"Shawn! Aptal gel buraya." diye evin içinde bağırarak dolaşıyordum. Neden mi? Çünkü sütümü çaldı. Bu önemli. "Nerdesin?" diye tekrar bağırdım. Salona inip etrafa bakındım. Köşede oturan Shawn'i gördüm. Hiç belli olmuyordu sanki. Salak. Arkasından yaklaşrım ve kafasına doğru atladım. "Maya. Kör oldum." diye bağırırken süt kutusu yere düştü. "Sen çok kötüsün ama minik çocuk." ama buna kendim de inanmadım desem yalan olmazdı. "Minik mi? Dedi 1.50 boyu olan kız." sütü yerden alıp koltuğun köşesine geçtim. Ve ona somurtarak baktım. "Hadi ama yalan değil ki." dedi ve yanıma gelerek oturdu. Kollarını açıp sarıldı. "Ama bu söylenmez." dedim. "Tamam tamam ama asıl konu senin sütünü çalmamdı." diyince ellerini itip yine kafasını tuttum. "Evet, bir daha yapmayacaktın hani." dedim.
"Maya özür dilerim. Kafamı bırak saçımı bozuyorsun. Ah, bıraksana" dedi. İstese elimi çekerdi. Bende güçlü olduğunu biliyorum. Ama ince düşünmesi bile yeterdi. "Benim shawnie'm bir kızla mı buluşuyor? Nedenmiş bakalım." dedim. "Hey hey hayır. Bunu konuştuk." diyip bu sefer beni itti. "Öyle bir şey olsa söylerdim.Biliyorsun." dedi ve kalktı. "Şaka yaptım. Tamam madem işimiz yok yemek yemeye gidelim mi?" dedim. "Tabii hadi kalk hazırlan." dedi ve beni kolumdan tuttu. Tamam hemen geliyorum. Dedim ve odama çıktım.
Shawn ile çok yakın arkadaştık. Ailelerimizde ve evlerimizin karşılıklı olması harika bir şeydi. İstediğim zaman ona gidip geliyordum. Ve birlikte çok eğleniyorduk. Neyse. Üstümdekileri çıkartıp dışarı için daha uygun şeyler giydim. Shawn'nın yanında makyaj yapmıyordum. O da sevmiyordu zaten. Koşarak aşağı indim. "Geldim." diye seslendim. "Maya, plan değişti. Annemler yemeğe çağırıyor sizinkiler burada yok diye." dedi. Bak işte bu güzeldi. Yemekleri çok lezizdi. "Bu harika." dedim ve hemen kapıya koştum. "Evet zaten hep sen gelince güzel yemek yapıyor. Artık bizde mi kalsan sen?" dedi ve güldü. "Kardeşin olarak da gelemezdim. Zaten bir tane var." deyip bende güldüm.
Karşıya geçip kapıda anahtarı çıkarmasını bekledim. "Senden bir yaş büyük olduğum için olabilir mi?" dedi ve anahtarı buldu. "Bu konu tartışmaya açık değil. Hadi aç kapıyı." "Tamam açtım işte." hemen içeri geçtim. "Aaliyah" diye seslendim bana dönünce koşarak sarıldı. "Maya. İyi ki geldin. Çok güzel şeyler yaptık. " evet onunla aramız çok iyiydi. Shawn bile bazen kıskanırdı. "Senin için" dedi ve göz kırptı. Teşekkür edip içeri geçtik.
Hep birlikte masaya oturduk Shawn yanımda Aaliyah ise karşımdaydı. "Babam yukarda annem mutfakta Shawn ona bir baksana" dedi Aaliyah. Shawn konuşmadan ben atladım "Oturun ben getiririm. " dedim ve kalktım. Bir kaç şey dedi ama duymadım. Karen beni görünce sarıldı ve "Tatlım hoş geldin." "Teşekkür ederim. Yemekler için. de " dedim . Bu arada ona istediğim gibi seslenmemi istiyordu. Hatta anne gibi de. Shawn de mutfağa gelince homurdandı. "Hey. Oğlun burada." dedi. Karen ona baktı "Peter Raul Mendes çocuk olma." dedi ."Aw böyle seslenme" dedi ve oflayarak tamam dedi. Bu hali beni eğlendiriyordu.
"Peki anne sen bunları al biz diğerlerini alıp geliriz." dedi shawn. O da göz kırptı ve içeri geçti. "Ben bunu alamam ki Shawnie" dedim alamazdım da zaten. "Sonra 1.50 dersem kızıyorsun." dedi ve pis pis güldü. Mutfak tezgahına oturdum ve başka şeylerle ilgilenmeye başladım. "Tamam biraz kayda ben alıyım tabakları." dedi ama duymamış gibi yapmayı tercih ettim. Bana biraz baktından sonra "Peki, sen bilirsin" dedi. Yanıma yaklaştı hey bir şey göremiyorum. "Hey!" dedim ve biraz karnına vurdum. "Yapma tabak alıyorum. Üstüne düşürmek istemiyorum." dedi. "Tamam ama tshirtle aşk yaşıyan benim burda" dedim. Tabak alıyorsun, üretmiyorsun. değil mi? "Tamam aldım işte." evet sonunda. "Parfüm güzelmiş." ne içten söylemem gerekirdi. Küçük küçük güldüğünü gördüm. "Parfüm yoktu." dedi. Ve içeri gitti.
Bende inip masaya geçtim. Herkes masaydı. "Geldiik" dedim ve geri yerime oturdum. Hep birlikte konuşup yemek yedik. "Maya, tabağını bitirmelisin." dedi Shawn. "Yedim ya." dediğimde çatalımı aldı. Hayır bunu yapma. "Aç ağzını." ailesinin yanında çocuk gibi davranıyordu. En son bunu yaptığında Aaliyah bizi çift sandı ve bu hoş değildi. "Yapma Shawn." dedim ama dinlemedi. En iyisi alıp kurtulmaktı. Çatalındakini aldığımda başımı sevip "Aferin kızıma." dedi. Aaliyah gülerken babası da kızdı "Raul, kızı rahat bırak." dedi sahte bir sinirle. "Tamam tamam." dedi ve gülüp önüne döndü.
Yemekler bitince masayı topladık ve diğer herkes yatmak için yukarı yatmak için çıktılar. Bizde film için koltuğa oturduk. Karen burada kalmam için ısrar etti. Annemler olmadığı için fazla takılmadan kabul ettim. Eminim ki burada bir kaç eşyam vardır. Ben Shawn den aldığım gibi o da alıyordu. Nedeni ise kısasa kısasmış. Her neyse. O mısır ve cips getirirken film seçiyordum. Korku filmi severdim. Romantik hiç sevemezdim. Onun için her hangi bir tanesini seçtim ve açtım. Shawn de biraz sonra eline aburcuburlar ile geldi. "Kıyafetlerini ne ara değiştirdin?" dedi evet bunu söylemedim. "Sen içerdeyken burda." dedim. "Ne pencere açıktı." dedi. Bunu fark etmedim ama kimsenin görüceğini sanmam. "Kimsenin bakmak istiyeceğini sanmam." dedim. Etrafdaki kıyafetlerimi gösterdim. "Sana bırakıyorum bunları.Senden de bir tshirt alıyorum." dedim ve koltuga yattım. "Ama bu en sevdiğim." dedi ve giysilerimi aldı. "Ben neyim ?" dedim "Sen tek sevdiğimsin tamam. Şunları bırakıp geliyorum." dedi Tekrar yukarı çıktı ve giysileri bıraktı. bende bir şeyler atıştırdım. Ve filme baktım.
Kıpırtı hissedince geldiğini anladım. Ona yaslandım. "Shawn eğer uyursam burada bırak beni tamam mı?" dedim daha güzel yerleşirken yerime "Nedenmiş o?" dedi ve yer açtı. "Burası daha güzel de ondan." dedim. Cevap vermedi bende filmin ilerleyen kısımlarında yavaşca gözlerimi kapattım.
Çocuk kızın uyuduğunu fark edince filmi kapadı. Daha sonra yanlarında ki pikeyi üstlerine örttü. Çocuk ona biraz daha sarıldı ve anın tadını çıkardı. Ve yavaşca gözlerini yumdu.
Umarım seversiniz. Yorum ve oylarınzı bekliyorum.
Yazım hatası varsa üzgünüm... Yakında bölüm atacağımm
XOXO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends / s.m.
FanfictionMaya ve Shawn çok yakın arkadaşlardı. Uzun zamanlardır. Ama bu bozuluyor ve garip bir hal alıyordu. Shawn korkuyordu, ve bir şey yapması gerekiyordu. Onsuz yapamazdi.