Sangele din mine se risipește.

174 7 0
                                    

Partea a 6 a

Eram curioasa si acesta mi spune:

B:-Te rog sa fii atenta si sa nu ma întrerupi. 1.Helen vrea sa fii doar al lui iar stiu ca ne iubesti la fel. Ca niste frati. Doar daca tu chiar tii la el cum crede el ca o faci...stii tu ca iubit si iubita. 2....Catalina e sora mea. Am auzit o pe laz cand ti a spus. As fi foarte recunoscator daca ai putea sa o aduci.
A:-1.nimeni nu o sa ma aibe in posesie pt ca nu sunt un obiect. 2. Normal!
B:-As vrea sa vin cu tine cand te duci dupa ea.
A:-Ce e drept ai fi de mare ajutor cu sistemul de siguranta si deschiderea celulei.
B:-Yaaay! *ma ia in brate*
A:-As cam trebui sa merg ne vedem acasa si iti spun planul.
B:-Ok! Ne vedem, paa!
A:-Paa!

Am mers spre helen care astepta acolo ghemuit.

A:-Hey, ti e frig?
Bp:-Nu, sunt ok....de ce tie iti e frig?
A:-Un pic. Dar totusi nu pari bine.
*isi da bluza pe care o purta si mi o pune pe umeri.
A:-Merci! Esti un scump!
Bp:-Iti place replica aia, nu?
A:-Dap si o sa o tot auzi.
Bp:-Ma bucur!
A:-Serios? Ayyyyy
Bp:-Heh...se face tarziu si se lasa foarte frig. Nu vreau sa racesti. Mergem acasa?
A:-Sigur!

Ma ajuta sa ma ridic si ma ia de mana. Mergem acasa. Ajunseserăm pe la 00 00. Ma duc in camera mea, dar helen ma ia de mana.

Bp:-Vrei sa dormi cu mine in seara asta?
A:-De ce? Te sperie monstrul de sub pat?
Bp:-nu... vreau doar sa mai stau cu tine imbratisat. A fost o experienta interesanta si ma simteam destul de bine.

Camera mea e la capatul houlului. Langa mine sta ben. Camera lui helen era prima usa dupa ce urcai scarile. Mult mai departe de camera mea. Am decis sa stam la mine. Dar doar pentru ca m ar fi batut la cap mereu daca nu acceptam. Cand ajungem in camera eu imi iau niste haine si ma duc in baie, in timp ce helen se schimba in camera mea. Suna foarte prost ideea. Am iesit din dus si m am imbracat. Cand m am dus la camera bat la usa si spune intra. Totul era intunecat dar imi invatasem camera. Nu as fi aprins lumina nici daca m ai obliga. Tata a facut asta si a murit. Nu ca as muri, dar infine. Ma pun in pat. Nu il simt pe helen. Deodata o mana rece pune mana pe spatele meu. Ma intorc si il vad pe helen.

A:-M ai spriat ca toate alea!
Bp:-Scuze! De ce n ai aprins lumina?
A:- poveste lunga pe care imi e prea lene sa o zic. Eu ma bag in pat. Vii sau nu?
Bp:-Vin, vin.

Norocul meu e ca helen nu are ganduri perverse. Cel putin nu pana acum.
Ma trezesc de dimineata. Helen ma tinea strans in brate. Stateam pe pieltul lui. Fmm helen. Vreau sa ma ridic, dar helen nu ma lasa.

Bp:-Pleci asa repede? Inca catva timp...
A:-Cat pana la 12?
Bp:-Hai, te rog eu....
A:-Ughh....asta e pentru prima si ultima data.
Bp:-Bine....

Am mai stat cu el, dar eu nu am dormit. Am stat pur si simplu pe el. Dupa cum am zis de atatea ori, IMI VINE SA L STRANG DE GAT CAND E ASA IMATUR! Dar na...csf ca nai csf.
Ben bate in perete strigand ajutor.
Eu imediat sar din pat. Nu mi mai pasa de nimic. Merg la el in camera si il vad trantit intr un colt. Era plin de sange pe corp. In fata lui statea un om imbracat in albastru cu par negru si ochii  verzi. Cand il vad in halul ala hainele mi se schimba si impreuna cu parul si ochii. Peste gura sangeroasa apare masca. In mana am un cutit. Atat am eu nevoie.

A:-Nu trebuia sa faci asta!
B:-Aia e replica mea!
?:-Taci si indura pentru cate mi ai facut!
A:-Lasa l in pace!
B:-Nu, cheamă l pe slendy. Tipul asta e prea puternic. Va pun viata in pericol
A:-Nu mi pasa cat de periculos e atata timp cat se ia de blondul meu.
B:-Fugi*ben se teleporteaza in spatele meu si face un fel de zid fiind înjunghiat de la piept la burta.*
A:-Ce ai facut!
?:-Asta merita.
A:-oh nu, nu el merita asta. Tu meriti.

Il teleportez intr o camera de unde nu putea ieși. Totul era bezna.

?:-Vrei sa ne jucam baba oarba?
A:chicotesc
?:-Fa lumina esuato!

Am inceput sa rad. Stiam sa ma lupt in intuneric. Eu vad perfect. Umbrele ma pot ajuta. Eram in fosta mea camera unde am comis crima cu părinții mei. A gasit întrerupătorul. Cand a aprins becul am zis vesnica mea replica

-NU ERA MAI BINE DACA NU APRINDEAI LUMINA?

Il injunghi fix de 18 ori, dar nu cade. Imi tin ranjetul pentru ca acolo mai era cineva care ma putea ajuta. FIUL LUI. Kay l a impns pe jos si a bagat cutitul in inima. Eu i am luat sufletul si l am facut sa dispara undeva unde o sa imi tin toate sufletele.
Era tatal lui kay....ceea ce e un pic ciudat. A aflat de la kay, desigur fara a stie ce planuieste tatal lui, unde se afla ben. Ben i a omorat fiica. Ce nu stia tatal lui era ca si kay l a ajutat. Cred ca ben nu stia ca eu stiu atatea despre acel tip. Dar acum ma grabesc ca sa ii vad starea lui ben. Ma teleportez inpreuna cu kay in camera lui ben. Ben era pe jos si sangera. A reusit sa si deschida ochii. Cand m a vazut a zambit. Si a incercat sa spuna ceva. Ma intreb cum poate sa mai moara inca o data....doar a fost inecat o data. Sau de ce nu a actionat cand l a vazut pe tip. Spunea ceva in genul "imi pare rau" si totusi nu inteleg nimic.

A:-ANN!!!!!

VA URMA

Suntem O Familie (CREEPYPASTA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum