Part 5

8K 278 37
                                    



Louis P.O.V.

De rest van de week ging redelijk normaal. Ik heb het kuisen al redelijk door, Harry heb ik na de eerste dag niet meer gezien aangezien ik zijn kamer niet meer heb moeten kuisen en hij daar constant zit. Ik kan al naar de keuken en terug gaan zonder te verdwalen. Liam en Niall zijn redelijk snel mijn beste vrienden geworden en we vertellen elkaar alles. Zo ben ik al te weten gekomen dat Niall een kleine cruch heeft ontwikkeld op Zayn na dat Zayn, Niall heeft gekust toen hij zat was. En Liam zou Danielle ten huwelijk vragen als we geen slaven waren.

Maar vandaag moet ik Harry zijn kamer weer doen en om eerlijk te zijn ben ik best wel nerveus. Wat als hij weer halfnaakt is? Wat als ik me weer voor schud zet? Oké ik moet stoppen met denken want het maakt me enkel nerveuzer. Ik klop aan en weeral krijg ik een simpele 'kom maar binnen' terug. Ik open langzaam de deur en stap rustig binnen, ook al ben ik helemaal niet rustig. Harry zat achter zijn bureau en was gefocust op zijn laptop. Ik liep zijn badkamer in en begon daar wat te kuisen. Ik was net in de douch bezig toen ik het vreemde gevoel kreeg dat er iemand naar me aan het kijken was.

Ik draaide me om en (weeral) schrok ik me rot waardoor ik bijna uitschoof in de douch maar ik kon me nog net tegenhouden aan de muur. Harry zat op de lavabo, in kleermakerszit en was inderdaad naar me aan het kijken. 'Kan ik u helpen?' vraag ik aan hem. 'Nee, doe maar voort met wat je bezig was.' antwoordt hij. Ik kijk hem nog eens verward aan maar ga dan maar gewoon voort met het kuisen van de douch. Daarna doe ik de rest van de badkamer en Harry volgt elke beweging dat ik maak. 'Is dit om te checken dat ik niets breek?' vraag ik eens ik gedaan heb met de badkamer en terug zijn kamer inloop. Harry volgt me en gaat in dezelfde houding als op de lavabo, op zijn bed zitten. 'Nee, ik verveel me gewoon.' zegt hij. 'Oh en mij zien kuisen is ook best wel interessant hé?' antwoord ik dan sarcastisch terug. 'Inderdaad.' Dat antwoord had ik niet echt verwacht aangezien hij het zei alsof hij het oprecht meende.

Ik negeer het maar en kuis gewoon voort terwijl Harry op zijn bed zit en naar me kijkt. 'Zet het raam eens open, het is hier warm.' zegt Harry na 5 minuten stilte. Ik wou antwoorden 'doe het zelf' maar toen bedacht ik me dat ik de slaaf ben dus besluit om maar gewoon men mond te houden.

Ik loop naar het raam en probeer de hendel om te draaien maar het zit vast. Waarschijnlijk ben ik gewoon niet sterk genoeg maar dat ga ik ook weer niet toegeven. Ik wring nog wat aan het raam en net toen ik het wou opgeven voel ik een hand op mijn hand geplaatst worden.

Om de een of andere reden weet ik niet meer hoe ik moet ademen maar ik vermoed dat Harry wel een goede reden zou zijn. Ik voel zijn adem in mijn nek terwijl hij met het lichtste gemak de hendel omdraait. Hij ademt nog een keer tegen mijn nek wat voor rillingen door heel mijn lichaam zorgt, voor dat hij zijn hand van de mijne haalt en terug op zijn bed gaat zitten.

Ik blijf nog even in shok staan, waarschijnlijk weer aan het blozen voor dat ik het raam opentrek en de frisse lucht mijn longen laat vullen. Ik was even vergeten dat ik nog steeds geen adem had gehaald. Harry zit weer in dezelfde houding op bed en is eens voor de verandering naar mij aan het kijken. Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren terwijl ik voort doe met kuisen maar het is duidelijk te zien dat het me nerveus maakt. Ik heb al ontelbaar veel dingen laten vallen, maar een paar zijn kapot gegaan. Ik ben al 2 keer over mijn eigen voeten gestruikeld en heb al zeker 5 keer mijn hoofd ergens tegen gestoten.

Toen ik eindelijk klaar was met alles te kuisen was Harry nog steeds naar me aan het kijken, hij moet zich echt wel dood vervelen. Ik ruim snel al de schoonmaakspullen op en verlaat Harry's kamer. Eens ik de deur achter me sluit, laat ik een diepe zucht ontsnappen.

Ik zet alle spullen terug op zijn plaats, haal nog snel wat te eten in de keuken en ga dan terug naar het 2de verdiep. Wanneer ik in mijn kamer ben neem ik mijn telefoon uit mijn broekzak en zet mijn alarm aan. Ik doe men kleren uit tot ik enkel nog in mijn boxer sta en laat me dan in bed vallen. Het duurt wel even voor ik in slaap val aangezien mijn hersens steeds weer aan de prachtige groene ogen van Harry Styles denken.

The Slave (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu