eight

73 5 0
                                    

Medyaa Shawn

İyi okumalarr dilerimm

-

Sabah başım cidden çok ağrıyordu. Onun için yataktan bir süre kalkmadım. Hatta belkide hiç çıkmamalıyım. Biraz daha kıvrandım ve diğer tarafa döndüm. Kapı annem tarafından hızlıca açıldı. "Saat kaç oldu Maya? Kalkmayı düşünüyormusun?" dedi. Mırıldanarak tekrar döndüm. Bir kaç kez mırıldandım. "Shawn aşağıda çağırıyorum." dedi hemen arkasına bakmadan gitti. Ne? Bu şekilde olmazdı. Kalkıp banyoda yüzümü yıkadım ve elimle saçımı düzelttim. Üstüm zaten berbat durumdaydı. Neden hazırlanıyordum ki? Zaten her halimi görmüştü. Aynada kendime bakarken kapı açıldı. "Selam." dedi hala kapıda duruyordu.  "Neden geldin?" yatağa oturdum ve elimle geç işareti yaptım. Sandalyeye oturdu. "Annenle markette karşılaştık ve beni çağırdı." dedi. "Annemden faydalandın?" dedim açıkça. Ellerini havaya kaldırdı " Bir suçum yok." dedi. Ayağa kalkıp ilerledim. "Bak çocuk, sürekli peşimde dolaşmandan hoşlanmıyorum. Düşünmemi engelliyorsun. Ciddiyim!" dedim ellerimi koluma sararak. Şaşkın bir ifade bana baktı. "Maya o zaman mesajlarıma dön. Benimle düzgün bir şekilde konuş. Kaçma!" Bir şey yaptığım yoktu. Onu etrafımda istemiyorum bu evrede. Gerçekten kafamı karıştırdığı yetmiyor gibi sürekli akılma geliyordu. Ama arkadaşım. Evet bu sadece bu.  "Kaçığım yok ve bana izin ver." yükseldim ve elimle kapıyı gösterdim. Başını iki yana sallayıp çıktı. 

Sabah sabah ne gerek var bana bunu yaşatıyor? Aşağı indim ve sofraya oturdum. "Shawn aceleyle çıktı. Ne yaptın çocuğa?" dedi. Göz devirdim.  "Anne işi vardır diye" dedim. Yemeğe döndüm. Annem önüme kahve koydu ve "Oğlumu üzdün bence." dedi. Sürekli oğlum demesi peki. Damadım da derse kendimi odaya kitlerim. "Anne!" dedi. "Peki, bugün Shawn ile misin?"  turdu o da tam karşıma. "Hayır. Başkasıyla buluşur o." bilmeden söyledim. "Hımm, kız mı?" Bak yine o saçma imalı sorular. Beni deniyordu. "Evet. Aa oysa ki kızlarla takılma demiştim." güldüğümde ciddi olmadığımı anlamıştı. "Sen gül tatlım. Kuş yuvadan uçunca anlayacaksın kıskançlığı." Kahvesini alıp solana pencerenin yanındaki kanapeye geçti. Bende kahvaltımı yapmaya devam ettim. Doyduğumu hissedince kalan kahve ile odama çıktım. 

-

Bilgisayaran bir şeyler açıp izlemeye başladım. Harika yeni diziler buldum ve kesinlikle hemen bitirmeliyim kafasındayım. Zaten yapacak fazla bir şey de kalmıyordu. Diziden sıkılınca müzik açıp biraz dans ettim. Yorulup oturdum ve yandaki kahveyi aldım. O sırada telefonumdan bildirim sesi gelmişti. Tanrım bu Shawn ile sesinin başvurduğu ajans/stüdyo. Ona hemen haber vermem gerek. Ne olursa olsun onu için önemliydi. 

Aşağı inip anneme cevap vermeden çıktım. Ortalıkta "Shawn" diye bağırarak dolaşıyordum. Bahçe kapılarına geldiğimde kıkırdaşma duydum. O tarafa ilerledim. Bir kız ile oturuyor. Bir kız! Kız ve oturup gülüşmek? Shawn ne yapıyordu bilmiyorum çünkü normalde kimse ile takılmazdı. Yani benim bildiğim. "Shawn" diyerek yaklaştım. Birden durup bana döndüler. "A şey Maya. Burda napıyorsun?" ayağa kalktı. "Haber vermeye geldim.Sonra da gelebilirim istersen?" dedim. Shawn tam ağzını açmış bir şey söyleyecekken yanındaki kız atladı. "Merhaba, ben Selena." dedi. Başımı salladım. "Önemi yok." dedi Shawn. "Senin ile alakalı. Geçen ki ajans." dedim. Gerçekten annem haklı olabilir mi? Ama onu ilk def farklı biriyle gördüğüm için.. Her neyse.  "Telefonuna bakarsın. Bana da söylediler ama sanırım görmedin." dedim. "Evet, sanırım konuşurken dalmışız ve" bunu da dillendirmesine gerek yoktu. "Önemli değil. Size iyi eğlenceler." direkt koştum ve eve girdim. Yalan söyleyemezdim. Annemin haklılık payı olabilirdi.

Shawn' den 

Maya'nın gelmesi hem iyi hem kötü oldu. Selena'ya onu anlatıyordum  ve kıskanır mı beni diye sormuştu. Ve hala da emin değilim.  "Bence bu onu bir süre düşündürür." dedi Selena. Ne olduğunu bile anlamadı ki. "Bilmiyorum.." dedim. Dediğim gibi emin değildim. "Shawn saçmalama. Konuşunca anlarsın. Onu sevdiğini biliyorum. O da seni sever bence ama.. uhm biraz zaman alabilir. Anlattığın kadarıyla kolay bir insan değil." Evet bu çok doğru. İlişki konusunda asla güvenmezdi kimseye. "Evet ama bana güveniyor, tanıyor ve seviyor. O an kabul eder sanmıştım." dedim. Evet aptalca da olsa umudum vardı."Arkadaş olarak." altını çizerken konuştu. 

friends / s.m.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin