Louis P.O.V.
Ik weet nog steeds niet helemaal wat er de laatste 5 minuten gebeurd is. Maar het maakt niet uit, ik ben er weg! Weg uit de vreselijke plek waar ik de laatste 2 maanden gezeten heb. Wachtend tot iemand me zou kopen of ik zou sterven aangezien ik de laatste dagen niets meer wil eten.
Op het moment zit ik in een limo die naar weet ik veel waar rijdt. In de auto zit nog een jongen, hij is blond maar bij zijn hoofd is zijn haar bruin dus ik vermoed dat het blond geverfd is. Hij lijkt rond mijn leeftijd en heeft blauwe ogen die nu al zeker 15 minuten op mij gericht zijn. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het niet eng is.
Na nog 5 minuten van zijn gestaar begin ik het best wel beu te worden dus ik kijk op om in zijn ogen te kijken. Hij begint meteen te blozen en kijkt weg. Volgens mij had hij zelf niet door dat hij aan het staren was. Hij kucht een keer om het wat te verbergen en zegt dan: 'ik ben Niall.' 'Louis' zeg ik en schud het hand dat hij naar me uitstak.
Ik besluit dat het misschien slim is om wat meer te weten te komen over waar we naartoe gaan en wat me te wachten staat. 'Dus Niall, ik neem aan dat jij ook een slaaf bent?' Hij knikt dus ik praat voort 'Kun je me misschien wat meer vertellen over waar we naartoe gaan?' vraag ik. 'Tuurlijk! Wat wil je zoal weten?' vraagt hij. 'Wel een beetje alles wat je weet.'
Hij glimlacht naar me en begint te vertellen: 'Dus we zijn op weg naar het huis van Harry Styles, ook wel gekend als de gene die je net heeft gekocht. Er zijn veel slaven maar en zijn maar 3, wel 4 nu, die het recht hebben om tegen hem te praten. 2 daarvan zijn ik en Liam, Liam zorgt dat de kelders en het gelijkvloers proper zijn en als Harry daar rondloopt en hij heeft iets nodig kan hij Liam roepen. Ik doe hetzelfde maar dan op het 1ste verdiep. Ik neem aan dat hij jou heeft aangenomen om het 2de verdiep en het dak te doen waar het zwembad ligt. Wij spreken Harry aan met Meneer. Dan heb je nog Zayn. Hij is meer een soort broer van Harry dan dat hij een slaaf is, zijn taak is om op ons en alle andere slaven te letten. En voor de rest doet hij gewoon wat Harry hem vraagt.'
Tijdens de hele uitleg onderbreek ik niet en probeer zoveel mogelijk te onthouden. 'Wat voor iemand is Harry?' vraag ik nadat Niall gedaan heeft met praten. 'Euhm... Hij is redelijk zolang je doet wat hij zegt. Alleen Zayn kent zijn echte aardige kant denk ik. Hij is 22. Zijn ouders zijn 2 jaar geleden gestorven maar hij heeft wel een zus, Gemma. Zij komt heel soms op bezoek voor een paar dagen. Harry is duidelijk gay aangezien hij af en toe wel eens iemand mee naar huis neemt maar voor zover ik weet heeft hij geen vaste vriend. Zayn is volgens mij ook gay aangezien hij me al eens heeft gekust toen hij zat was. Ik ben bi en Liam is samen met een van de kokkinnen, Danielle. En dat is het zo een beetje.' vertelt hij. 'Even uit nieuwsgierigheid maar voor welk geslacht val jij?' voegt hij er dan nog snel aan toe.
Ik twijfel even of ik het wel moet zeggen maar Niall ziet er uit als iemand die je kan vertrouwen. 'Ik val op jongens, maar tot nu toe is dat niet echt een succes aangezien ik nog steeds mijn eerste vriendje moet hebben.' Naill knikt gewoon en de rest van de rit praten we gewoon over random dingen die geen enkel nut hebben. Maar uiteindelijk liggen we wel allebei plat van het lachen en om eerlijk te zijn heb ik geen idee meer waarom we aan het lachen zijn. Ik kan nu al zeggen dat Niall en ik goede vrienden gaan worden. Maar het lachen komt al snel tot een eind wanneer ik voel dat de limo stil wordt gezet.
Niall stapt uit en ik doe hetzelfde. Zayn staat in de deur te wachten en Harry is nergens te zien. Niall en ik wandellen naar waar Zayn staat. 'Niall, toon Louis de kamer van Harry aangezien hij wilt dat Louis daar naartoe gaat en daarna kan je naar je kamer.' zegt Zayn voor hij zich omdraait en naar ergens in dit gigantische huis loopt.
Niall trekt me mee naar de trap en we gaan 2 verdiepen omhoog, we lopen door gangen die oneindig lang lijken met veel te veel deuren om te tellen in. Uiteindelijk blijf Niall voor een deur staan zodat ik bijna tegen hem loop. 'Wel hier is het, succes' is al wat hij zegt voor hij me een bemoedigende glimlach geeft en terugloopt door het doolhof van gangen. Ik draai me naar de deur en adem eens diep in voor ik 3 keer op de deur klop.
JE LEEST
The Slave (Larry Stylinson)
FanfictionWanneer Harry Styles, een rijke jonge man, een nieuwe slaaf gaat kopen, valt zijn oog meteen op Louis Tomlinson. Alles gaat zoals normaal totdat Harry bepaalde gevoelens begint te krijgen voor de jonge slaaf. Zal hij ze verstoppen omdat verliefd wor...