook mee!' Ik hoor hem een diepe zucht laten voor hij zich omdraait. 'Moet ik echt mee Meneer? Ik haat die plek.' zeurt hij. 'Je gaat mee, stop met zagen en ga naar de auto.' Hij mompelt nog iets terwijl hij weg loopt en ik denk dat hij van geluk mag spreken dat ik het niet heb verstaan. Ik loop terug naar de trap om nog eens op Zayn te roepen. 'Zayn als je binnen 5 seconden niet beneden staat, kan je toiletten kuisen voor de rest van de dag!' Op dat moment komt hij de trap af. 'Ben er al, ben er al!'
Ik zit met Zayn vanachter in onze limo en Niall zit in de limo die achter ons rijdt. 'Waarom heb je ook alweer een nieuwe slaaf nodig Harry?' vraagt Zayn. Zayn is de enige die me Harry mag noemen. Alle andere slaven spreken mij niet aan en Niall en Liam mogen Meneer zeggen omdat zij wel af en toe iets tegen me moeten zeggen. Zayn is ook een slaaf maar ik behandel heb zo niet. Hij was mijn eerste slaaf maar nu is hij meer mijn beste vriend. Dat komt omdat hij enige is die er voor me was toen ik alles verloor. 2 jaar geleden zijn mijn ouders gestorven, ze waren stinkend rijk dus vandaar dat ik nu als 22-jarige in een gigantisch huis woon met slaven en chauffeurs erbij. Toen ze net gestorven waren had ik het enorm zwaar en Zayn was op dat moment mijn slaaf maar hij behandelde mij als een vriend zodat ik door alle depressies zou geraken. Ik ben hem daar nog steeds dankbaar voor dus vandaar dat ik hem nooit meer als een slaaf zou kunnen zien. Hij is nu mijn beste vriend en het enige dat hij doet is een oogje op andere slaven houden en zorgen dat ik gelukkig ben.
'Aangezien Liam op het gelijkvloers en in de kelders werkt en Niall op het eerste verdiep, zocht ik nog iemand om het tweede verdiep en het dak te doen.' zei ik. 'Oké, en aan wat voor iemand dacht je?' vraagt Zayn. 'Euhm... Aangezien mijn kamer op het 2de is en hij die ook gaat moeten kuisen wil ik wel iemand die er goed uitziet.'
Als je het nog niet door zou hebben, ik ben openlijk gay. Ik denk dat Liam en Niall dat ook wel al door hebben. Er zijn namelijk wel al eens een paar keer jongens langs geweest... Ja laten we het daar maar niet over hebben.
Ik hoor Zayn zacht lachen. 'Het was wel te verwachten dat je zoiets zou zeggen.' zegt hij. Ik glimlach naar hem en kijk dan weer naar buiten. Zayn weet heel goed dat ik stilte boven welk geluid dan ook verkies.
Na nog 15 minuten gereden te hebben zijn we er eindelijk. Ik stap uit en Zayn doet hetzelfde. De auto waar Niall in zit is ook gestopt dus Niall stapt ook uit. Ik loop naar de ingang, gevolgd door Zayn en Niall. Om eerlijk te zijn kan ik Niall wel gelijk geven, deze plek is gewoon gemaakt om te haten.
Het is een grote zaal met langs de linker kan jongens en de rechterkant meisjes. Ze staan op rijen opgesteld en tussen hen lopen wat mensen die op zoek zijn naar een slaaf. Ik ga direct naar de kant van de jongens. Ik heb thuis ook wel vrouwelijke slaven rondlopen maar zij zijn er enkel om te koken of de was te doen dus ik zie ze nooit.
Ik loop wat tussen de jongens door en blijf hier en daar even staan om naar een naam of leeftijd te vragen. Wanneer ik net bij een jongen stond die er wel knap uit zag, hoor ik Zayn roepen. 'Hee Harry wat denk je van deze?'
Ik ga naar de plek waar de stem vandaan kwam. Ik zie Zayn staan dus wandel naar hem toe. Naast hem staat een jongen met bruin haar, hij kijkt naar benden dus ik kan zijn ogen niet zien. Hij is redelijk klein dus ik schat hem rond de 15 jaar.
Ik ga voor hem staan maar hij blijft naar beneden kijken. Ik leg 2 vingers onder zijn kin zodat hij wel gedwongen wordt om me aan te kijken. Ik wordt begroet door een paar prachtige blauwe ogen, maar ze zouden zoveel mooier zijn als ze niet gevuld waren met pijn, verdriet en angst.
'Wat is je naam?' vraag ik. 'Louis, Louis Tomlinson.' mompelt hij. Ik haal mijn vingers vanonder zijn kin en hij kijkt meteen weer naar benden. 'Hoe oud ben je Louis?' vraag ik. Louis is even stil voor hij antwoordt. '16, bijna 17'.
Ik laat Louis achter en ga naar de man die er uit ziet als de baas van heel dit gedoe. 'Ik wil graag Louis Tomlinson kopen.' Hij noemt me zijn prijs en ik geef hem het geld. 'Je mag hem meenemen' zegt hij nog voor hij met iemand anders begint te onderhandelen.
Ik loop terug naar waar Louis nog steeds naar de grond staat te staren. Louis kijkt op als hij door heeft dat er iemand naar hem aan het kijken is. Wanneer hij ziet dat ik het weer ben, kijkt hij weer weg. Ik doe Zayn het teken dat hij Louis kan meenemen. Het is duidelijk te zien dat Louis helemaal in de war is als Zayn zijn arm vastneemt en hem achter zich meesleurt.
Ik roep Niall die ergens naar het niest staat te staren. We lopen naar de limo's en Zayn duwt Louis in de limo waar Niall ook in stapt. Ik en Zayn gaan terug in de andere limo zitten. Ik doe de chauffeur teken dat hij kan vertrekken. De limo begint te rijden, ik kijk terug naar buiten en kan niets anders doen dan denken aan een paar blauwe ogen.
JE LEEST
The Slave (Larry Stylinson)
FanfictionWanneer Harry Styles, een rijke jonge man, een nieuwe slaaf gaat kopen, valt zijn oog meteen op Louis Tomlinson. Alles gaat zoals normaal totdat Harry bepaalde gevoelens begint te krijgen voor de jonge slaaf. Zal hij ze verstoppen omdat verliefd wor...