Niall P.O.V. (Die zag je niet aankomen hé?)
'En hoe zit het tussen jou en Zayn?' Liam en ik zijn samen in de tuin aan het werken. Aangezien er niet echt regels zijn over wie de tuin doet, doen we hem vaak samen. Dat geeft ons een paar uurtjes om met elkaar te praten. Ik hou er van om met Liam te praten maar het onderwerp waar hij nu over begint, ontwijk ik toch liever. Met Louis er over praten is anders aangezien we ons dan beide als tienermeisjes met een crush gedragen. Maar bij Liam moet ik niet beginnen te gillen over zijn jukbeenderen want dan verklaart hij me voor gek.
'Er is niet echt iets om over te praten, hij zal me toch nooit zien staan als hij niet dronken is.' Liam kijkt me onderzoekend aan: 'je wilt wel dat er iets is of niet soms?' Ik zucht. Louis en Harry zijn op het moment op een date en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dat niet met Zayn zou willen doen. Het spookt alle nachten en dagen rond in mijn hoofd hoe het zou zijn om op een date te gaan met Zayn, Zijn hand vasthouden als we lang het strand wandelen, kussen of 'ik hou van je' zeggen als we dag zeggen of op elk ander moment. Volgens mij zou ik dan beginnen blozen en hij naar me glimlachen maar ik zou het perfect vinden.
'Ja, ja ik zou willen dat er iets zou zijn maar ik denk gewoon dat niet iedereen het geluk van Louis of van jou heeft.' Louis en Harry of Danielle en Liam is sowieso de definitie van een perfect koppel. Zoiets zal voor mij nooit gebeuren, hoe hard ik ook wens dat het dat wel zou doen.
'Daar ben je niet zeker van. Voor hetzelfde geld vindt hij jou nog leuker dan jij hem?' Ik lach. 'Onmogelijk! Ook al voelt hij iets voor me, het kan nooit meer zijn dan dat ik voor hem voel!' Opeens kreeg Liam een stralende glimlach op zijn gezicht. Wat ik gezegd heb was toch niets grappig aan?
'Wel leg dan eens uit wat je voor Zayn voelt.' Ik moest even nadenken want hoe moet ik alles wat ik voel uitleggen? 'Euhm... Het is moeilijk uit te leggen.' zeg ik. 'Oké begin dan gewoon bij het begin. Wanneer je Zayn leuk begon te vinden en zeg daarna pas waarom.' Ik zucht een keer maar begin dan toch maar te vertellen. 'Dus ik denk dat het allemaal begon in het slavenhandel gebouw. Ik heb het eigenlijk nooit vertelt dat Harry mij niet heeft gekocht maar Zayn. Ik had een doodangst om verkocht te worden. Niet dat het daar zo geweldig was maar van alle verhalen dat er vertelt werden, wist ik dat het veel erger kon. Er waren al een paar keer mannen geweest die wel geïnteresseerd in me waren maar geen enkele vond me goed genoeg om echt te kopen. Maar op een dag stond Zayn daar. Haha ik weet nog dat ik mezelf heb moeten zeggen om mijn mond toe te doen want volgens mij was er kwijl aan het uitkomen. Maar ja hoe zou je zelf zijn als je op jongens valt en de mooiste man op aarde voor je neus staat? Hij had 5 seconden naar mij gekeken en was toen doorgelopen. Het deed best wel pijn want voor de eerste keer wou ik gekocht worden maar hij liep gewoon voorbij dus ik wist dat hij niks aan me vond. Maar dan 2 minuten later was hij terug en trok hij me mee aan mijn arm. Toen had ik wel een beetje een dubbelgevoel , langs de ene kant wou ik helemaal niet verkocht worden omdat ik er zo een schrik voor had maar langs de andere kant was ik super blij dat iemand zo mooi als Zayn me wou meenemen. Toen we in de auto zaten en hij me alles uitlegde wat moest doen enzo, was ik helemaal niet aan het opletten. Ik was gewoon naar hem aan het kijken en me aan het afvragen hoe iemand zo perfect kon zijn. Dus vanaf die dag had ik een crush op hem. De volgende maanden heb ik hem elke dag in het oog gehouden en elke dag werd ik een beetje meer verliefd. Maar de dag dat hij me gekust had terwijl hij dronken was is alles verandert. Mijn crush veranderde in tot over mijn oren verliefd zijn. Het deed wel pijn dat hij dronken was en er de volgende dag niets meer van wist maar ik zal het altijd onthouden. Beschrijven hoe ik me voel ben ik niet zo geweldig in en zeker niet als ik het luidop moet zeggen. Maar er zijn van die kleine dingen waardoor je kan zien dat ik stapelverliefd ben. Bijvoorbeeld wanneer hij aan het praten is dat ik mijn best moet doen om niet als een idioot te liggen glimlachen. Elke keer als hij iets tegen mij zegt begin ik als een gek te blozen. Als hij gelukkig is voel ik me meteen ook goed maar als hij triest is wil ik hel gewoon knuffelen en kussen tot ik zijn prachtige glimlach weer kan zien. Als hij in de gang voorbij loopt kan er iemand die naast me staat sterven en ik zou het niet door hebben. En als ik aan hem denk (wat constant is) word ik meteen gelukkig, tot ik me weer bedenk dat ik hem nooit kan hebben. Dus verliefd zijn op Zayn is geweldig maar het doet nog meer pijn dan dat het mij gelukkig maakt. Omdat ik weet dat ik nooit goed genoeg zal zijn voor iemand zo perfect als Zayn Malik.' Om eerlijk te zijn voel ik me toch eens stuk beter nu ik dat allemaal heb kunnen vertellen aan Liam, die trouwens nog steeds als een idioot aan het glimlachen is. Maar toen ik net wou vragen waarom hij zo aan het lachen was, werd ik onderbroken door een maar al te bekenden stem. 'Waarom heb je me dat nooit verteld?'
JE LEEST
The Slave (Larry Stylinson)
FanfictionWanneer Harry Styles, een rijke jonge man, een nieuwe slaaf gaat kopen, valt zijn oog meteen op Louis Tomlinson. Alles gaat zoals normaal totdat Harry bepaalde gevoelens begint te krijgen voor de jonge slaaf. Zal hij ze verstoppen omdat verliefd wor...