Capitolul 1

1.2K 38 9
                                    

PARTEA 1

De cateva saptamani am inceput sa studiez creepypasta. Fenomene, disparitii, decese ce nu aveau raspuns. Desii am doar 12 ani e posibil ca eu sa fac cea mai mare descoperire pe care nimeni nu a mai facut o pana acum.

Sunt in patul meu. Este 00:41. Lumina este stinsa. Lucrez in continuare la lumina lampii. Deodata aud niste sunete...
Usa de la balcon....
Niște ciocanituri in geam...
Se aud din ce in ce mai tare....
O umbra se misca in bataia vantului....
Imi iau inima in dinti si spun:
-Hai ade.....e umbra de la steagul tau si poate e o pasare....

Cu pasi usori ma strecor spre usa de parca cineva era in spatele meu si nu trebuia sa ma auda.
Cu teama trag draperia
Rasuflarea mi s a oprit
.
.
.
UN OM IMBRACAT LA COSTUM CU CRAVATA NEAGRA FARA TRSASTURI FACIALE; O PIELE ALBA, FOARTE INALT SI CU MAINI LUNGI CARE AVEA TENTACULE NEGRE IESIND LA IVEALA DIN SPATELE LUI MI SE ARATA

SIMT CUM CINEVA IMI RESPIRA N CEAFA...
MA INTORC SI VAD CEVA ALB APOI TOTUL NEGRU. SIMTEAM CUM ARE MANA LA GURA SI OCHII MEI. DEODATA DEVIN INCONSTIENTA
.
.
.
.
.
.
Dupa cateva ore imi revin si ma trezesc intr un loc intunecat dar unde puteai vedea destul de bine. Am incercat sa ma misc dar eram legata. Ma uit prin jur.... observ ca stau pe o podea facuta din scanduri unde anumiti pereti erau rosii cu un semn...un cerc taiat cu un x...
Stiam acel semn...era...era semnul proxy....dar nu putea fi adevarat:
-N-nu se poate! VISEZ! E DOAR UN VIS! O sa ma trezesc si o sa fiu in patul meu cu familia mea si o sa ies afara cu prietenii mei sa bem ceva ca o amintire!
Eram extenuata....nu mai dormisem de cateva seri. Ochii mei se inchid usor.

O usa se deschide. Eu tin ochii inchisi. Aud o voce stranie, ragusita care spune:
-slenderman ce o sa facem acum cand se trezeste?
-Ce stii tu cel mai bine Jeffry

Jeffry? Adica jeff? Criminalul jeff the killer?
Aud cum se aseaza langa mine. Cred ca asteapta sa mi deschid ochii. Sa o fac sau nu?


Astept raspunsuri in comentarii si daca vreti povesti mai lungi spuneti!

Suntem O Familie (CREEPYPASTA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum