Part 3

8.6K 271 47
                                    

Louis P.O.V.

Om te zeggen dat ik nerveus was toen de deur open ging, zou gelogen zijn. Ik had meer het gevoel dat ik alle momenten ging flauwvallen omdat mijn hart
te snel aan het kloppen was.

Ik had nog niet echt deftig naar Harry gekeken, maar nu hij hier op een meter van me af stond kon ik niets anders doen dan te denken dat hij zo uit een modellenboekje is gestapt. Hij stond tegen de deurpost geleund en keek me met een geamuseerde glimlach aan. Waarschijnlijk omdat mijn mond bijna op de grond hangt en mijn ogen super groot staan.

Maar kan je me het kwalijk nemen? Hij had een zwarte skinny jeans aan met een wit t-shirt er boven waar je duidelijk zijn spieren door kon zien. Zijn gekrulde haar stond wild alsof uit zijn bed kwam en ik zou liegen als ik zou zeggen dat het er niet ongelooflijk hot uitzag. Maar het gene dat me het meest opviel waren de prachtige groene ogen die me nieuwsgierig aankeken omdat ik nu al een minuut aan het staren ben.

Harry kuchte zodat ik weer met men voetjes op aarde kwam te staan. Uiteraard begon ik meteen te blozen en ik hoop van harte dat hij het niet gezien heeft. Maar aangezien zijn glimlach nog wat groter werd, zal hij het wel door hebben.

'Als je gedaan hebt met kwijlen mag je binnen komen hoor.' Als het mogelijk was, werd ik nog een paar tinten roder. Harry draaide zich om en liep terug zijn kamer in. Ik twijfelde even maar volgde dan toch maar. Zijn kamer was groot maar redelijk simpel. Er was een gigantisch bed, een kast waar zeker een olifant in past, een bureau met een laptop op. Er hing een flat screen tegen de muur aan de overkant van het bed en er stond een prachtige witte zetel waar je je best voor moet doen om er niet in te springen als je hem ziet staan. Er was nog een deur die volgens mij naar een badkamer leidde.

Harry ging in de zetel zitten en deed het teken dat ik dat ook mocht doen. Ik ging zitten op een veilige afstand van Harry en hij begon te praten. 'Dus Louis, ik neem aan dat Niall je wel al bijna alles verteld heeft?' Ik knikte dus Harry sprak verder: 'Wel dus het 2de verdiep en dak is voor jou. Je kan aan Niall en Liam uitleg vragen over waar de schoonmaak spullen staan enz. Mijn kamer mag je pas in na 10u, anders lig ik nog te slapen. Zolang ik niets zeg mag je kuisen in mijn bijzijn. Als je me irriteert zal ik je wel wegsturen. Ik zal je straks je kamer laten zien. Liam en Niall slapen op het gelijkvloers maar jij slaapt op het 2de verdiep. Eten mag je altijd vragen aan degene die in de kuiken staan. En als je niets te doen hebt ga je in je kamer zitten of helpt iemand anders. Zolang je maar niet in de weg loopt. Nog vragen?'

Ik denk even na voor ik mijn hoofd schud. Harry staat weer op en ik doe hetzelfde. We gaan zijn kamer uit en lopen de gang door tot hij ineens stop en ik (weeral) bijna op hem op bots. Harry opent de deur en stapt naar binnen. Het is een simpele kamer, niet groot, niet klein. Er staat een bed, kast en bureau, er is een deur die waarschijnlijk naar een badkamer leid.

'Dit is je nieuwe kamer, de kleren in de kast zijn allemaal hetzelfde, alle slaven dragen dat. Je hebt een laptop voor als je je verveelt en dit is je nieuwe telefoon voor als ik je nodig heb. Mijn, Zayn, Liam en Niall's nummers staan er in.' Legde hij uit, voor hij me een Iphone overhandigde. Wouw hij moet echt wel stinkend rijk zijn, dacht ik. 'Vandaag heb je gewoon een rustdag dus douch, doe deftige kleren aan en ga slapen. Morgen sta je om 11u in mijn kamer.' Zei Harry voor hij de deur dichtdeed en me alleen liet.

Ik deed wat hij zei en nam een douch en zocht in mijn kast voor de kleren. Het waren allemaal zwarte skinny's en witte t-shirts. Niall had het ook aan, bedacht ik me. Ik had honger maar geen zin om verdwaalt te raken in het stelsel van gangen dus ik besloot om maar gewoon te gaan slapen. Ik sliep in mijn kleren wegens luiheid om ze weer uit te doen.

Vanaf dat ik het licht uit deed, voelde ik mijn ogen al zwaar worden. Je kan nu ook niet zeggen dat ik de veel slaap gehad heb de laatste tijd. Maar voor het eerst in 3 maanden val ik in een diepe slaap.

The Slave (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu