Medya da Mayamız
İyi okumalar
-
Eve dönmüştük. Eski düzene alışmak biraz zorladı ilk başta. Ama ne yapalım? Olmak zorunda olan bir şeydi. Yeni aldığım kıyafetleri yerleştirip duşa girdim. Çıkıp saçlarımı kuruttum. Yarın okul var ve ben hiç bir şey hatırlamıyorum. Shawn'in işleri de yakın zamanda yoğunlaşmıştı. Üniversite için bir müzik okuluyla anlaşmış sayılırdı. Ucundaydı. Onun için çok heyecanlıydım. Çünkü hep istediği bir şey bu. Bense.. ben hiç bir şey yapmıyorum. Eskiden resim çekerdim ve gezerdim. Spor da yapardım. Galiba yaşlandım.
Neyse ki bu aralar günlerimiz boş geçiyordu ve okula da gitmediğimiz için birbirimize vakit ayırıp tembellik yapabiliyorduk. Genelde tembellik. Bugün evde oturup birlikte kek yapmıştık. Shawn sürekli telefonda görüşmeler yapıyordu. Ama olsun. Hayalinin peşinden koşmaya çabalaması ve mutlu olması bana yeterdi. "Shawn, çok sıkıldım evde." dedim. O da içeri yeni girmişti. "Bende ama yapmam gereken bir kaç iş çıktı." yanıma oturdu. "Yeni biri ile konuştum. Benimle konuşmak istediklerini söylediler. Okul ve geleceğim için." Yattığım yerden kalkıp doğruldum. "Bu harika bir haber." dedim. "Ne yapacağımızı konuşacağız ve seninde yanımda olmanı isterim."
"Ben her zaman yanındayım Shawn zaten." dedim ellerini tutarak. "Öyle değil. Başka bir yere gitmem gerekirse.. ve o zaman gelmek istemez misin?" Tanrım, benim düşüncemin dışında o çok farklı şeylerden bahsediyordu. "Shawn.." onunla nasıl konuşmalıyım. "Dur ama düşünsene. Sen ve ben. Hatta belki bir kedi ve ya da köpek. Kendi evimiz.. Çok güzel değil mi? Yeni bir başlangıç yaparız." Zaten planı kendi yapmıştı. "Evet evet, harika olur." ellerini sallayarak beni tuttu. Sarıldı. Bende karşılık verince devam etti. "O zaman şimdiden ev bile bakabiliriz." O güldüğünde ben ciddi mi diye baktım. Bu kadarı da fazla. "Shawn, biraz abartmadın mı?" dediğimde kendine geldi. "Haklısın. Ama birlikte bakacağız zaten." Hala neyin peşindeydi ya? "Ne diyorsun sen? Ben karar bile vermedim. Kimse ile konuşmadık. Biraz değil baya ileride gidiyorsun Shawn." Bir anda sinirlenip ayağa kalktım. Ne olduğunu anlamadan bana bakıyordu.
"Maya, bekler misin lütfen?" arkamdan geliyordu. Ama sinir oldum ve konuşmak istemiyorum. "Maya, dur. Konuşalım." Telefonumu almak için dönmüştüm ki ilk önce o aldı. "Ver şunu bana." dedim. Alıp arka cebine attı. "Üzgünüm tamam mı?" arkasından telefonumu aldığımda kolumu sert bir şekilde tuttu. "Konuşalım!" bu sefer bağırmıştı. "Bu benim tanıdığım kişi değil. Sen bana asla sesini yükseltmezsin." bir şey demedi ve bende çıkıp kendi evime geçtim. Annem içeride oturmuş televizyon izliyordu. "Kızım ne çabuk döndün." dedi bana dönüp. "Öyle gerekti." fazla bir şey dememe gerek yoktu. "Ne oldu kızım sana?" kalkıp yanıma geldi. "Tartıştınız değil mi?" dedi. "Anne, lütfen bunu konuşmayalım. Önemli bir şey yok." yukarı çıkmak için ilerlediğimde tekrar konuştu. "Kızım, gel otur. Anlat." peki diye mırıldandım ve salona geçtik.
Ona anlatmaya başladım. Zaten kısacık bir olaydı. Abartılacak bir yanı yoktu. "Maya, sinirini anlarım ama neden konuşmak için izin vermiyorsun? Shawn'ı bilmiyor musun? O asla seni üzecek bir şey yapmaz. Yapmak istemez." başımı olumlu anlamda salladım. "Biliyorum. Ama bende böyleyim napayım. Gelemiyorum. Çok mantıklı bir sebep değil. Bununda farkındayım." dedim. "Git konuş öyleyse." Anneme baktım. Olur mu gerçekten. Zaten o benimle değil mi? Konuşurum tabii. "Tamam." kalktım ev kapıya gittim tekrar. "Anne."
"Efendim?" bana döndü. "Seni seviyorum." dedim. İçimden geldi yani. "Bende seni tatlım." dedi. Çıkıp Shawnlere gittim. Az oldu. Aradan yarım saat falan geçti. Herhalde bir şey demez. "Shawn." kapıya vurup seslendim ama açan yoktu. Bahçeye ilerledim. Bu da ne? Onun yanında ilk gördüğüm kız. Neydi adı? Selena? Gülüşüyorlardı. Shawn ise ona telefondan bir şey gösteriyordu. "Shawn?" sorarcasına ona yaklaştım. İkisininde sesi kesildiğinde bana döndüler. "Maya? Napıyorsun burada?" en ciddi şeklimi takındım. İçimde bir yerlerde kırıklık oluştu. Onu sevmediğimi söyledim. Ve o kızı da tanımıyordum. Aynısı ben yapınca yer yeri inleten bu çocuk muydu karşımdaki? Bana sözler veren.. "İzin mi almalıydım?" söylediğim şey karşısında daha da şaşkına dönmüştü. "Hayır, ne demek o. Şaşırdım. Beklemiyordum." dedi. Yerinden kalktı."Onu fark ettım canım." dedim "Ben gideyim." Selena'da kalktı ve çantasını aldı.
"A hayır. Benimki önemli değili. Siz devam edin." bunu da gülümseyerek söylediğimde kız bana deliymişim gibi baktı. Shawn'e görüşürüz dedi ve bahçeden çıkıp gitti. "Maya, sandığın gibi bir şey yok. Biliyorsun. Okul hakkında konuşuyorduk sadece." Ona daha çok sinirlendiğimi düşünebilir ama asla. Annemle konuşunca rahatlamıştım. Ama şimdi.. "Açıklama yapmana gerek. Onu kendine güvenmeyen insanlar sorar." Ağzını konuşmak için araladı ama sonrasında bir şey diyemedi. "Buraya sna sert tepki verdiğim için özür dilemeye geldim. Sinirlendim, evet. Ama sende bunu hak edecek bir şey görmüyorum. Görüşürüz." dedim.
"Benden ayrılıyor musun?" dedi. Bak işte bu soruyu beklemiyordum. Tamam, tartışmalar hep yaşayabiliridik ama bu büyütülecek bir şey mi? "Ne? Demek istediğim bu değildi."
"Maya, benimde değil. Çok korktum. Çünkü seni kaybedemem." yanıma geldi. Kollarını bana açtı. "Hatalı olduğumu biliyorum. Ama kendimi kaptırdım hayallerime." dedi. Onun yanına yaklaşıp kollarını indirdim. "Hayalin olması ve benimle olması çok güzel. Ama sen karar verir gibiydin. Ben.. ben bu yüzden- ne yaparım bilemedim Shawn tamam mı? Seni onunla görünce neler hissettiğimi anlarsın. Bunu en iyi sen anlarsın Shawn. Empati yaparak." kollarını tutup belime doladı.
"Her neyse. Uzatmayalım. Bir şey yok. Sadece bana sor olur mu?" başımı kaldırdım ve ona baktım. "Asla, bir daha asla böyle bir şey olmayacak." duraksadı ve devam etti. "Şimdi kaldığımız yerden devam edeli mi? Gülümseyerek ona baktım. Bu çocuğa bayılıyorum.
-
O gece bize geçtik. Annem ise mutlu olmamıza çok sevinmişti. Dizi izleyip yine birbirimizde sarılarak aptal aptal resim çekmiştik. Shawn atmak isteyince tartıştık ve sonra yine resim çekildik. "Tamam yeter. Telefonunun hafızası doldu." dedim. Telefonu elinden alıp masaya koydum. "Bırak bu güzellikle dolsun dolarsa." Shawn.. "Tamam, yeter bu romantizm havası dağılsın biraz." elleriyle yanağımı sıktı ve öptü. "Dağılsa da buna devam edebilirim." sürekli beni öpmeye başlamıştı. Üst üste bir kaç hala devam edince elimle ittim. "Yeter bu kadar."
"Yarın yeni bir gün. Yatalım dinlenelim." dedim. "Tamam ama öncelikle bir lavaboya uğrayıp geleyim." dedi. Başım salladığımda gidiyordu bile. Etrafa biraz bakınca çantasını ve içinden taşan kağıdı gördüm. Onu düzletmek için kalktım. İstemeden gözüm çarptı. Bu okul için olan belgeler mi? Sanırım bilgilenmesi için gönderdiler. Yoksa karar verdi mi? Lavabo kapısının açıldığını duyunca kağıtları içine tıp yatağa geçtim. "Geldim." dedi ev yatağa zıpladı. "Kırdın." gördüğümü anlamasın diye bozuntuya vermeyecektim. Ama kafamı karıştırmaya yetti.
"İyi geceler sevgilim." bana sarılınca bende biraz ona yaklaştım. "İyi geceler." gülümsedim ve yana döndüm."
"Öpücüğüm?" sorduğunda ona küçük bir öpücük verip yine yan tarafa döndüm.
"Şimdi huzurla yatabilirim." Keşke, keşke bende yatsam Shawn.
Uzun zaman oldu biliyorum. Toparlayadim burayı. Üzgünüm.
Nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Evet, Maya şüphe ile yattı. Umarım Shawn olanlardan sonra ona sormadan hareket etmez.
Küçük kavgalar nasıl canlanıyor..
Oy ve yorumlarınızı bırakın lütfen..
Yazim hatası varsa kusura bakmayın. Elimden geleni yapıyorumm
Seviliyorsunuz
bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends / s.m.
FanfictionMaya ve Shawn çok yakın arkadaşlardı. Uzun zamanlardır. Ama bu bozuluyor ve garip bir hal alıyordu. Shawn korkuyordu, ve bir şey yapması gerekiyordu. Onsuz yapamazdi.