three

74 4 0
                                    

İyi okumalar

Medya Maya

-

Olayı anlatmak gerekirse kimse kimseyi dövmedi çünkü araya girip oyalarken öğretmen gelmişti. Sevinmiştim.

O olaydan bir iki gün geçmişti. son dersteydik. Hafta bitince en mutlu zaman benim için buydu. Dersi dinlemiyordum zaten. Yanımda da oturmuyordu Noah. Gelememişti. Nedenini bilmiyorum ama iyi olmuştu. Az sonra zil çalacaktı eşyalarımı topladım. Kimsenin de dinlediği yoktu zaten. Zil çalınca hemen çıktım.

Shawn ile buluşma yerimize gittim. Müdür konuşmadan çıkıyorduk. Çünkü ne gerek vardı ki? Boş yapıyordu. "Maya" işte  geldi. "Bir şeyler yiyelim mi deli gibi açım." dedim ve kolunu tuttum. "Tabii ki ne istersen ve sana bir şey de söyleyeceğim" dedi. "Oo neymiş?" dedim. Yürümeye devam ederken. "Orada söyleyeceğim bekle." tamam diye mırıldandım ve önüme döndüm.  Yürüyerek on dakikada gelmiştik. Pizza yiyecektik. 

En sevdiğim sayılırdı. Shawnden sonra. Boş bir masaya oturduk ve büyük boy pizza söyledik. "Yarın için bir planın var mı?" diye sordum. "Evet." dedi. "O neden söylemedin?" dedim. "Bilmem." dalgın gibiydi.

Sanki kafası başka yerdeydi sanki. "Daldın." dedim önünde elimi sallarken. "Birini mi düşünüyorsun yoksa?" güldüm. "Yok tabii ki." dedi. Fazla ciddiydi. "Şakaydı" dedim ve önüme döndüm. "Biliyorum. Asma suratı." dedi. Elini yanağıma koydu. O sırada pizza gelince elini çekti. "Güzel ye sonra resmini çekip atarsam kızma." dedi.

"Hayır bunu yapamazsın" dedim. Telefonunu aldım. İstemeden açılmıştı ve bir yazı gördüm. 

'Yarın barda görüşürüz. Sevgilerle Mia xo'  Aferin Shawn. Güzel yalan ama gizlenemedi. "Ne oldu Maya?" dedi. Telefonu açıp gösterdim.  "Kız yoktu değil mi?" dedim ve güldüm. "A bu hayır." acele ile telefonu aldı. "Bu öyle bir şey değil. Sadece öylesine biri. Özel değil." dedi. 

"Önemli değil ben alışverişe gidecektim." dedim ilk dilimi alıp. O da aldı.

"Lütfen düzgün şeyler olsun" dedi. "Beni tanıyorsun. Sence?" dedim. Biliyordu ki saçma şeyler olabilirdi. Ama seviyordum. Tabii engel olduğu şeyler de vardı. "Evet neyse ki boşuna almış olmaman için seninle geliyorum." dedi. Hayır hayır hayır! "İşin vardı. Bunu iptal etme. Biliyorum fazla çıkmıyorsun. Bunu iptal etme." bu pizza beni mutlu ediyordu. Sonunda kilo alacaktım o ayrı. 

"Özel değil dedim ya" dedi ve bana bir dilim böldü. Bu kadar tatlı birini hak edecek ne yaptım Tanrım? "Teşekkürler ve gerek yok." bende ona aynısı yaptım. "Hayır itiraz yok. Hatta akşam bizde mi kalsan? Yada ben?"dedi. "Annemler evde ne yapacağız ki?" dedim.

İstemediğimden değil ama annem çok can sıkardı. "Bizimkiler akşam yemeğinde olacak sen gel." dedi.  "Tamam" dedim ve yemeğe döndük.

-

İlk bizim eve uğradım ve üstümü değiştirdim. Çantamı ve eşyalarımı aldım. Yarın için gerekebilirdi. Bir kaç parça bir şey. Kapıyı çekip çıktık. Karşıya geçtim ve kapıyı çaldım. Aaliyah kapıyı açmıştı. "Hoş geldin" dedi sonu uzatarak.  "Abim yukarıda. Bir şeyler hazırlayacakmış." dedi ve güldü. Neden ki? "Ne" dedim. "Yok bir şey geçsene" içeri geçtim ve merdivenlere yöneldim.

Merak etmiştim. Kapıyı çalmadan girdim. "Maya" Elinde içecek vardı ve yerde oyun. Bilgisayarda da film hazırdı. "Neler yapmış benim Shawnie'm" dedim ve yanına ilerledim. "Yani, iyi vakit geçirmek için." dedi. "Evet, çok güzel." dedim ve oturdum. 

-

"Bu filmi izledik. Bu sıkıcı. Bu korkunç." evet film beğenemiyordum. "Bir tane seçelim mi artık?" dedi. Evet ama bunlar kötüydü. "Tamam tamam gerilim falan aç." dedim. Sanki korkmayacakmışım gibi. "Buldum" dedi ve korku seansını açtı. Yorganı çektim ve sindim. Shawn'e sokuldum. Zaten gergin bir insandım. "Hadi gerilim aç. Cidden mi Maya?" gülüyordu. Tamam yarım bakarım.

Sona doğru gelmiştik. O iğrenç yaratıklardan vardi.  Daha fazla yaklaştım. Üzgünüm bu işkenceyi kendime yapıyordum. Kalbine yakın hissediyordum. Vay canına çok hızı atıyordu. "Korkuyor musun?" dedim.

"Tabii ki hayır. Hiç bir şey yok baksana." dedi eliyle filmi göstererek. "Kalbin hızlı atıyor ama" dedim Sadece yüzüme baktı. "Korktun?" "Korktuğum başka şeyler var emin ol bu değil." anlamadım. "Ne?" dedim ve yüzüne baktım. O ise başka tarafa bakıyordu. "Filme odaklan. Minik korkak." dedi. Minik. "Diyenede bakın korktuğu şeyler olan biri bunu söylüyor." dedim.

Kötü hissetmem normal mi?  "Ciddi misin?" dedi ve kalktı. Banyoya girdi. Sanırım bunu hak etmiştim. Arkasından ilerledim ve kapıyı açtım. "Özür dilerim. Öyle demek istemedim. Tanrı aşkına!" Buna inanamaya bilirsiniz ama gözleri dolmuştu. 

Bir an da bana bakıp konuştu "Benim için zor biliyor musun? İçindekileri anlatamamak. Anlatsam anlayamazsın. Ama artık dayanamıyorum Maya." bir şey diyemiyordum.

"Neden bahsediyorsun Shawn? Bana anlatabilirsin. Her şeyi. Biliyorsun. Ama anlatmıyor musun?"" dedim. Yanına gidip elini tuttum. "Sadece ben duygusal olarak yıprandım. Önemli değil tamam mı? Bana böyle davranma sadece. Bir şey yok. Gidelim. Bu konuda soru sorma lütfen." oda elimden tuttu ve içeri geçtik. Peki.. Yataktaki eşyaları alıp yere koydum. Ellerimi açtım ve ona baktım.

"Gel buraya. Bir an için her şeyi unut. Ne istiyorsan onu düşün. Gel, uyu burada." Göğsümü ona doğru açtım. "Seni kırdıysam özür dilerim. Düşüncesizlik ettim. Affet beni." dedim ellerimi ona doğru gel işareti yaparak ve sallayarak. Dudak büktüm. Başını oynattı ve yaklaştı. "Sorun yok." dedi. İyicene yerleşti. "İyi geceler Shawnie" dedim. Ellerimi saçına daldırdım. "İyi geceler." dedi ve bana sarıldı.

-

Shawn Pow:

Az kalsın içimdekileri dökebilirdim. Ama dediği şey de ağrıma gitmişti. Neyseki öyle bir şey yapmamıştım. Dediği düşünmeye çalıştım. Daha doğrusu düşünmemeye. Unut gitsin. Ne diliyorsan onu düşün dedi. Ve bende öyle yapacaktım. Onunla olmayı düşündüm. Sadece biz birlikte vakit geçirirken. Ben ve onun olduğu bir yer. 

Kulağa garip gelebilir kimini çok yüksekte beklentisi olur. Ben ondan bile vazgeçtim. Onu yanımda istiyordum. Kaybetmek... İşte bu kelimenin zorluğunu anlatamam size. Böyle bir şey olursa ben dağılırım. Bunu düşünüyorum zaman zaman. O yüzden kalıyordu içimdekiler hep içimde. Ama unut, ne istersen onu düşün dedi bana. Bu yüzden öyle yapacaktım bu gece. Bu bana rüya da olsa bile huzur vermişti. İyi hissettirdi. Hemde de çok. Bu düşüncelerde boğulurken ona ve tatlı rüyalara kaptırmıştım bile kendimi..

Bölüm Sonuu 🖤
Kısa biliyorum ama gelecek bölüm de uzun tutmaya çalışacağım merak etmeyin...
Kısa bir geçiş gibi düşünün bunu.

Düşünceleriniz benim için önemli.

Yorum ve oy bırakın lütfen.. Unutmayın!

görüşmek üzeree
sevilyorsunuz 💖
xo





























































friends / s.m.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin