Merhabalarrrr 🖤 Biraz geç gelicekti fakat yazmışken atayım dedim.
Medya Shawn
Iyi Okumalarr
-
Öyle bir baş agrısı ile kalktım ki hiç bu kadarını hatırlaıyordum. Evet yine Shawn sözünü bozup bana içki verdi. Lütfen bunu bir daha yapmıyım. Siktir cidden kafamı hissettmiyorum. Yanımda ama elleri yerde olan Shawni kaldırdım. "Kalkmalısın. Başı ağrıyor. Bi bok hatırlamıyorum." dedim onu biraz sarsarak. "Beş dakika daha aşkım" eliyle bir yapıyordu. Salak şey.
"Kalk" dedim tekrar sarstım. "Kalktım." dedi ama kıpırdama yoktu. "Harikasın. Dün gece yüzünden diye ses etmiyorum bu seferlik." dedim ve doğruldum. Banyoya gidip yüzümü yıkadım. Baya kötü görünüyordum. İyi ki uyanmadı. Yoksa çocuk korkabilirdi. Gerçi gördüğü şeyler ama. "Maya" yüzü kurularken hm diye mırıldandım. "Dün gece hakkında bir şey söylemem gerek." yanına ilerledim. "Dinleyorum beyefendi." dedim ona bakarken. "Şey sen biraz dağıttın-" tanrım "saçma bir şey yaptın dimi? özür dilerim." dedim hemen. "Hayır hayır. Şey üstüme içki döktün. O önemli değil de şey." neyi söylemiyordu. "Ne oldu öpüştük mü?" güldüğümde bana ciddi ciddi bakınca bende gülmemi kestim.
"Ne?" dedim bu sefer tekrar. "Hatırlıyor musun?" NE? SİKTİR. "Siktir ben mi yaptım?" dedim. Lanet olsun.
"Şaka-" Sıçtım. "Degil dimi?" dedim ve onu böldüm. "Şey anlık.. i-içki dendi sanırım." yaptım evet ben yaptım cidden. Ben arkadaşlığımıza sıçtım sanırım. Konuşmasa anlardım. "Özür dilerim Shawn ben-"derken birden o da beni öptüğünde ne yapacağımı bilemedim. Bu yaşanıyor mu? Hemen ittim onu. Ne kadar başarılı olmasa da. Biraz daha kolunu sıktım. Çekildiğinde ise tek dediği şey "Ödeştik" olmuştu. Bu hala şarhoş olmalı yoksa başka açıklaması yoktu. "Neydi bu şimdi? saçmalama." dedim. "Özür dilerim. Neden yaptım bilmiyorum." dedi ve balkona çıktı. "Yakın arkadaşlar birbirlerini öpmezler." dedim peşinden giderek. "Neden sen yaptın?" bu çok saçma bir hal alıyordu. "Ama benim kafam güzeldi. S-sen i-ise ayıksın lan!" dedim bir anlık sinirle. Ki haklıydım da.
"Bu bir şeyi değiştirmez beni istemeden öptün. Belki bunu senin de yaşamanı istedim. Belki de rahatsiz oldum. Bilemeyiz." telefonumu alıp çıktım. Rahatsız olmuşmuş. Hayır sanki ben isteyerek yaptım. "Dur. O anlamda demedim Maya lütfen." aşağı inip kapıyı açacakken elimi tuttu. "Aslında söylemek istediğim başka bir şey var." dedi "ne?" dedim. Beni kaldırdı ve boyumuzu eşitledi. "Ben rahatsız olmadım. Özür dilerim buna ne dersen diye bilirisin ama beni dün öptüğünde ben karşılık verdim. Çünkü hoşuma gitti. Ben ben özür-" nasıl yani " sen benden.. mi?"
devamını getiremedim. Hatta yutkunamadım bile.Gözlerim dolmuştu. Ona kötü davrandığım, bu konuda alay ettiğim zamanlar... Hepsi tek tek aklıma geliyordu. Arkadaş bile olsak o bir insan ve duyguları var. "Şaka mı?" dedim sessizce. Olmasa da sadece kabul etmek istemiyorum.
"Tam 8 yıl olucak. Cumartesi günü. Bu boş değil. Ama üzgünüm hevestir sandım. Ama değil. Söz geçmiyor bazen. İnsan seçemiyor ki. Bu kalp kime aşık olur." dedi. "Ben.. gitmeliyim." dedim. ve bırakması için koluna dokundum. "Üstünü giy istersen." dedi bırakıp. "Üstüm müsait." dedim şort ve badi vardı. "Kısa diye ben...Üşürsün." dedi başını sallayıp etrafa bakındı. "Manyak mısın? Konuşma bile." cevap vermedi.
"Soruya bak tabii ki evet. Şu durumda bile aynısın." dedim yukarı çıkarken. O sırada uykulu bir Aaliyah yanımdan yürüyüp geçti. Çıkıp eşyalarımı aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends / s.m.
FanfictionMaya ve Shawn çok yakın arkadaşlardı. Uzun zamanlardır. Ama bu bozuluyor ve garip bir hal alıyordu. Shawn korkuyordu, ve bir şey yapması gerekiyordu. Onsuz yapamazdi.