thirteen

51 3 0
                                    

medya da Mayaa

İyi okumalar

-

Sabah yatağımda uyanmıştım. Ve biraz da erken kalktım. Annemler kahvaltı hazırlamış, kokuları enfes geliyordu. "Hanımlar döktürmüşsünüz yine." diyerek içeri girdim.  "Keşke işin ucundan sende tutsan da yardımın dokunsa." annem söylenmeye başladı yine. "Günaydınlar." diyerek içeri girdi Shawn. Annesi ve annemde aynı şekilde karşılık verdi. Bende masadan bir domates - kaşar alamaya başladım. "Asıl ben yaparsam daha kötü olur." dedim.  "Ee gelecekte sen yapıyor olacaksın zaten." dedi Shawn. Yediğim boğazımda kalıyordu. Öksürmeye başlayınca bana su getirdi. "Al iç. Şok oldu anne bir an. Yoksa biliyordu yani hayalimi." dedi tekrar. "Oğlum, ayıp ama." dedi Karen teyze.  "Shawn, yok öyle bir şey. Ben bilmiyorum." dedim. "Hahah komik şaka ama bir daha yapma."  biz laf atışırken annem "Tamam artık kızım, geçin yiyin yemeğinizi didişmeyin." dedi. Susup önümüze döndük. 

"Çok güzel olmuş. Doyamıyorum." dedi Shawn. "Katılıyorum. Elinize sağlık. " dedim bende desteklercesine. "Birlikte dışarı mı çıksak? Burada son günlerimiz. Yeteri kadar tatil yaptık bence."  dedi. "Evet, az kaldı. Daha farklı bir şey yapalım. Eğlenelim." dedim ve yerimden zıpladım. "Yüzelim ama sonrasında gezelim buraları. Belkide kayboluruz ama gezelim işte." dedim. "Ama azcık." diyerek ekledim. Tamam hazırlanmaya başlayalım gel." dedi gülerken. Onunla harika bir tur yapabilirdik. Sonrasında piknik, kamp... Hem hayalim olan şeylerdi. Eğlenceli olurdu zaten. Shawn ile arkadaş olarak harika zaman geçiriyorum. Tamam, ufak tefek şeyler değişmiş olsa da çokta fark edilmezdi bence. Açıkçası ilk başta çok korkmuştum. Ya o doğru kişiyse. Bilemiyorum eninde sonunda ayrılabiliriz ve arkadaş kalamamak kötü olurdu. 

"E hadi Maya. Başlamamışsın." dedi elinde çantayla gelerek. "Dalmışım." dedim ve çantayı alıp yatağıma koydum. "Plan düşündüm." dedi. dedim yatağa oturdum. "Bak bir plajda sıcakken biraz yatıyoruz. Sonra yemek yeriz bilmiyorum. " Heyecanla devam ederken birden öpmesiyle durdum. "Napıyorsun?" dedim. "Çok tatlıydın." dedi. Vay be güzel bahane. Bunu ciddi kullanıcam.  "Ya, tamam neyse. Sonra ormanda bir tur yaparız. Piknik kamp bir şey. Ona öre alalım yanıma bir şeyler. Ya hatta orada pişirmeyi falan deneriz. Çok iyi olur."  dedim kalkarak dolabıma ilerledim. Kalın bir sweat aldım ve çantama atacakken Shawn elimden çekti. "Hey, bu benim." dedi. Doğru. "Ee olsun bana daha çok yakışıyor. Elbise gibi. Üşümüyorum." dedim ve geri aldım.  "Sende görmeyi daha çok seviyorum." diyerek elindeki kendi sweatlerini de koydu. Bir çantaya tüm eşyaları koymuştuk. Pike ve yastığı arabaya bıraktım. Çadır ve sandalye - masa da ne olur ne olmaz diye koydum. Ben bunları yaparken de Shawn marketten piknik için ve orada da pişirmek için yiyecek almaya gitmişti. Bende üstümü değiştirip onu beklemeye başladım. Biraz sonra gelmişti. "Hadi gel arabaya koydum ben çıkalım." dedi.

"Anne görüşürüz." dedim ve ona sarıldım. Shawnde sarılmaya gelince annem konuştu. "Oğlum dikkat edin. Bak bu kız deli deli şeyler yapar. Aman sen dikkat et. Bir şey yapmasın." dedi. "Anne ya." dedim o esnada Karen'a sarıldım. "Görüşürüz." dedi o da. "Ben bakarım ona merak etmeyin." diyerek annenme sarıldı Shawn. "Hadi görüşürüz çocuklar." dedi. Kapıdan çıkarken bir ses duyduk ve arkamızı döndük. "Beni nasıl unutursunuz?" dedi Aaliyah. Oh, shit! "Aaliyah." diyerek koşarak sarıldım. "Uyuyordun diye uyandırmadık. dedi Shawn. "Olsun canım. Sizden önemli mi?" dediğinde benden sonra Shawne de sarılıp el salladı. Ve sonunda çıktık. Arabaya binince direkt müzik açtım. Başlayalım o zaman. 

-

Sahilde fazlaca vakit geçirdikten sonra arabaya geri dönüp orman yani kamp alanlarına doğru gittik. "Burası güzel bak duralım." dedim. "Maya burada da insan yok ya. " dedi ve arabayı durdurdu. "Ne güzel işte. Eğlenirim. Hem bak ilerde var birileri. "dedi. nokta kadar gözüküyorlardı ama kalabalıklardı. "Maya oraya yakınlaşalım bari biraz." diye sorunca tamam diye mırıldandım. Daha fazla ilerledik ve yaklaşınca durduk. "Çadırı halledip mi gezelim." diye sordu. Hemen başımı salladım. Arabadan alıp getirdi Shawn. Tüm eşyaları çıkarıp bir göz gezdirdi. "Ben ne yapayım?" dedim yanına yaklaşıp. "Şunları versene." demirleri gösterdi. Alıp verdim ve yine bakım. Bir şeyler yapıyordu. "Ben bir şey yapmıyorum galiba." dedim. "E sen ne yap biliyor musun? Sandalye masaları al koy. Ben hallederim bunu." başımı salladım ve arabaya gittim. Sandalyeyi aldım ve açtım. Masayı alıp da açtım. Tamam bu kadardı zaten. Arabada ki eşyalara baktım. Yiyecek almıştık ama kalabilirdi. Diğer küçük bir çantada eşyalarımız ve onun bir benzerinde ise yastık pike takımı vardı. "Ateş, çadır ve müzik benim favorimdi. 

friends / s.m.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin