hey hey medyaa çok tatlı :)
Birlikte yemek yemeye çıkıp bütün gün takılmıştık. Ama bu uzun süreli olamayacak gibi. "Maya" içerİden seslendi Aaliyah. "Ne oldu?" dedim ve salona geçtim. Elinde bir şeyler vardı. "Yardımın lazım." dedi. "Peki ne yapıyorsun?" yanına oturdum. "Burada akşama biraz eğlenmek için şeyler aldım. Shawn'i gönderdim. Birlikle takılırız dedim." göz kırptı. Bu kulağa hoş geliyordu. "Güzel tatlılar yaparım. Ve atıştırmalıklar." dedim. Bana sarıldı ve ekledi "O zaman bana hiç yardım etme işin daha uzun sürecek." dedi. Başımı sallayıp mutfağa yol aldım. Bakalım bakalım neler var.
-
Bize biraz atıştırmalık ve sos koydum. Yaptığım chessecake i de tabaklara aldım. Ve cidden hala Shawn yoktu. Aradımı bilmiyorum. Telefonum da yanımda değildi. Bakamadıysam çokça mesaj da atmış olabilirdi. Ya da Aaliyah ne söylediyse artık. İçeriye bakmaya gittiğimde çok güzel olmuştu. "burayı sinema gibi yapmışsın. Güzel bir sinema." dedim elimdekileri bırakarak. "Teşekkürler." dedi. "Shawn nerde peki? Ona ne dedin de gitmeyi kabul etti?" otururken sordum. "Birileri sevgilisini mi özledi?" ailemiz olmadığı için şanslıydık. Zaten annelermiz kendilerince takılarak geziyorlardı.
"Ah, hayır. Merak ettim sadece Aaliyah." dedim ve o da yanıma oturdu. "Sadece takılmamızı istedim. Belki küçük tehtit olabilir." birlikte gülüp filmi başlattık. "Arınma gecesi. Harika." yaptığımız şeylerden birer ikişer yerken aynı zamanda birbirimize sarılıyorduk. Tamam gerilim olabilir ama benim için de biraz fazla sayılırdı. "Onu bu vakitte evden kovmamız bence yanlıştı." diye mırıldandı. "Ama sen istedin." dedim. "Evet ama yalnız kalırız diye. " açıklama yaptığında daha da gerici oluyordu. "Tamam onu arıycam." diyip doğruldum. Telefonumu elimle yoklarken bile ürkmüştüm. Sıcaktan soğuk havaya temas etmek.. Bulunca hemen açıp aradım. Ama açmıordu lanet, ihtiyacım olunca açma zaten shawn! "Açmadı." dedim ve sindim. "Tanrım ışığı aç. Ortam fazlasıyla geriyor beni. Açarsan daha rahat olur bence." harika keşke açsam. "Tamam önden sen buyur." diye fikir attım. "Ne ben mi? Hayır. Sen benden büyüksün." dedi. Tamam diye mırıldan ve kapıya doğru ilerledim. Elimle bir kaç kez duvarı yokladım. Evet işte burda. Tam o sırada kapı çok yüksek sesli bir şekilde çaldı. Çok sert bir şekilde.
"Aman tanrım Aaliyah." bağırdım ve geri çekildim. "Bu da kim? Açma sakın Maya." dedi. Ne kadar da yardımcı oluyorsun öyle ama. "Açın kapıyı" ve kapıya bir daha vuruldu. Tanrım tamam. Yavaşça kapıya ilerledim. Kulpu tutup çevirince hemen ileri itildi. "Kızlar napıyorsunuz?" diyerek içeri girdi Shawn. Işığı açtım ve ona sarıldım. "Shawn. Bunu söylemezdim ama iyiki geldin." dedim. Yoksa cidden Aaliyahla delirebilirik. "Şu an sevinmeli miyim üzülmeli mi? Bilemedim." dedi bana sarılarak. "Sevin sevin. Gel hadi. Yeterince takıldık." Aaliyah ise ortamıza oturdu ve "Tamam hadi geç." dedi. İkimizi yan yana oturttu. Shawn beni kollarına sardı. "Siz kızlar bir daha beni çağırın. Olur mu?" dedi gülerek. "Abi boş yapma. Kapıya insan gibi vursaydın bir şey olmayacaktı." bende güldüm ve başımla onayladım. "Senin yatma vaktin mi geldi?" eliyle yukarıyı gösterdi Shawn. "Zaten sizin vıcık vıcık halinizi görmek istemiyorum. İyi geceler." dedi ve tripli bir şekilde yukarı çıktı Aaliyah. "Evet nerede kalmıştık." derken Shawn bana yaklaştı ve öptü.
Dur bir dakika. "Sen ne içtin?" dedim ve geri çekildi. "Bir kaç şey işte. Önemli mi?" beni tekrar öpmeye çalıştı ve "Sadece sordum canım. " kollarıyla beni sıkıca sardı. "Seni özledim. Sana daha fazla alıştım. Sensiz olmak da istemiyorum. Bunu söylemek için erken ama beni bırakma Maya." Tanrım o şu an fazlasıyla tatlı gözüküyordu. Yanağını ellerimin arasına alıp öptüm. "Çok tatlısın." demekten alı koyamadım kendimi. "Sadece bu yetmez ki. " dedi. Belki de haklıydı. "Shawn erkek arkadaşım yani senin sayende olmadığını biliyorsun. Onun için bunlar bana yeni şeyler. Beni de anlamalısın." dedim. Öyleydi. Çünkü cidden bu konuda tecrübesizdim. Biliyordum bile. "Maya.. üzgünüm. Haklısın ama o tipler kötüydü şimdi onlarla da seni düşünemedim. Ah, her neyse. Bak bizi daha kimseye söylemedin. Neden? Bu yanlış mı?" oh, hayır. "Hayır Shawn. Nedenini bilmiyorum ama biz kardeştik. Dost.. biliyorsun. Garip geliyordu sadece." dedim.
"Tanrı aşkına kardeş demen bile beni kırmaya yetiyordu. Buna yıllarca dayandım ve şimdi de rahat olamıyoruz." Tamam o da kendi içinde haklı. Ne diyebilirim ki? Ama şu var ki onun için en iyisini yapmaya çalışacağım. "Shawnie tamam. Bunu söyleriz. Söyleyeceğiz. Ve şimdi rahatla. Ben sana sarılayım." dedim onu kollarıma almaya çalışırken. "Sanırım sığamıyorum gibi." dedi. "Olduğu kadar." dedim ve güldüm. "Tamam gel buraya." beni kucağına aldı ve kollarına sardı. Bu koltuk için bile büyük sayılırdı. "Büyümüşsün." dedim. "Tamam iyiyiz şu an. Zaten hayatımız hep böyle geçiyor değil mi?" ah, evet bu huzur mu? Bu kadar iyi hissetmek mümkün mü? "Seni seviyorum." dedim. Bende şaşırmıştım. Aynı onu gibi. "Aman Tanrım. Bende Maya. Bende." dedi. Evet bu fazlasıyla mutluluktu.
-
Shawn'den
"Siz?" gelen sesle hafif mırıldandım ve kollarımın altındaki kıza biraz daha sıkı sarıldım. "Uyuyoruz be." dedim sessizce. "Burada neler oluyor?" Siktir bu annem. "Maya kalk." yavaşça onu sarsmaya çalıştım. "Anne ne yapıyorsunuz burada?" üstümüzü biraz düzeltti. Maya mırıldandı ve koluma yapıştı. "Siz çocukların bu hali ne? Sizin için geldik." dedi annem. Maya hiç de yardımcı olmuyordu. "Pişt ne oldu yakışık- anne?" evet daha da battık. Normalde ondan beklenmeyecek davranışlar ama deneyeceğini söyledi dün ve bu kadar erken beklemiyordum. "Anne biz-"Maya konuşmadan annesi atladı. "kalkın da toparlanın. " Maya kolumu bıraktı ve ayağa kalktı. "Ortalık da batmış." dedi annem ve orta sehpaya ilerledi. "Biz halledicektik." dedim sessizce. "Kesinlikle Peter." evet bu isim de geldiğine göre durum ciddi. "Evet ne bu açıklayın. Tamam yakınsınız biliyorum da baban görse ne derdi bilmiyorum. Hadi oldu diyelim bize neden söy-" "Anne sakin ol lütfen." diye lafını kesti annesinin. "Tamam tamam."
"Evet ortada bir durum yok anne." dedim bende. Yani Maya söylemek istemiyor olabilirdi. Onu bu duruma sokamazdım. "Hayır Shawn. Tamam bakın biz birlikte büyüdük ve aramızda bir şey olursa da ilk söyleyeceğimiz kişiler olamazsınız ki. Bu bize bile yeni. Ne yapabilirdik ki?" dedi. İşte bunu beklemiyordum. Her anlamda. Kabul etti.. "A hayır ben biliyordum, abimin duygularını." merdivenlerden bize gülümseyerek bakan bir adet Aaliyah.
"Yani siz? Peter?" "Evet anne." dedim. Umarım sonumuz iyi biterdi. Korkmak değil ama tepkileri beni gerebilirdi. "Şimdi olayı anlatın bakalım. Nasıl oldu bu?" diye girdi annem. Evet bu biraz uzun sürecek gibiydi ama buna değerdi.
Çünkü Maya benim için her şeydi. Her şey.
Selamm💙
Nasılsınız?
Nasıl buldunuz? Umarim seversiniz 🖤
Evet açıklama yaptılar sizce gerekiyor muydu?
Fikirlerinizi belirtin.. Benim için önemli ve yazım hatası varsa kusura bakmayın.
Seviliyorsunuz..
Diğer bölümü uzun tutmaya çalışacağım. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin
bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends / s.m.
FanfictionMaya ve Shawn çok yakın arkadaşlardı. Uzun zamanlardır. Ama bu bozuluyor ve garip bir hal alıyordu. Shawn korkuyordu, ve bir şey yapması gerekiyordu. Onsuz yapamazdi.