one

115 8 4
                                    

Multimedia Maya Bell

İYİ OKUMALAR

--

Uyandığımda aynı yerde değildim. Shawn değiştirmiş olmalı. Onun odasındaydım. Ama o yoktu. "Shawn" diye odanın içinde seslendim. Cevap gelmediği için bende geri yattım. Şarkı söyleyerek odaya girdi. Bakma gereği duymadım. Belki üstünü giyer falan. Hiç uğraşmayalım şimdi. Yatak çok mu rahattı ne? "Çok yumuşak" diye kendi kendime mırıldandım. Hala patates gibi yatmak beni mutlu ediyordu.  "Neden acaba? Düşündün mü?" dedi ses. Yastıktan geliyor. Yoksa ben hala uyuyormuydum. "Yastık? Konuşuyorsun sen?" dedim. Uykumdayım sanırım. "Üzerimden kalkarsan anlarsın"  Yastık öldüremezdim. Hemen yataktan kalktım. "Yastık" dedim. 

Kolu nasıl olur ki. "Benim o Maya."  Uyumuyordum. "Kolun neden yastığımda Shawn?" dedim ve yastığı çekip aldım. "Farkında mısın bilmem ama üstümde yatan sensin." dedi ve sırıttı. Hiçte bile. Sadece biraz dağınık yatıyordum. "O zaman ı-şey.. orada durmasaydın." saçma bir bahaneydi. Kabul ediyorum. "Peki. Üzgünüm. Artık kalkar mısın? Uyuyamadım ve açım." dedi."Neden uyuyamadın benim minik Shawnie'm?" dedim ve yanaklarını avucuma aldım. Aynı zamanda biraz kenara kaydım. Bu hareketim onu mutlu etmiş olmamalı ki yaklaşıp dudak büzdü. "Çünkü uyku tutmadı. Bilmiyorum." dedi. Ay ay yazık benim tatlı arkadaşıma.  "Sen uyu, ben sana yiyecek bir bir şey hazırlarım." dedim ve kalktım. Yanağımı öptü ve kafasını yastığa gömdü. 

Minik adımlarla aşağı indim. Ailesi çalıştıkları için erken gittiler. Aaliyah uyuyordu tahminimce. Ona da bir şeyler yapardım belki. Tava aldım ve kahvaltılıkları çıkardım. Sevdiği meyve suyundan biraz doldurdum. İki tane tost yaptım. Ve tabağa koydum. Sevdiğim için salatalık doğradım. Hepsini bir tepsiye koydum ve kendim için kahve yapmak istedim. En azından vakit geçerdi. 

O sırda merdivenden inme sesleri geldi. "Shawn yemek mi- Ah, Maya sen miydin. Günaydın." gelen Aaliyadı. "Günaydın. Shawn ve sana bir şeyler hazırlamak istedim." dedim.  "Gerek yok. Zahmet etme mısır gevreği alıcam." dedi ve dolaptan süt çıkardı. "Zahmet olmaz. Biliyorsun." dedim ve mısır gevreğini uzattım.  "Sen abime götür." dedi.  "Dün de uyuyamamış yoksa bilirsin bunları hazırlamam." dedim hafif gülerek. Aaliyah durdu ve  "Dün ne konuştunuz ki?" dedi. "Ne ben uyudum." bana baktı  "Bir şey söylemedi mi?" ne hayır ne söylemeliydi ki? "Hayır." dedim. "Ah, bende ne soruyorsam. Saçmaladım. Dün biraz konuştukta canım abimle senle de konuştu sandım." canım abim? Aaliyah nerede? "Canım abim mi? Hey ne oldu anlat hemen." dedim. Bir gözüm hala kahvedeydi. "Bir şey yok. Şakaydı. Ben kaçtım." dedi ve yukarı çıktı. 

Peki. Kahve makinesinden ses gelince kahveyi aldım. Tepsiye koydum ve yukarı taşıdım. Kapıyı ayağımla açtım ve tepsiyi yatağın ucuna bıraktım. Elimle biraz onu sarstım. "Hey uyan bakalım koca çocuk." dedim Biraz mırıldandı ve doğruldu. "Birileri bana kahvaltı mı hazırlamış" diyerek tepsiyi çekti. "Evet ama hiç sevinme ilk ve son. O da uykun var diye yaptım." bende oturdum ve tepsideki kahveyi aldım.  " Yaparsın bence " dedi ve yanağımdan tekrar öptü.  "Belki" diyerek güldüm.

"Aslında tostun çok olması iyi oldu. Bu bünye anca doyar değil mi?" dedi ve birinci tostun yarısını ısırdı. "Ben aç değilim sorduğun için sağ ol" dedim ve kahvemi yudumladım. Yemek istemiyordum ama biraz tripdi. "Bebeğim ben şey a şaka yapmıştım." elindeki tostun bir kısmını bana vermeye çalıştı. "Tamam dur. Gerek yok. Kahveyi döküceksin ve unutma senin yatağın bu." dedim elini geri çekti. "Sonrasında bende sana bir şey hazırlarım ödeşiriz." 

-

Sonrasında toparlanıp bize geçmiştim. Akşam ailem geliyordu. Ve yarın okul vardı. Neyse ki son zamanlardı. Evde tek başıma oturmuş ne yiyeceğimi düşünüyordum. Karnımdan sesler yükseliyordu. Kesinlikle bir şeyler yemem gerekiyordu. O sırada kapı çaldı. Kapıya doğru uzandım ama ben birini beklemiyordum ki. Kapıyı açtığımda karşımda pizzacı bir çocuk vardı. "Ben bir şey söylemedim." dediğmde çocuk yüzüme bile bakmadı. "Bu size gelmiş Bayan Bell" dedi ve pizza kutusunu uzattım. "Peki. Ne kadar vermem gerekiyor?" dedim ve yanda olan paradan biraz aldım. "Ödendi." dedi ve gitti. Pizza kutusunu masaya bıraktım. Üstünde minik bir kağıt vardı. 'Sadece senin için'mi? Peki. Biraz sonra tekrar kapı çaldı. Gelen de bu tarz bir verirse yumruk yerdi. "Eğer yine bir şey geldiyse-Shawn" dedim de sarıldım. "Ne diyordun bakıyım sen?" dedi ve beni kaldırarak içeri geçti. 

friends / s.m.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin