Partea a 10 a
Ma ridic repede in sezut si respir foarte speriata. E ora 6.
A:-STIU UNDE E! NU O RANITI!
B:-Ce? *mormaie*
A:-Huh? Dar.......era cu mine....* o raclima mi se prelinge pe obraz*
B:-Hei satena mica ce s a intamplat?
A:-Lasa ma! *ma pun cu fata n genunchi si incep sa plang*
B:-Nu te pot lasa cand te vad asa. Ce s a intamplat? E un vis?
A:-UN COSMAR!
B:-Inteleg... si ce ar fi daca mi l ai povesti jos la bucatarie?
A:-A...Aha.....Ben ma ajuta sa cobor scarile si ma tine de mana pana la bucatarie unde imi trage un scaun sa ma asez si pune niste ceai. Dupa ce imi da cana incep sa i povestesc.
A:Am avut o data o sora....Sara. Avea parul roz si ochii mov. E un exemplar rar. Defapt singurul. Inainte sa mi omor familia intr o seara au dus o la un local cu animatroni. Stiam ca nu e o idee buna. Dupa ce mi am omorat parintii m am dus la local ca sa o iau si sa fugim. Dar ea.....nu mai era acolo. Autoritatile au aflat ca Mike, un guard, a omorat copii. De atunci animatronii se tot misca. Ei il cauta pe mike care nu a fost gasit nici de politisti. Dar toti night guardii sunt confundati cu mike si mor din cauza animatronilor. Mike ii angajeaza ca sa nu fie el omorat. Sora mea e pe acolo pe undeva. Am avut vise cu ea. Unde se afla. Ce face....dar din cauza asta mi e frica sa mai merg pe acolo... cred ca incearca sa mi spuna sa o ajut. As putea sa gasesc corpul ei si sa vad daca mai are sufletul si sa incerc sa l aduc la viata....dar ma va costa una din puteri si nu stiu care e aceea. Poate e chiar importanta....si apoi nu pot sa l inving pe zalgo. Dar daca o fac din iubire va fi un om normal si nu ii va putea ca nu mai are puterile ei. Daca fac cu iubire imi raman puterile si....am destula iubire incat sa umplu inapoi golul...dar la fel de multa ura pe ce mi s a intamplat. I am spus sa nu le foloseasca nicioadata cu altii de fata. Doar cu mine. E greu....
B:-Cred ca am o idee.
A:-Serios?
B:-Dap. Voi merge cu tine in acel local. Oricum e facut praf si nimeni nu mai merge acolo. Voi -
A:-Nu.....stiu....
B:-Hai....pana la urma urmei e sora ta.
A:-Ai dreptate.
B:-Cand mergem.
A:-Imediat, pregateste te.
B:-Ok!Mergem sa ne schimbam in hainele normale. Cand suntem gata....
Si ne teleportam. E asa intuneric.
B:-Am ajuns. Acolo sunt animatronii.
A:-Shhhh. Stai lipit de perete.
B:-De ce?
A:-SHHH
B:-de ce?
A:-Pentru ca e un night guard.
B:-A, usor.
A:-Nu te duce.
B:-De ce?
A:-Nimeni nu trebuie sa stie ca suntem aici. Inregistrarile raman pe camera. Si paote ne vede mike. Vine unul dintre animatroni. Stai ascuns.
B:-Bine...
A:-Cine....e?
B:-nu stiu.
A:-Ah! * ma lipesc de perete cu mana pe cap*
B:-Ade! Ce e Ade!!!
A:-Sunt....bine.... Stiu cine e....el e springtrap unul dintre vechii animatroni. In el e corpul lui mike. A incercat sa distruga animatronii ca sa i elibereze la fiecare sufletul dar nu a mers. A fost urmarit si a intrat in costumul asta defect. Restul spiritelor inca umbla pe aici fara sa stie ce sa faca. Il urmaresc le springtrap ca sa l chinuie. Asta inseamna.....dar nu pot sa actionez acum, trebuie ca night guard ul sa fie omorat de springtrap. Apoi voi reusi.
B:-Ce ar fi daca ne intoarcem maine noapte?
A:-Da....cred ca ar trebui... dar mai intai. SARAAAAA!
S:-Chiar e....e ea! ADEEEEE! AJUTOOOR!
A:-VOI VENI INAPOI ITI PROMIT SARA! MAINE TREBUIE CA NIGHT GUARD UL SA MOARA REPEDE, BINE?
S:-DA SURIOARA!
A:-Putem merge.
B:-Repede pana nu ne vede mike.Ne teleportam inapoi. Il iau in brate pe ben.
A:-Mersi!
B:-*sta un pic pana realizeaza ce se intampla si raspunde la imbratisare* pentru nimic satena mika.
A:-Ar trebui sa merg sa ma culc. Acum vreau sa visez si ... altceva *casc*
B:-Sigur. Te trezesc mai tarziu pentru pranz.
A:-Aha.....Ma duc repede in camera si ma arunc in pat. Acolo adorm.
Intre timp:
Bp:-Ben, ai vazut o pe ade?
B:-Doarme.
Bp:-Pai pana acum? Ma duc sa o trezesc.
B:-Nu o face.
Bp:-De ce?
B:-...Pentru caa.......se va supara si va arunca cu... perne! Cu perne dupa tine.
Bp:-Nu mi e frica.
B:-Si cu ce mai prinde la mana. ...are o vaza pe masa dupa cate imi amintesc.... eu zic sa nu te duci.
Bp:-Ma duc.
B:-Ok...eu te am avertizat.VA URMA IN URMATORUL CAPITOL
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Bilim KurguIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...