İyi okumalar."Yüzünü dikkatsizce kullandığına inanamıyorum."Jin karşısındaki ölümlünün yara içinde kalmış suratını,parmak uçlarından çıkan yeşil parıltılar eşliğinde iyileştiriyordu.
"Şu hale bak."Patlamış dudağa dokunurken mırıldadı."Suratın çürük soğana benziyor."
Jin,karşısındaki suratı iyileştirmekle uğraşırken,Yoongi ise onun arkasında kalan Namjoon'a bakıyordu.
En son kavga ettiklerinde Jin evden çıkıp gitmişti.Yoongi,Jin'in ne zaman eve geri döndüğünü bilmiyordu fakat Jin'e süt dökmüş kedi bakışları atan Namjoon'dan da anlaşılacağı gibi daha barışmamışlardı.
Namjoon pişmanlık ile karışık bakışlarını Jin'in sırtından çekip Yoongi'ye çevirdiğinde buğulu gözler 'Korkuyorum'der gibiydi.
Yoongi gözlerini Namjoon'dan ayırmadan söylendi."Çürük soğan?Sen önce kendi suratına bak."
"Ne varmış benim suratımda?Evrendeki en yakışıklı varlık tam karşında duruyor.Gözlerin dayak yerken bozuldu herhalde."
Namjoon,çocuk gibi tartışan ikiliyi izliyordu.Özellikle de bir ölümlüye ayak uydurup onu dost kabul eden Jin'i.
En sonunda ölecek olan birine, ölümsüz bir varlığın bağlanması göründüğü kadar basit değildi.Yoongi en sonunda öldüğünde,sonsuz yaşam ile tek başına kalan Jin olacaktı ve sonsuzluk eğer tek başınaysan ürkütücü bir kavramdı.
Her duygu farklı bir zehirdi ve bu zehri umursamazca içen her melek cezalandırılırdı.
Hoş...Yasakları birer birer çiğneyen Namjoon hâlâ kuralları düşünüyordu.
"En azından bu çürük soğanı her haliyle seven biri var!"Namjoon düşüncelerinden Yoongi'nin bağırışıyla ayrıldığında birden sessizleşen ortama dikkatini verdi.
"Haklısın..."Jin mırıldandığında Yoongi yanlış cümleyi seçtiğini düşünmüştü ki Jin'in odada tiz bir çığlık atmasıyla işler daha da kızıştı."Ama bu çürük soğan onu her haliyle seven çocuğu başkasına verdi!"
"SENI-"Yoongi'nin cümlesini Namjoon bölmüştü."Kavga etmeniz bizi Hoseok'a bir adım daha yaklaştırmayacak."
Jin sinirle Namjoon'a baktığında,
Namjoon da ona süt dökmüş kedi bakışlarını gönderdi."Pekala,ne yapmamızı önerirsin?"Buz gibiydi Jin'in sesi.
"Bilmiyorum...Sanırım bundan sonrası Taehyung'a kaldı."Odadaki iki çift göz de Yoongi'yi buldu.
°
°
°Son hızda yağan kar,gecenin karanlığını aydınlatırken şehir yavaş yavaş her köşesini ele geçiren bu beyaz yorgana boyun eğiyordu.
Tıkırtılar eşliğinde evin birinde,bir odanın camı açıldı.Sessizce uzandı dışarı bir beden.Soğuk hava bedenine nüfuz ederken Taehyung süzülen taneleri izliyordu,göğsünün üzerinde sımsıkı tuttuğu bir kitapla.
Derin bir iç çekiş ardından dışarı verilen sıcak havanın,soğuk havayla harmanlanma anı çok şey anlatırdı aslında anlayabilene ve biliyordu Taehyung,kimse onu anlamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wish//Sope✓
Fanfiction"Ne dilediğine dikkat et ölümlü.Ne kadar pişman olursan ol hiçbir dilek geri alınamaz." Tamamlandı.